Saab 9-5 3.0 TID

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zeljoni
    CBC Senator
    • 04.05.2007
    • 200
    • Beograd, Vračar

    #31
    Nashao DigitalTuning

    Technical data Original DigitalTuning
    Power [HP] pre 176 / 4000 min-1 posle 211 / 4100 min-1
    Torque [Nm] pre 350 / 1800 min-1 posle 438 / 1710 min-1
    Speed [Km/h] pre 215 posle 225
    Acceleration 0-100 Km/h [s] pre 9.3 posle 8.5
    Use of fuel [l/100 Km] pre 7.4 posle 7.0

    Pa i nije loshe za jedan traktor hvala na savetu!

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #32
      Curcic nemere... danas bio do njega... kaze samo 2.2 DITD
      3.0 NIKS!

      Comment

      • Zeljoni
        CBC Senator
        • 04.05.2007
        • 200
        • Beograd, Vračar

        #33
        Znam, zvao i ja danas!
        Hvala u svakom slucaju

        Comment

        • Zeljoni
          CBC Senator
          • 04.05.2007
          • 200
          • Beograd, Vračar

          #34
          @Tazz, jesi li ti prodao Saab-a sa nalepnicom "Turbina je keva" pa su svi vristali od smeha na semaforu (od nalepnice) ali cujem da se nisu smejali kad ih je ostavljao na semaforu hehe .

          Comment

          • Zeljoni
            CBC Senator
            • 04.05.2007
            • 200
            • Beograd, Vračar

            #35
            Informacija i Pohvala

            Uradjen servis na Saab-u.
            Zamenjeni svi filteri, ulje, kaisevi, klima dopunjena pregledana. Jedva smo pronasli filter ulja (Jedan jedini u okolini). Dijagnostika je ukazivala na jeger ventil (2,3 i 5 dizna da ne rade kako treba). Ljudi toliko je bilo uprljan usis i usisne grane (obe) da je to bilo strasno (toliko o cistoci dizela iz Francuske). Momci su sve skinuli vrhunski oprali, ocistili vratili na mesto i auto je najzad prodisao i stvarno, stvarno ide i vuce mnogo bolje, tek sad vidim u stvari koliko je snazana ta traktorica . Jeger ventil je ispravan i dijagnostika je pokazala da je sad sve ok. .
            Ne samo da su Dime i momci iz Griffina odradili dobar posao oko servisa vec mi je sedeti i pricati sa njima bilo izuzetno prijatno.

            Pozdrav Svima!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Pazi sta radis, nikakav nadri tuning , u pitanju je specijalna verzija Trionica na motoru.

              Odatle kao sto si nabacio dosta veca snaga i obrtni momenat sa chiptuningom ali bez vrednih rezultata (max brzina i ubrzanje) .

              Nestiskaj gas ispod 2000 rpm, leteci zamajac kosta 1200? !

              Nestiskaj ga preko 4000 rpm (ide glatko do 5000) , polovan motor kosta minimum 5000? .

              Pamet u glavu.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Zeljoni
                CBC Senator
                • 04.05.2007
                • 200
                • Beograd, Vračar

                #37
                @boost

                Hvala na savetima, znam da je skupo sve oko tog motora (cini mi se nov nebuloznih 13-15000e) ali veruj mi i nema potrebe da se gazi u crveno jer raspolaze sa sasvim dovljno snage izmedju 2000 i 4000 obrtaja . U nedelju palim auto putem pa cu ti reci na 200km\h koliko je to obrtaja.

                Pozdrav

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  šta je to jeger ventil ?
                  nikad ?uo
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #39
                    EGR ventil
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      #40
                      Eto radi i SAAB Traktor kako treba...
                      bas mi drago da su Dime i ostali sredili kako treba...


                      Ja nisam ni imao SAAB-a sa nalepnicom TURBINA JE KEVA...

                      Imao ga je dechkonja neki..., ali ipak TuRbo jeste Keva!

                      Imam 5 Auta i svi su TuRbo...
                      3 X Benzin , 2 X Diesel...
                      Ovi Diesel su sad Zenini na zalost...

                      ELEM, Cestitam na Prevoznom sredstvu TiTD sa 3000 kubichnih centimetara pogonjeni TuRbinom... Nek je sa srecom i uzivaj josh barem 300.000 km! E da i potroshnja da bude oko 7 litara!

                      Pozdrav Igor

                      Comment

                      • Zeljoni
                        CBC Senator
                        • 04.05.2007
                        • 200
                        • Beograd, Vračar

                        #41
                        @Igore zahvaljujem na zeljama

                        Dime mi je objasnio neke stvari oko Saab-a (benzinci) i sad mi je potpuno jasna Vasa zaludjenost Saab-om. Jednio sto mogu da ti kazem je sledece: Ne verujem da cu ikad imati para za novog Legenda ali sigurno sledeci u mojoj floti ce biti 9-5 2.3t Aero (kad mi istekne ovaj kredit).

                        p.s. eto dokle je to otislo da sam ubedio rodjenog brata da kupi Saab-a (9-5 2.0t aero) i vec sam preko drugara poceo da mu trazim doticnog iz Francuske.

                        p.p.s. sto se tice potrosnje, iskreno grad ili 190-200 km\h dodje mi isto izmedju 8.5 i 9 litara sa ukljucenom klimom (posto nikad nisam imao dizela, ne razumem ali cu vremenom shvatiti ).

                        Pozdrav Zeljko

                        Comment

                        • Kolja
                          CBC Član
                          • 07.02.2006
                          • 50
                          • Novi Pazar

                          #42
                          Sve cestitke za auto,zelim ti da te lepo sluzi barem do 9-5 aera. Videces koja je razlika ali dobro, otom potom sto bi rekli.Pomenuo si 9-5 2.0t aero,e vidi takav ne postoji. 9-5 Aero se radio samo ali samo u 2.3 T varijanti. Postojale su verzije 9000 aero sa 2.0 T motorom ali su se iskljucivo radili za italijansko trziste (valjda zbog poreza ili cega vec).

                          Comment

                          • Zeljoni
                            CBC Senator
                            • 04.05.2007
                            • 200
                            • Beograd, Vračar

                            #43
                            Originally posted by 206
                            EGR ventil
                            Izvinjavam se hebiga Jeger mu dodje ono gorko picence a ventil je EGR (mislim da je elektromagnetni) a ja mu samo tepam jer bi jako bolelo da je crko ali srecom bio je samo prljav.

                            Comment

                            • Zeljoni
                              CBC Senator
                              • 04.05.2007
                              • 200
                              • Beograd, Vračar

                              #44
                              Originally posted by Nikola_NP
                              Pomenuo si 9-5 2.0t aero,e vidi takav ne postoji. 9-5 Aero se radio samo ali samo u 2.3 T varijanti. Postojale su verzije 9000 aero sa 2.0 T motorom ali su se iskljucivo radili za italijansko trziste (valjda zbog poreza ili cega vec).
                              Aha. Dobro a koja je oznaka za 2.0t sa full opremom za recimo 2002,3 godiste(ss, se ili sta?)

                              Pozdrav

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #45
                                p.s. eto dokle je to otislo da sam ubedio rodjenog brata da kupi Saab-a (9-5 2.0t aero) i vec sam preko drugara poceo da mu trazim doticnog iz Francuske.
                                Bio u oglasima jedan savrseni primerak 2003 god sa manje od 60k km na satu automatik,covek trazio 15000e

                                Comment

                                Working...
                                X