p.s. eto dokle je to otislo da sam ubedio rodjenog brata da kupi Saab-a (9-5 2.0t aero) i vec sam preko drugara poceo da mu trazim doticnog iz Francuske.
Bio u oglasima jedan savrseni primerak 2003 god sa manje od 60k km na satu automatik,covek trazio 15000e
Prve 9-5-ice su imale cetiri nivoa opreme S,SE,AERO,GRIFFIN. Kasnije,znaci prvi restyling je nosio novo lice a sa njima i drugacije nazive opreme. Pocetni je Linear,zatim ide ARC, Vector i na kraju AERO.
septembar 2002, presao stvarnih 59.000, kupljen kod nas, 2.0t (150hp), siber, koza + sedista na struju, automatic i trazi 15 ali pristao bi na 14000 evropskih novcanica.
E sad.
Zvao ja i AutoSaab i imaju:
9-5 2.3t Aero (2002, presao 150.000 kaze lik (Aleksandar) 250hp)= 14000
x 2 9.5 2.2 dizel (120 hp, 2002,2003 cifre 13500 i 14000) i kao moj
9.5 TiD 2001, presao 80.000 bio 13200 daju ga za 12700
koliko te je kostao veliki servis: materijal i ruke?
i zasto ti brat ide na skuplju varijantu od tvoje ako si ti dao 10500, zasto brat daje 2000 vise?
Dao sam 10900.
Kostao me je 300e (preko firme a kad placam preko firme to dodje dosta jeftinije nego kad vadis pare iz dzepa-ko je privatnik razumece) i servis je bio bez zupcastog posto je isti menjan (servisna knjizica).
Sto se tice burazera. Hm. Prvo covek nezna bas toliko o automobilima, voli benzince (i saab-a), a kad kupi auto vozi ga +10g, registracija nista strasno, nazalost nije se zenio i nema dece , znachi kupuje auto za gusht te mislim da taj ispunjava sve te uslove+moze da ga plati. BMW-a kocikicu je vozio 14 godina i presao oko 90 hiljada kilometara.
tako da tih 150hp i 59 hiljada + saab, garantujem da ce voziti 10+ godina.
Ja sam ipak malo druga prica (I auto Lanchia A112 abarth i posle sve oko 200hp, nesto malo motor tek da probam).
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
E sad.
Zvao ja i AutoSaab i imaju:
9-5 2.3t Aero (2002, presao 150.000 kaze lik (Aleksandar) 250hp)= 14000
x 2 9.5 2.2 dizel (120 hp, 2002,2003 cifre 13500 i 14000) i kao moj
9.5 TiD 2001, presao 80.000 bio 13200 daju ga za 12700
Dopuna: jos 2 x 9.5 2.2 dizel (120 hp, 2002, cifre oko 13500, presle oko 150.000) neki plac na kraju sajma (prema bb).
Comment