Ovo je neki ubacen uljez dfa podriva garant
lancia k 20v Turbo by lanee
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e sory shto me nema radio sam i uchio a to dvoje se ne vole bash ...
pa savetujem servis ali bi voleo krug u tvojoj kappi chisto radi poredjenja... a ako ti wg ne radi nije ni chudo shto ide ko lud jer ko zna koji pritisak ti bije turbina A TO NE VALJA NIKAKO JER MOZESH DA SPALI NE TURBO NEGO I MOTOR....
tako bolje na servis mogu da ti dam par telefona ali samo uzivo mojne mi sredish to iza ledja pa da ne znamo kako ide heheh
i najzad NISAM JEDINI SA OVIM MOTOROM... znam za belu TA JE VRH, zelenu kod nekog matorca, jednog taxistu, i josh jedna plava bi negde trebala da je ugradi I SAD TI JEEEEEEPa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Comment
-
-
To je "tast" Lakija 55Originally posted by Lanee...zelenu kod nekog matorca...
Comment
-
-
Iz BGD-a su jos tacno devet 2.0 20VT kappa, prosle kroz moj servis, tako da ih ima dosta.
Comment
-
-
Ma ja uglavnom na servis idem kod Lakija u Zarkovu. I ranije sam servisirao Alfu 155 dok sam je vozio, ok je lik, normalne su mu cene, itd. On mi je objasnio u cemu je problem, i pokusavali su da mi odglave tj WG i vratili mi to crevo, ali ja mislim da sad ostaje stalno do pola otvoren. Sad mi ne pumpa vazduh n i pola od onoga ranije. Moram da odem kod njega da vidim sta mi uradise sa turbinom. Ako mi je vrati na predjasnje stanje bice dobro, jer ovako nit ide nesto spec nit mu je nesto mala potrosnja!!! pa cu onda to lepo da sredim.Saab 9-3 Aero
Volvo V40 2.0T
Comment
-
-
pazi za detaljne stavri oko WG pitaj ivanT on je prethodni vlasnik vozila
i mnooogooo se razume i voli kappe
@ivanT u bre pa to je bash mnogo automobila za jedan ovolishni grad ... na prste jedne ruke stanu svi bez da se guraju hehehPa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Comment
-
-
ahh ti ispiti
no bilo je malo i posla i svega...
vazno je da sam se vozao i da sam uzivao
samo kratko mali update
poterao sam je preko magichnih 200 koji su mi iz nepoznatog razloga predstavljale neku barijeru na plin...
ali danas srushen josh jedan rekord...
shabachki autoput, peta brzina, na 6000 obrtaja
i bogami ja sam se malko uplashio a ortak se usro... eheh znam znam nije mu lako a nisam ni ja bash normalan, mada su uslovi bili savrsheni nigde nikoga i pravo pravo da nemoz pravlje....
e sad
glupi GPS se nije ukachio na vreme (ustvari nije uposhte ukachio) tako da nisam mogao da zabelezim max speed
a ako poshto mi ne radi cajger, moze li neko da mi kaze koliko je to 6000 obtaja brzo ko ovog mog shporeta...
p.s. ne cu da se puvam i kazem da sam bio najachi i najbrzi
obishla nas je nova oktava, al ajde shto nas je obishla (relativno sporo mi oko 5500 RPM a ona full fullova) nego shto baja nigde skoro nije kochio a ja sam na privid neke problematicne situacije ispred sebe poprilichno smanjivao brzinu (na nekih 4900 RPM hehe)
ali najnajchudnija stvar loodi auto poprilicno povuche kad se nagazi papuchica gasa (u petoj brzini) OD 4500 do 5500 NAPUNI ZA TILI CHAS
i na 5500 na novo stiskanje do patosa OPET ZALEPI I TERA KO BLESAV ?!?!
tako je pravo pitanje za ivanaT zaboga shta si ti sve ovde radio kad on ide ovako nehumanoPa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Comment
-
-
Bas to sto srle pita....koliko si na 2 soma obrtaja a koliko na 3 pa ce prognoziramo
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Pa druze ja mislim da u petoj ne mozes ni da vozis vise od 5500 rpm. Ja sam moju vozio 220-230 kmh kad sam drao neku toyotu celicu al mislim da nisam vozio na toliko obrtaja. Mada ja vozim na benzin. Ona ima tih 220 ks na 5750 rpm, al cisto sumnjam da ce da ti dozvoli tolke obrtaje u poslednjoj brzini. Moracu da proverim cim nadjem dovoljno mesta za tolku brzinu
Saab 9-3 Aero
Volvo V40 2.0T
Comment
-
-
Lane...
sa GPS naparvi merenja sa 1000 rpm, 2000 rpm, 3000 rpm...
pa cesh videti koliko ti je ustvari 1000 rpm u V stepenu prenosa...
i onda lako mnozish!
Na Saabu 9000 je manje vishe na 1000 rpm 40.5 i 45 km/h
Zavisnost da li je Tzv Spori ili Dugachki menjach( Ovo je vezano za narodski spori i Brzi ili Dugi)
Ja sam Vozio najbrze SAAB-a 6150 Rpm chini mi se u V stepenu... menjach 40.5 km/h = 249 km/h
Tu je bio kraj...
da sam imao kojim sluchajem 45 menjach... idi bre... 276 km/h
Comment
-
-
@Srdjan & M-power
****m li ga ne znam moram da osposobim svoj jadni gps koji ko za KuR@C nije hteo da ukachi satelite
@ kosta
slazem se sa tobom kosta
ali ovo je bilo na PLIN, sa looodachkom mapom,
i pritom su neke stvari na ovoj kapi malo doradjivane (prelistaj temu, chip, radjen turbo, NO katalizator, protochni zadnji lonac...)
@ tazz
pa moracu jedino tako
da znam koliko vrti menjach u V za po 1000 obrtaja (na 1k, 2k ,3k..)
da vidim neku shemu...
ali idalje je bilo JAAAKOO brzo
a pritom auto mogao josh ali ja nisam imao mOOda za vishePa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Comment
-
pa malo da se raspitam.
Comment