I evo je, bela kraljica
84 godiste, po satu se blizi cifri od 400 k km, u originalu 2.0 8v karb, unutra je trenutno motor 2.0 dizel, 64 ks, 120 nm. Stanje je daleko od zadovoljavajuceg, ali je vozna i tehnicki ispravna (ok, mozda malooo dimi, al ajde sad
...)
Motor zadnjih 30 k km peva "dotako sam dno zivota", ali ga odrzavam u voznom stanju trosi ~litar ulja na hiljadu kilometara, mozda i vise
, a dimi se kao lud, uverili su se pojedini lokalni cbc-oci
Nabavio sam mu i felnice, aez 15" ali nikako da kupim gume, a i zao mi je ih stavljam...
Od modifikacija:
-prednji diskovi gd turbo (samo su te imali u prodavnici da odgovaraju),
-glavni kocioni cilindar sa forda taunusa,
-relej paljenja sa golfa II,
-amortizeri sa gd karavana, malo prepravljani, zato mi je auto pozadi podignut, i malo tvrdji (sto mi odgovara, nepodnosim da mi se auto propinje),
-pokazivac temperature sa fergusona
,
-prsklice za brisace sa lade (nisam mogo da nadjem druge, a necu da stavim svetlece)...





84 godiste, po satu se blizi cifri od 400 k km, u originalu 2.0 8v karb, unutra je trenutno motor 2.0 dizel, 64 ks, 120 nm. Stanje je daleko od zadovoljavajuceg, ali je vozna i tehnicki ispravna (ok, mozda malooo dimi, al ajde sad

Motor zadnjih 30 k km peva "dotako sam dno zivota", ali ga odrzavam u voznom stanju trosi ~litar ulja na hiljadu kilometara, mozda i vise


Nabavio sam mu i felnice, aez 15" ali nikako da kupim gume, a i zao mi je ih stavljam...
Od modifikacija:
-prednji diskovi gd turbo (samo su te imali u prodavnici da odgovaraju),
-glavni kocioni cilindar sa forda taunusa,
-relej paljenja sa golfa II,
-amortizeri sa gd karavana, malo prepravljani, zato mi je auto pozadi podignut, i malo tvrdji (sto mi odgovara, nepodnosim da mi se auto propinje),
-pokazivac temperature sa fergusona

-prsklice za brisace sa lade (nisam mogo da nadjem druge, a necu da stavim svetlece)...





Comment