
Igrom slucaja, trazeci ocu podatke za njegovu Mazdu, naleteo na slike Mazde 323F modela BA poznate jos kao Lantis ili Astina (po ovom imenu je poznata u Japanu).

Auto mi se mnogo svideo, pa sam iz dokonosti, poceo da trazim informacije o njemu po Internetu. U svom tom mom zaludjivanju, po cemu sam poznat medju prijateljima, tata je naleteo na ovaj forum i registrovao se, pa je logican sled okolnosti bio i da se ja uclanim (sto se vidi iz prilozenog). Kao sto je moj otac pisao, u par navrata, mi smo ljubitelji, mozda je bolje reci zaljubljenici u Mazde, cela muska strana porodice, jer je i moj deda posedovao jednu sve do trenutka dok vise nije mogao da vozi, a ja sam nazalost bio premlad da bih je nasledio.
Registrovavsi se ovde pocela je moja zal i bol



Nastaje frka, panika, loodnica kako nabaviti pare. "Dobio" sam ih od osobe od koje nisam ni ocekivao da cu dobiti, vec da ce me glatko odbiti, a od onih od kojih sam ocekivao nisam dobio

Cetvrtak 26.10. leta gospodnjeg (bilo je pretoplo tih dana) 2006, zvoni meni mobilni, pogledam broj poznat mi je, ali ga nemam u imeniku. Javim se kad ono medjutim... zove me prodavac Mazde. Hitno mu da proda auto spustio cenu za jos 300e, pre toga smo mu je otac i ja spustili za 400e, i trazi 5.5k e, ali sada moze da me ceka za pare samo da se tacno dogovorimo do kada.
Zovem oca na konsultacije da me smiri, primiri, bilo sta, jer nismo u zavidnoj finansijskoj situaciji... On se napalio vise nego ja! Prodavac zvao prvo njega, jer nije imao moj telefon. Zamenio sve sto smo primetili i takvog nam ga prodaje sa nizom cenom.
Opet frka i panika, zovi jednog prijatelja, drugog, treceg... Sakupim deo novca. Sledi razgovor sa roditeljima i majka se dobrovoljno prijavi da podigne kredit za ostatak para.
Krece moje dvoumljenje, zbog finansijske situacije, ali mi ne bismo bili luda porodica kada ne bismo jos vise zaglibili zbog sklopa metala, plastike i gume.
U petak sam sacekao tatu, seo sa njim u Mazdu i dovezao se MOJOM MAZDOM, ostalo je istorija ili ce to postati

Posle ovog sazetog


Kao sto se vidi sa, losih, slika (sestra menjala podesavanja, a ja nisam obratio paznju







Motor je (nisam stigao da ga uslikam) od 1800 kubika i 115 konja fabrickih + 1 konj koji je vozi

Sam motor je, koliko smo do sada primetili, u odlicnom stanju i presao je, navodnih, 77600km, ali ostatak auta (izlizanost volana, dugmica, sedista) govori u prilog tome.


Prethodni vlasnik u kuci ima policu sa raznim packalicama i mackalicama te je auto iznutra skoro savrsen, perfekcionista sam, pa uvek nadjem manu. Ceo auto sljasti od cistoce, tako ce biti i u buducnosti, a po razno raznim coskovima, pa i u gepeku, smo nasli mirisljave jelkice

Rezervni tocak nikada nije koristen, cist je ko suza, a sara je ista kao dana kada je napustio fabriku.






Na limariji skoro da nema ostecenja. Jedno blago udubljenje na zadnjem stubu i par sitnijih ogrebotina. Branici su malo izgrebani, nista tragicno, ali se vidi da su farbani, jer se znatno vise izbledeli od ostatka auta. Zbog cega se ne uznemiravam, jer znam kako je to voziti i parkirati auto u gradu, a u vecini slucajeva neko drugi uradi taj posao za nas.
Nogice su aluminijumske od 15", a cizmice su zimske (M+S) i napravile su svega par hiljada km, tako da su jos uvek nove, pa ne moram da se razmisljam o obuci za zimu, osim celicnih felni kako ove ne bih ostetio.

Now for the bad part. Ono nasta nisam obratio paznju kada sam probao auto, od silne euforije, a primetio sam cim sam je odvezao je lupanje koje dolazi sa prednje leve strane. Cale i prijatelj (automehanicar) su skinuli tocak i pogledali o cemu se radi, ali osim toga da je amortizer nacet, nisu nista drugo primetili. Lupanje se nekada javlja kada okrecem volan, ali najcesce kada se auto zaustavi. Svraticu do servisa u toku nedelje da pogledam o cemu je tacno rec. Nesto mi govori da ce morati sva 4 amortizera da se menjaju, nadam se da nije tako.
Takodje cuje se neki metalni zvuk iz kabine, ali jos uvek ne mogu da odredim odakle tacno dolazi, znam da se cuje iz pravca centralne konzole.
Vec sam napravio 140km i prezadovoljan sam autom. Ide ko nezdrav, prima gas u svim brzinama na svim obrtajima, ali se razleti na relaciji oko 3.5-4k, pa do 6k obrtaja. Na putu se ponasao kao da je na sinama sa ovakvim amortizerima kakvi su na njemu sada. Takodje sam shvatio koliko su nam putevi losi, jer se svaka rupa oseca. Zbog cega je nastao novi problem - moram da vozim WRC kako bi izbegavao rupe i izbocine, jer jos uvek ne znam koliko je auto nizak, a i ne zelim da ga ostetim. Lezece policajce sam prelazio u 2. brzini ranije, sada stanem i ubacim u 1.

Nadam se da uoceni problemi nece prerasti u nocnu moru, jer je ovo auto koji sanjam od pocetka ove godine i uspeo sam san da pretvorim u javu.
End for The End

Nadam se da nisam mnogo udavio, ali sam morao sa nekim sve da podelim, jer jos uvek niko osim moje najuze porodice i najboljeg druga ne zna da sam pazario auto i ne bih preterano da se hvalim dok je celu ne isplatim i ne prevedem na svoje ime, jer ce tada zaista biti moja.
Eto cela prica o mom autu koga ne mrzi da cita

To je sve bilo pre nesto manje od jedne godine, sta je od tada sve uradjeno napisacu kad dodjem kuci.
Comment