karavan tjuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • subicd
    CBC Senator XXL
    • 20.06.2008
    • 463
    • Novi Sad

    #76
    Originally posted by Uros Piperski
    Sta se dobija ovakvom lamelom?

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #77
      Moze da prenese 30% vise obrtnog momenta nego obicna lamela istog precnika.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • subicd
        CBC Senator XXL
        • 20.06.2008
        • 463
        • Novi Sad

        #78
        Zanimljivo, vidjao sam je ali nisam znao sta je poenta.
        Hvala Urose na odgovoru.

        Comment

        • djape1977
          CBC Senator XXL
          • 08.03.2008
          • 401
          • bg
          • fiat 132 i lada 2103

          #79
          Re: karavan tjuning

          koliko parica je bila ta sinter lamela?

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #80
            Re: karavan tjuning

            ~150e


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • djape1977
              CBC Senator XXL
              • 08.03.2008
              • 401
              • bg
              • fiat 132 i lada 2103

              #81
              Re: karavan tjuning

              obavezno napisi utiske iz voznje. zivo me interesuje moze li se sa tim cudom voziti po gradu i kakav je efekat

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #82
                Re: karavan tjuning

                Voznja po gradu bez problema. Kada pokusam bas lagano da krenem onda hoce malo da zatrese..

                Ubacen motor jos letos i mapiran na brzinu po Pristini i okolini. Simoni racing amorti i opruge napred i 284mm diskovi. Brembo 4-klipna klesta i 310mm diskovi cekaju u garazi da se vratim iz vojske.. Toro boca je na svom mestu, a Gunter isparivac (po preporuci IvanaT) takodje ceka moj povratak. Sekvent, naravno, pod kontrolom motornog ECU-a (Rp Lab)



                Srednje kocnice su sada na kolima, desne su bile originalno, a leve uskoro.




                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Vocko
                  CBC Senator XXL
                  • 25.04.2005
                  • 4556
                  • nBGd

                  #83
                  Re: karavan tjuning

                  Moze to jos
                  Svaka cast

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #84
                    Re: karavan tjuning

                    ah, zaboravih da napisem: to je sa 0.6bar boost-a. Kad se sve poveze kako treba bice oko 1 - 1.1bar


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • djape1977
                      CBC Senator XXL
                      • 08.03.2008
                      • 401
                      • bg
                      • fiat 132 i lada 2103

                      #85
                      Re: karavan tjuning

                      mnooooogo dugacak prenos. kad bi joj ubacio neki kraci diff?

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        #86
                        Re: karavan tjuning

                        pa da vrti svaku brzinu u mestu

                        svaka cast za projekat
                        nisam citao bas pazljivo ili ne pise nigde pa da pitam. ima li ova kocka brutale shper, a ako nema, kako se snalazi sa obrtnim?
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #87
                          Re: karavan tjuning

                          kakav crni kraci dif, nije ovo 1.6 sa 100ks
                          ima fabricki visko sper (viscodrive)


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • djape1977
                            CBC Senator XXL
                            • 08.03.2008
                            • 401
                            • bg
                            • fiat 132 i lada 2103

                            #88
                            Re: karavan tjuning

                            u petoj na 5500 obrtaja 220kmh.
                            po meni, a to je ipak samo moje misljenje, treba mu kraci diff da bi iskoristio puni potencijal motora. ovako vec ulazis u problem otpora vazduha koji je pri tim brzinama veoma bitan faktor

                            Comment

                            • skyline
                              CBC Senator XXL
                              • 31.07.2007
                              • 3149
                              • Cacak

                              #89
                              Re: karavan tjuning

                              to samo znaci da ce dohvatiti 240 na sat i ja tu ne vidim potrebu za kracim menjacem
                              moj auto, isto sa 200ks, cetvrtom na 7000 ide 220, i to je prava mera za takav motor
                              kraci menjac na turbo motorima, posebno kad je fwd daje ozbiljne probleme sa trakcijom, jer je prirast snage izrazito nelinearan i eksplozivan
                              ne bas kao na dizelu, ali je opet kriva obrtnog previse strma na srednjim obrtajima da prednji tockovi lako gube kontakt sa podlogom
                              a i zasto bi razmisljao o otporu vazduha ako ima toliki obrtni moment?

                              ne mozes ovde primenjivati logiku i principe koji se primenjuju na atmo motorima
                              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #90
                                Re: karavan tjuning

                                tih 220km/h po satu je realno oko 200kmh, sto znaci da bi na 6500/min isao oko 240 u teoriji sto i nije tako strasno, odnosno moze se postaviti kao realan cilj. Znam da otpor vazduha raste ali po toj logici bi mogli da postavimo granicu i na 150km/h jer je otpor vazduha na 180km/h mnogo veci nego na 150..
                                Elem, ako zaboravimo na pricu o maksimalnoj brzini i otporu, skyline je lepo objasnio problem momenta. Kad boost pocne da raste tockovi vrrrlo lako proklizaju, a to bi bilo nepodnosljivo sa kracim difom.


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X