Originally posted by Uros Piperski
karavan tjuning
Collapse
X
-
Re: karavan tjuning
Voznja po gradu bez problema. Kada pokusam bas lagano da krenem onda hoce malo da zatrese..
Ubacen motor jos letos i mapiran na brzinu po Pristini i okolini. Simoni racing amorti i opruge napred i 284mm diskovi. Brembo 4-klipna klesta i 310mm diskovi cekaju u garazi da se vratim iz vojske.. Toro boca je na svom mestu, a Gunter isparivac (po preporuci IvanaT) takodje ceka moj povratak. Sekvent, naravno, pod kontrolom motornog ECU-a (Rp Lab)
Srednje kocnice su sada na kolima, desne su bile originalno, a leve uskoro.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Re: karavan tjuning
pa da vrti svaku brzinu u mestu
svaka cast za projekat
nisam citao bas pazljivo ili ne pise nigde pa da pitam. ima li ova kocka brutale shper, a ako nema, kako se snalazi sa obrtnim?Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: karavan tjuning
u petoj na 5500 obrtaja 220kmh.
po meni, a to je ipak samo moje misljenje, treba mu kraci diff da bi iskoristio puni potencijal motora. ovako vec ulazis u problem otpora vazduha koji je pri tim brzinama veoma bitan faktor
Comment
-
-
Re: karavan tjuning
to samo znaci da ce dohvatiti 240 na sat i ja tu ne vidim potrebu za kracim menjacem
moj auto, isto sa 200ks, cetvrtom na 7000 ide 220, i to je prava mera za takav motor
kraci menjac na turbo motorima, posebno kad je fwd daje ozbiljne probleme sa trakcijom, jer je prirast snage izrazito nelinearan i eksplozivan
ne bas kao na dizelu, ali je opet kriva obrtnog previse strma na srednjim obrtajima da prednji tockovi lako gube kontakt sa podlogom
a i zasto bi razmisljao o otporu vazduha ako ima toliki obrtni moment?
ne mozes ovde primenjivati logiku i principe koji se primenjuju na atmo motorimaKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: karavan tjuning
tih 220km/h po satu je realno oko 200kmh, sto znaci da bi na 6500/min isao oko 240 u teoriji sto i nije tako strasno, odnosno moze se postaviti kao realan cilj. Znam da otpor vazduha raste ali po toj logici bi mogli da postavimo granicu i na 150km/h jer je otpor vazduha na 180km/h mnogo veci nego na 150..
Elem, ako zaboravimo na pricu o maksimalnoj brzini i otporu, skyline je lepo objasnio problem momenta. Kad boost pocne da raste tockovi vrrrlo lako proklizaju, a to bi bilo nepodnosljivo sa kracim difom.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
Comment