... kada ga presaltate iz 5 u 2 pa da ga grune na nekih 6500obrtaja...e onda ima snage...hehehe cemu to...poz
pa...
ja ne vidim problem u koriscenju menjaca
vozim i ja tdi i razumem sta pokusavas reci, ali ovde nije u pitanju penzionerski tdi vec sportski auto u punom smislu te reci
manjak obrtnog jeste mali problem, ali to je ipak 1,6 motor koji na niskim obrtajima ide kao i svaki 1,6 motor, ili bolje, obzirom da na nizim obrtajima ima snage kao Saxo VTS ili 106 GTI na punom gasu, samo sto taj motor na punom gasu ide kao dobro nasvirani 2,0 ili prosecni 2,5
a sto se tice starta i proklizavanja, Honda je to odlicno resila na EP3 Type-R modelu
ako se kreces manje od 5 km/h, blokada obrtaja je na 5500, tako da te drzi u zlatnim obrtajima za start
ni malo snage da se ugusi ni premnogo da slajfuje
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
To je ono sto vi nemate...dva motora u jednom autu...
A to sto pricas za start...gresis...sa Vti na 402 m se startuje na granici paljenja VTEC-a tj. u zoni visokog obrtnog momenta (mislim na ovo sto je skyline rekao)
Ne pricam ja o type-R... Lako je kada ima on blokadu...
Nisam bukvalno mislio na Saletovog ili bilo cijeg vti-a da ne moze brzo da krene... samo sam hteo reci da trebas da budes vrh vozac da bi vozio vti-a... da ga ubadas na startu tu negde oko 5500rpm...kao prstom u d...
Ajde zanima me vase misljenje o G60 i VR6 motoru...budite realni...
Ko drugom jamu kopa, taj sigurno i trecom potpisuje...
Ne znam puno o VW motorima ali znam da greshish kada pominjesh menjanje brzina. Jednostavno ne mozhe da se desi da vozim na uzbrdici 70 u petoj. Shaltanje brzina je za one koji vole malo sportske vozhnje pravi uzhitak. I da, treba da ga zakucash da bi ubrzao ali to i jeste sva drazh kad preshaltash u nizhu pa ga zakucash a ochi krenu da se sabijaju u lobanju. Uff.
Nishta lichno ukusi se razlikuju ali ja volim ovaj osecjaj.
U pravu si ti... lepo je to kada presaltas iz 5 u 2, ne kazem ja nista protiv toga, cak sta vise ja to najvise volim da radim, ali nije rec o tome...ja mislim na one trenutke kada ti treba snaga, a ti je nemas...npr u preticanju ili sl...nadam se da me razumes sta hocu da vam kazem...
Ko drugom jamu kopa, taj sigurno i trecom potpisuje...
E sad, sta ti vise volis kad vozis - da se malo potrudis sa menjacem ili ne?
Licno, smeta mi ponekad nedostatak momenta u donjem delu krive. I ja bih voleo (ponekad) da lezerno natisnem pedalu i da odleprsam u vidu lastinog repka
Ali boze moj, to je trade - off, ne moze i jare i pare. Uporedi jedan 320i ili 325i sto se tice potrosnje sa VTi-jem........videces gde dobijas a gde gubis. Pa ti sad izaberi.
Uostalom, da VTEC ne valja kao patent, mislim da bi i Honda a i svi ostali proizvodjaci jos daaavno odustali od njega
Ajde zanima me vase misljenje o G60 i VR6 motoru...budite realni...
Posto tih prvih vise nema, malo cu se zadrzati na vr modelima....
Ne znam koju rec da upotrebim a da ne bude teska i da se neko ne naljuti, ali prva generacija tih motora je tesko ***** (upisati po zelji). Cisto da stavim paralelu, pojavljuju se odprilike istovremeno kad i VTEC motori, i iz 2.8l razvijaju 174 ks , sto mu dodje nekih 62,3 konja po litri dok VTEC razvijaju 100+ ks po litri zapremine....nedostataka imaju koliko hoces, 2 ventila po cilindru, hod klipa od cak 90mm, prave od njih "lenje motore" ni govora o obrtajima ili o bilo cemu sto krasi "sportski motor"
Posle 15 godina unapredjenja, danas su vec nesto drugo. Poslednja verzija je 3.2 litra i 250 KS u golfu r32.....evo ti link pa vidi sta se desava na trkackoj stazi....cisto da mozes da uporedis u DC2 je 1.8 litara a u DC5 2 litra....
Profitez des vidéos et de la musique que vous aimez, mettez en ligne des contenus originaux, et partagez-les avec vos amis, vos proches et le monde entier.
Daleko od toga da imam nesto licno protiv VW, samo stvari treba staviti na svoje mesto. VW nije marka sportskih automobila (to je volks-narodni auto), te uporedjivanje sa Hondom nije na mestu.....
Volim ja da se igram sa menjacem...ali nije poenta u tome... u saobracaju jedna sekunda mnogo znaci... a to je da li ces se izvuci u nezgodnoj situaciji ili neces...
Sto se tice potrosnje tu si u pravu... bas kao i VR6, on ima dve mane ovde kod nas u Srbiji, a to je potrosnja i registracija, ali u normalnim zemljama to kosta sve mnogo manje... isto kao i te dve bembare sto si naveo...i one imaju samo ta dva problema...
Ali da ti kazem jos jednu stvar...i honda ume da potosi kada je na velikim obrtajima...Pazi ovako, ja jos vozim i Fabiju 1.2 sa tri klipa i 65konja, ona isto trosi tu oko 5l na otvorenom i da ne prelazis 80h, a kada idem 180km/h njena potrosnja je 15l... hocu da ti kazem da svaki auto trosi kada ga vuces u crveno...
Ko drugom jamu kopa, taj sigurno i trecom potpisuje...
E ljudi, nije me bilo dva dana a vi mi napraviste dve strane...c c c...dacho brate Timothy je bio blag...hteo je da kaze ono sto ja mislim, ali nece javno----VR6- ---
Ej ljudi, ovom dzipu, karavanu, limuzini, trkacu... bem li ga više šta je nemojte u zivotu da stanete na crtu!!!!znaci ostavio me kilometar!!!kad sam uspeo da stanem pored njega pitah ga sta je pod haubom on rece i usput me pita ''A sto ti se dere auto toliko''!?a meni i nije dobro...u pitanju je subaru outback 3.0T!!!jos mi nije dobro!!!! skidam kapu...
au...
Comment