Ja koliko vidim, simptomi su identicni...
Da smanji pritisak u railu, sta, napamet? I sta ce time da zakljuci? Mislim, pritisak u railu je potrebno drzati prilicno stabilnim, plus da znas tacno za koliko si povecao ili smanjio pritisak da bi znao uopste sta radis i da dobijes bilo kakav smislen rezultat. Sad, ako cemo takvim resenjima da se sluzimo, onda jednostavno nek' stavi 15% slabije dizne i resio je problem, zar ne? Pa nije bas TAKO jednostavno.
Dizna na punom gasu nikad ne radi u punom duty cycle-u, vec na, sta znam, 80%. Dovoljno je da prebaci za 10%, a uvek moze da prebaci toliko, da zaliva preterano. A 10-15% povecanja u celom radnom spektru je OGROMNO povecanje. Chipovanje nece povecati gorivo za 15% u celom radnom opsegu, samo na pojedinim tackama - ovaj enrichment i zalivanje koje pravi problem se javlja bas zato sto se obogacenje radi u CELOM radnom opsegu, pa auto zaliva na leru i manjim obrtajima, a ako je hladno napolju i na punom gasu, UBIJA kako ide, pogotovo ako je nesto cackano sa bregastim ili nesto slicno...Generalno, dakle, konstantno obogacenje od 15% moze da pravi itekakav problem i da auto u 90% radnog opsega ide itekako losije i neverovatno brljavi, i trosi kao blesav.
Uostalom, ne shvatam najbolje zasto uopste pominjes radni pritisak, kakve on veze ima sa obogacenjem? ECU nece raditi obogacenje povecanjem pritiska u railu vec povecanjem sirine pulsa dizni zato sto mu tamo neka kompenzaciona mapa za korekciju goriva u odnosu na temp vazduha i vode kaze obogati za toliko i toliko...
Ja sam merio pulse width dizni dok se motor greje, i otpor senzora vode. Otpor se sa porastom temperature menja taman onako kako bi po tehnickim podacima i trebalo, takav signal i stize do ECU-a, koji umesto da smanjuje pulse width dizni, POVECAVA vreme ubrizgavanja, tako da dizna na leru daje nekih 15-20% goriva vise, a pod uslovom da ta kompenzaciona mapa ostaje aktivna celo vreme, a ocigledno ostaje - toliko obogacenje je prisutno u celom radnom opsegu. I tu nema pomoci. ECU cita neku kompenzacionu mapu naopacke, flesovanja i menjanja ECU-a nisu pomogla, i kraj...
Da smanji pritisak u railu, sta, napamet? I sta ce time da zakljuci? Mislim, pritisak u railu je potrebno drzati prilicno stabilnim, plus da znas tacno za koliko si povecao ili smanjio pritisak da bi znao uopste sta radis i da dobijes bilo kakav smislen rezultat. Sad, ako cemo takvim resenjima da se sluzimo, onda jednostavno nek' stavi 15% slabije dizne i resio je problem, zar ne? Pa nije bas TAKO jednostavno.
Dizna na punom gasu nikad ne radi u punom duty cycle-u, vec na, sta znam, 80%. Dovoljno je da prebaci za 10%, a uvek moze da prebaci toliko, da zaliva preterano. A 10-15% povecanja u celom radnom spektru je OGROMNO povecanje. Chipovanje nece povecati gorivo za 15% u celom radnom opsegu, samo na pojedinim tackama - ovaj enrichment i zalivanje koje pravi problem se javlja bas zato sto se obogacenje radi u CELOM radnom opsegu, pa auto zaliva na leru i manjim obrtajima, a ako je hladno napolju i na punom gasu, UBIJA kako ide, pogotovo ako je nesto cackano sa bregastim ili nesto slicno...Generalno, dakle, konstantno obogacenje od 15% moze da pravi itekakav problem i da auto u 90% radnog opsega ide itekako losije i neverovatno brljavi, i trosi kao blesav.
Uostalom, ne shvatam najbolje zasto uopste pominjes radni pritisak, kakve on veze ima sa obogacenjem? ECU nece raditi obogacenje povecanjem pritiska u railu vec povecanjem sirine pulsa dizni zato sto mu tamo neka kompenzaciona mapa za korekciju goriva u odnosu na temp vazduha i vode kaze obogati za toliko i toliko...
Ja sam merio pulse width dizni dok se motor greje, i otpor senzora vode. Otpor se sa porastom temperature menja taman onako kako bi po tehnickim podacima i trebalo, takav signal i stize do ECU-a, koji umesto da smanjuje pulse width dizni, POVECAVA vreme ubrizgavanja, tako da dizna na leru daje nekih 15-20% goriva vise, a pod uslovom da ta kompenzaciona mapa ostaje aktivna celo vreme, a ocigledno ostaje - toliko obogacenje je prisutno u celom radnom opsegu. I tu nema pomoci. ECU cita neku kompenzacionu mapu naopacke, flesovanja i menjanja ECU-a nisu pomogla, i kraj...
Comment