Citroen Saxo VTS 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Manfred
    CBC Senator XXL
    • 04.08.2007
    • 905
    • Beograd

    najbolje da nadjesh nekog tatu za VTS-a koji zna kako i gde treba da stoje dzekovi, kablovi, termostati, termo prekidachi i sve ostalo... i on ce da ti kaze da pochupash budilnik...

    @ reaper
    Vuche ni ne pomishljaj na budilnik!!

    Comment

    • shonsy
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 1391
      • London/Beograd
      • Honda CBR 125R

      @GoranBG - e vidis, zaboravio sam na taj plavi. Pa, da, sigurno je on za tablu. Tako da smo sad bas suzili put. Znaci treba naci problem u vezi izmedju termo davaca i ECU-a tj. prekontrolisati instalacije! E kad bi to bilo tako jednostavno...

      @Markedjani - taj senzor temperature rashladne tecnosti, ciju si funkciju lepo objasnio je upravo to o cemu mi razgovaramo samo ga zovemo termo davac! Manijace!

      @Manfred - tatu za VTS-a od mene krije Milanche! I nece da mi kaze kako bi me i u buducnosti prao s lakocom!

      @milanche - nemoj ti nista da potpisujes nego daj neki info o "tati"!

      @Vuce - ako budes citao ovo, ne obaziri se na njih, samo su ljubomorni!

      Comment

      • Markedjani
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2007
        • 968
        • BG-Cerak
        • Ford Escort RS2000 M

        Originally posted by shonsy
        @Markedjani - taj senzor temperature rashladne tecnosti, ciju si funkciju lepo objasnio je upravo to o cemu mi razgovaramo samo ga zovemo termo davac! Manijace!
        Ovim postom se odjavljujem iz daljeg "razmisljanja"

        Over and out
        fordclubserbia.org

        Comment

        • BokiRS
          CBC Veteran
          • 20.06.2008
          • 174
          • Beograd

          A jel ti i dalje svetli chek?
          ne moze brze,jurimo 30

          Comment

          • stefan148
            CBC Senator
            • 17.09.2007
            • 228
            • beograd-zvezdara-lion

            svi pricaju otisao ecu, otislo ovo-ono, a ja osecam da je neki banalan problem u pitanju

            e da, skini budilnik

            Comment

            • shonsy
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 1391
              • London/Beograd
              • Honda CBR 125R

              @BokiRS - sad kad smo radili glavu, Zile mi je probrisao sve greske i od tad se nije upalio chek. Vratio sam i protocni kat, tako da ne bi trebala ni da se pali jer se palila zbog lambde.

              @reaper_HGT - joooooj sto sam smislio mesto kod tebe uhuhuhuh

              @Manfred - ...prodji sa mnom kroz crveno...

              @stefan148 - iz tvojih usta u Bozije usi! Nadam se da je do kablova.

              Odoh sad, pa pisem posle, nadam se srecnog lica!

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Koji je ECU unutra? Ako je Marelli...u maleru si.

                Ja sam imao (u stvari i dalje imam) identican problem na 3 razlicita motora, sa 3 razlicita ECU-a. Na 206 doduse, na novijem Marelliju 4.8P, ali simptomi su identicni. Dok se ne zagreje, auto radi ok, mada bi se po izduvu reklo da je smesa prebogata. Kad se ugreje, umesto da osiromasi smesu, ECU je dodatno "zalije" gorivom, guseci auto koji losije ide, puno trosi, gasi se na leru, itd...

                Senzor temperature vode promenjen, ista stvar se desava. Premeren signal koji ide sa senzora, direktno i pred ECU-om, otpor kakav i treba da bude - samo sto ga ECU izgleda tumaci "naopacke" i obogacuje smesu umesto da je osiromasuje. Kada se iskljuci davac, ventilator stalno radi, stanje nesto bolje, ali i dalje prebogato. Duty cycle dizni preveliki na leru. A cak i sa otkacenim senzorom vode, na tabli postoji podatak o temperaturi motora. Medjutim, kad se otkaci i senzor temperature ulja - kazaljka vode na tabli pocne da luduje. E sad, kakve veze ima temperatura vode sa senzorom temp. ulja, ja ne znam.

                Na kraju smo, posle 3 promenjena ECU-a, izvlacenja nove instalacije direktno sa senzora do ECU-a, zakljucili da je problem u samom ECU-u, koji iz samo njemu znanog razloga, tumaci signale senzora vode naopacke, i vrsi obrnutu korekciju smese.

                Mi smo to "izlecili" tako sto smo izbacili fabricki ECU i stavili VEMS - i sve SAVRSENO radi, s tim sto auto ide NEOPISIVO bolje nego standardni sa malo promenjenom mapom chiptuningom. A sam VEMS manje kosta nego nov fabricki ECU, za koji opet nemas nikakvu garanciju da nece opet poludeti...a VEMS mozes da cackas do mile volje
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • shonsy
                  CBC Senator XXL
                  • 11.05.2007
                  • 1391
                  • London/Beograd
                  • Honda CBR 125R

                  Ne mogu da verujem, citam tvoj post i kao da ja pricam! Imamo isti ECU Marelli-jev 48.P. Pa da li je moguce da tekvu gresku naprave?!
                  Meni nije jasno samo kako to odjedanput, sta je uzrokovalo da pocne citati naopako?
                  Evo, danas sam resio problem!
                  Decko se 2 sata mucio, probali smo na tri senzora i grejali upaljacem. Kako krenemo da palimo on na kompu ocitava sve nizu temperaturu, kako prestanemo on vrati na nekih 30tak stepeni. Posto je definitivno ustanovljeno da je termo davac ok, da instalacije nisu prekinute, dakle ostade samo da je krivac ECU. Preznojio sam se...
                  E onda je iseko dzek, rasklopio, stavio neke svoje zice, spojio sve i odlicno radi! Na 97 stepeni pali ventilator, sve super!
                  Veceras je zakazano testiranje, pa cemo da vidimo! Valjda je sad sredio i problem vezan za gorivo. Provozali smo ga, vratili se, prikacili ga i ni jednu gresku nije prijavio.
                  Moje sve preporuke imaju Auto-elektrika Boban, preko puta Fiat otpada u Vojvodjanskoj, minut od 61 bloka. Stvarno su odlicni!
                  Eto, izgleda da sam uspeo!
                  Ako ipak nije to to, kazi mi koliko bi mogao da bude VEMS za mene? ECU je 63 500din.
                  Ispricao mi je Gumetina za vas problem i utiske iz voznje nakon VEMSA i remapiranja.

                  Comment

                  • stefan148
                    CBC Senator
                    • 17.09.2007
                    • 228
                    • beograd-zvezdara-lion

                    drzim palceve i nadam se da su svi gremlini ubiVeni

                    Comment

                    • Markedjani
                      CBC Senator XXL
                      • 24.07.2007
                      • 968
                      • BG-Cerak
                      • Ford Escort RS2000 M

                      Vala stvarno te ubiše gRemLini u pojam...

                      Ajde više da vidimo tog Saxa u ispravnom izdanju
                      fordclubserbia.org

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Nadam se da kvar nije pokusao da "popravi" sto je slagao ECU o signalu sa senzora nekim otpornikom, ili nesto slicno...Daj boze da pomogne, ali znam sta smo sve MI pokusavali i da to na kraju ipak nije resilo problem na zadovoljavajuci nacin. Pre ili kasnije, ponovo se javi, ponekad posle par dana maltene normalne voznje...

                        E sad, ako je taj tvoj elektricar na odgovarajuci nacin (a ne direktnim spajanjem ili laganjem senzora jer to NECE resiti problem na duze staze) ipak nekako resio problem, ja mu skidam kapu, i voleo bih da znam STA je uradio posto smo mi pretresli instalacije naopacke, prckali i prelemljavali po ECU-ima, sta sve ne, ali nista nije pomoglo.

                        Problem je prisutan na 3 razlicita ECU-a i NIJE do instalacije i samog senzora.

                        VEMS je, uprkos tome sto ja mislim da je previse komplikovan za podesavanje i prilicno su glupo odradjene neke stvari - jako dobra stvar i perfektno radi posao, kada se jednom podesi kako treba.

                        VEMS smo uzeli iz DP Engineeringa, i instalacija se svela na jedno 2 minuta posla, jer je VEMS dosao sa dzekovima kao na fabrickom ECU-u. Evo ti link pa vidi koliko bi te kostalo za tvoj auto (na cenu dodaj shipping, carinu, PDV i troskove carinjenja):

                        http://www.dp-engineering.nl/EN/product ... pnp106.php
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Manfred
                          CBC Senator XXL
                          • 04.08.2007
                          • 905
                          • Beograd

                          Ako se ne varam, negde oko 700 evrica...

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd

                            A sto ne uzeti direktno sa http://shop.vems.hu/catalog/ ?

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Pa moze i odatle, pa onda sam nadji semu za ECU konektor kao na Saxu, pa seci, pravi, lemi, sklapaj i nadaj se da ce sve da radi kako treba
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Vocko
                                CBC Senator XXL
                                • 25.04.2005
                                • 4556
                                • nBGd

                                Nemam Sexomana, ali tako cu morati da radim

                                Comment

                                Working...
                                X