Upravo sam dosao od elektricara, namestao mi je xenon kit, i skidao je akumulator, i resetovao je time sat na kontrolnoj tabli, ja sam ga vratio i sve je ok.
Da nije neki kratak spoj izmedju akumulatora i konzole?Ne znam, laik sam, Kogoran je u pravu, za tako neke stvari pustis majstore koji to znaju..
Mogao si cimnuti Saleta VTI, on to i inace radi, bar je Ilegalcu fino odradio, a ti si tu i gledas i ucis, slikas, itd...
Ugradio sam Panasonic MP3 player.
Dok sam menjao kablove sa Pioneer prkljucka, nesto sam probavao, pitaj Boga sta, ali u trenutku kad sam probao da ukljucim kasetarac....
kontakt, pa kas, kas nije dao znake zivota.
Namestio sam Panasonica, sve radi kako treba, ali sada mi se SAT na srednjoj konzoli non-stop resetuje. Kad iskljucim auto, ugasi se, a kad dam kontakt pokazuje 01:00.
Da li se ikome ovo desavalo? Sta ciniti? Predlozi i sugestije su dobrodosli...
...napajanje koje je stalno za memoriju sata si prekinuo...pogledaj da ti nije ona bila povezana na zutu zicku bivseg pionirca...najverovatnije je neko ranije povezao na nju memoriju radia a dok si prepovezivao zagubio si zicu...ako si se upetljao sredicemo...mojne samo auto da zapalis...
E da, takodje, Panasonic nema stalno napajanje.
Kad god iskljucim auto, on se resetuje, odnosno ne zapamti ni jednu radio stanicu, kao ni preset na kom je bio eq i naravno, izbaci disk pri svakom stvljanju plocice.
Pride, svetlo u kabini ne radi.
Da li je struja za to svetlo i muziku na istom osiguracu?
Kako se skida tabla za osigurace, ispod volana?
Jel se one zabice pritisnu na unutra?
*******************
Sredjeno ! ! !
Riknuo je osigurac, pa sam ga, zamenio, jel...
Jos samo da proverim kabl za stalno napajanje za Panasonica...
Posto sam podrazumevao da si proverio osigurac...dao sam ideju sta bi moglo biti...ali eto nisi...naravno jos jednom pretamburaj sve, jer nije crkao bezveze sigurno...vidi da nije ostalo nesto ne izolovano ili nagnječeno kad si vracao radio!!!
Posto sam podrazumevao da si proverio osigurac...dao sam ideju sta bi moglo biti...ali eto nisi...naravno jos jednom pretamburaj sve, jer nije crkao bezveze sigurno...vidi da nije ostalo nesto ne izolovano ili nagnječeno kad si vracao radio!!!
Sve je OK, zajebao sam se dok sam vadio Pioneera. Struja je dosla u kontakt sa masom i tu je doslo do frke. Zato je i iskocio osigurac.
- Nego - da li imate predlog kod koga bih mogao da odradim KVALITETNO zatamnjivanje zadnjeg stakla, kao i 2 bocna pozadi i koliko bi to kostalo otprilike?
Jel neko od vas radio to solo, a da je sve bilo uspesno i estetski korektno?
Inace, da li je po zakonu dozvoljeno da tolika povrsina stakala bude zatamnjena?
ja imam jos bolju foru....
ako imate ortaka dermatologa,platite pivo i dobijete dijagnozu da vam smeta sunce kozi dok ste u autu i sa tim papirom odete u SUP i dobjete potvrdu da mozete da zatamnite sva stakla i 30% prednjeg stakla.
1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT
proveri ovako, kad nacepis pedalu, koliko duboko propadne, mozes da ocenis..Doduse, ovo je malo tesko, jer si novi vlasnik, jos ne znas svoj auto u sraf, kao vecina ovde..
vecina plocica ima limove koji u dodiru sa diskom skripe kada se plocica istrosi do odredjenog stepena i spremna je za zamenu ali onda ti tockovi non stop skripe... mislim da je kod tebe u pitanju kvalitet plocica ali se nista ne zna dok se ne skine...
Mnogo mi je to para... Videcemo, najverovatniju cu, kao i sve ostalo da prvo pokusam sam....
Ta mala sa strane mozes sam bez problema, dok zadnje ne verujem da ces uspeti sam. Bolje njega plati da ti urade. Ja sam moze zadnje staklo platio 35eur da se zatamni...
Ustvari kod vas na crx-u su ta bocna zadnja jako mala stakla. Verovatno ces proci i jeftinije nego sto sam ti napisao gore, pozovi pa pitaj, to ti je najbolje.
Comment