Tis' ******, ko sto sam ti rekao u subotu
Toyota corolla AE86 - Hachiroku klub
Collapse
X
-
Chestitam legendo! E bash mi je drago shto je doshla na Cannon!
Jel' popustio on ili ti?
Kakva je makina, valja li lim? Hajde info na sunce! Ovamo pishem kilometarske pp-jce a ti tu "nije vishe u KG"... Ccccc
Comment
-
-
Hvala, hvala
Nisam sinoć imao snage da kucam, pa reko samo da javim vest.
Izgleda kao na slikama.
Ima rdje malo na donjem delu, oko zadnjih rubova i pozadi na koševima i gredi, ali ništa što se ne može srediti.
Motor je sa MAP-om, i mora pod hitno da se radi veliki servis.
Zupčasti i svećice nisu menjani sigurno 90000km
Treba da se sredi nešto oko struje, jer ne radi pokazivač nivoa goriva i zeza obrtaljka, a one radkapne ću ritualno uništiti...
Comment
-
-
Originally posted by kalibaR.....jer ne radi pokazivač nivoa goriva ...
a.. oko ovoga nemoj se nerviras, svima je riknuo plovak, to je standardna boljka na AE86, a verovatno i drugim Toyotama tog doba. Snejk zna resenje, mislim da je rekao da je svoju popravio.
Lepo sto je limarija dobro ocuvana.
kakav je unutra, koje boje ?
work in progress
Comment
-
-
, pa šta misliš
ima nešto krem, braon...
ma plovak izgleda radi, neki majstor im je menjao pumpu goriva i izgleda da je negde nešto prespojio na masu. jer riknjava osigurač koji ide za to. mislim da ću to lako srediti.
Comment
-
-
Originally posted by kalibaR
, pa šta misliš
ima nešto krem, braon...
, znao sam
.
Zlo i naopako, to bi ja prvo kod tapetara
Onda je sredjivano jer nema sanse da je plovak preziveoOriginally posted by kalibaRma plovak izgleda radi, neki majstor im je menjao pumpu goriva i izgleda da je negde nešto prespojio na masu. jer riknjava osigurač koji ide za to. mislim da ću to lako srediti.
work in progress
Comment
-
-
Plovak i pumpa nemaju veze sa vezom, fizicki razdvojeni. Kod mene pokazivac goriva radi i nikad nije ni crkavao, i kad skines auto sa kontakta i dalje pokazuje nivo goriva( tako je fabricki).
Svecice gledaj da uzmes NGK i to predvidjene za taj auto, ja kad sam uzeo auto zatekao sam bosch svecice one 4kom za 400din
(ljudi stavljaju svasta) . Sto se tice limarije obrati paznju na taj deo grede pozadi jer ti se ceo trap drzi na tome, a taj auto ima snage da to pocupa lagano,dakle ojacavanje i limarija pod obavezno.
Takodje pregledaj diskove ( prednje i zadnje) i komplet kocioni sistem.
Pogledaj i nivo ulja kvacila kao i boju( mala bocica pored kocionog cilindra), a naravno pozeljno zameniti ulje u menjacu i diferencijalu.
Ako treba neki savet slobodno pitaj tu smo.
Comment
-
-
pojavila se jos jedna u okolini zajecara, gledao sam je juce. Tip je prodaje ali mislim da je malo vise precenio. Daleko je u losijem stanju nego ta vasa Kragujevcanka ali pali kao mina i motor lepo radi, potrebno je malo ulaganja u limariju i enterijer.
Comment
-
-
Ja sam hteo, al mi nije dozvolioOriginally posted by kalibaRa one radkapne ću ritualno uništiti...
btw, vozio sam 3 puta preko viseceg pesackog mosta preko Velike Morave..
sta da Vam kazem, skupe se oba retrovizora i ima po 2 cm sa svake strane i tako 100 metara

ledilo
I na kraju da pohvalim auto
Chini mi se da je jako dobro ochuvan za svoje godine, takodje mislim i da je kilometraza prava. S obzirom da svecice nisu menjane 90 i kusur hiljada on odlicno ide. Treba promeniti svecice, kablove, zupcasti, ulje, filtere, sve tecnosti i nesto oko vodene pumpe i on je bukvalno posle toga mehanicki savrshen...
A oko limarije reche Kimi shta se radi.
Comment
-


Comment