RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke [ARHIVA]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trenevski
    CBC Početnik
    • 24.01.2011
    • 4
    • Macedonia

    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

    Zdravo svima!
    Treba da menjam plocice na diskove ,pa molio bih neko da me savetuje kakve da kupim.
    Znam da ako ne znas sta je kvalitetno onda vidi sta je skupo ali ipak nije lose da neko napise neku dobru proverenu firmu za plocice , neku provjerenu.
    Hvala unapred.

    Comment

    • HoochieMan
      CBC Početnik
      • 18.02.2011
      • 6
      • Beograd

      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

      Ono što sam ja ukapirao:

      kupiš auto sa 150.000km, odeš na servis, zakače ga na dijagnostiku, i dijagnostika ti pokaže da je poslednje iniciranje samočišćenja bilo na 250.000km. I onda se smoriš.

      Comment

      • markofpi
        CBC Senator XXL
        • 27.07.2006
        • 1552
        • Bezanijska Kosa

        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

        Originally posted by Srdjan
        Mnogo ste bre nakucali strana. Ili vam se to samo kvari ili vas Lagunasa ima mnogo.

        Restajling laguna. dci motori od 110ks i 130ks. Sta njima fali i imaju li nekih slabih tacaka? Kakva im je elektronika? Jel Bosch? Uopste pretpostavljam da je laguna 2005 i mladje solidna kupovina i da su je ocistili od gresaka?
        Problema sitnih ima, naravno manje nego kod modela pre facelifta. Motori su isti, osim sto su im mozda turbine malo kvalitetnije. Elektronika donekle poboljsana, a poslednje serije imaju 2.0 dci sa 150ks koji umesto zupcastog ima lanac.

        Comment

        • Annoy
          CBC Član
          • 28.08.2009
          • 19
          • Kanjiza

          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

          Pozdrav svima!
          Da li neko zna otprilike posto je spaner za kais i sam kais?Ne razumem se bas toliko tako da me ne pitajte koji mi kais treba.Valjda klinasti kais,onaj koji se obicno menja na vecim servisima,nalazi se sa strane motora.Inace u pitanju je motor 1.9 dci 120ks.

          Comment

          • Laguna 2002
            CBC Senator
            • 13.12.2009
            • 297
            • Bačka Palanka

            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

            Au derane, pa majstori plaču za tobom.

            Comment

            • corect
              CBC Član
              • 31.01.2011
              • 14
              • Pariz

              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

              Juce sam prodao jednu lagunu, 2001. godiste, initiale, 120 KS, tako da mi sad ostaje druga 2002. godiste 110 KS Expression. Razlika u opremi je drasticna, i ova initiale je za klasu iznad. Problem je bio sa turbom i mislio sam da se zezam sa tim, ali neka se neko drugi sad time bavi. Kad budem uzimao drugu, bice iskljucivo faza 2 ili laguna 3. Video sam neki dan oglas za lagunu 3 sa motorom 1.5 DCI, od 110 konja. Da li neko zna nesto vise kako se pokazao ovaj motor? Nekako sam skeptican za toliki auto da ubace motor od "samo" 1500 kubika. I u megan 2 su ubacivali motor 1.5 dci, ali je bila varijanta od 80 konja. Pozdrav svima.

              Comment

              • alexp
                CBC Član
                • 11.04.2010
                • 11
                • coka

                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                poz. dali je neko imao problem sa klima kompreso da preko 2500obrtaja iskljuci??? jer to boljka kod lagune?? ne znam dali da uzmem novi kompresor ili polovni. radi se o benzincu 1.8. hvala unapred

                Comment

                • gogi11
                  CBC Senator XXL
                  • 26.10.2009
                  • 790
                  • Sever Srbije - Novi Sad

                  Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                  Pa to je i taj meganov motor ali ja se ne bih usudio da uzimam na tu karosetija taj 1,5dci motor preslabo je to ali opet sa druge strane racionalan izbor za onog ko misli na registraciju i sve namete uz to. Dakle u novi i jos uvek aktuelni model lagune ide taj 1,5dci mtor i mislim da je redak uglavnom je jaci dizel u pitanju. Ista situacija je i sa citroenom skoro sam putovao sa c5 2009 god 1.6 hdi , udoban dobar tih auto sa malom potrosnjom ali mu prosto fali snage pogotovo iznad stotke , sada je cipovan na 140ks i to je to moze da se opustenije vozi obilazi i sl.

                  Comment

                  • igogitar
                    CBC Član
                    • 14.07.2010
                    • 93
                    • R.Srpska,Gradiška

                    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                    @alexp
                    I ja imam isti problem. Razgovarao sam sa covjekom koji vodi jedan ovlasteni servis i on mi je reako da ne zna nista sigurno bez dijagnostike ali da je najvjerovatnije presostat u pitanju.

                    @corect
                    Ja ne bih uzeo toliki auto sa tako malim motorom.

                    Comment

                    • sjstephy91
                      CBC Veteran
                      • 28.11.2010
                      • 143
                      • Beograd- Srbija

                      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                      Sto se tice motora 1.5 dci, takodje mislim da je slab za Lagunu, jer sam vozio Megana karavan koji ima taj motor i auto ubrzava kao skuter od 50cc...
                      Jedino da se vidi ako se cipovanjem, sto neko napomenu, moze izvuci vise od njega, to bi onda bilo dosta bolje.. Ali kako 3.0, nije za svakog, tako i ovaj 1.5 nije za svakog... A 1.8, 1.9, 2.0 su ipak ``ZLATNA SREDINA`` (za Lagunu)..
                      RENAULT, SAAB, VOLVO >>>>>>>>>>>>>VW, BMW, FIAT

                      Comment

                      • corect
                        CBC Član
                        • 31.01.2011
                        • 14
                        • Pariz

                        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                        Malo cu da razocaram sve vlasnike motornih vozila u Srbiji. U Francuskoj se samo jednom plati registracija i tako je dok auto ne ode na otpad ili ne promeni vlasnika. Svake godine se placa osiguranje koje za lagunu izadje oko 300 evra godisnja, placa se mesecno, sa tim da ako ti bilo gde u Evropi ili dalje stane auto, imas besplatno slepanje do prve garaze, ako je noc ili vikend placen hotel itd. To osiguranje je prema trecem licu, kod nas tkz. obavezno osiguranje. Znaci za tridesetak evra mesecno imas potpunu pokrivenost. Mozes dodati i neke opcije, kao sto je kradja i vandalizam, a mozes i uzeti kasko osiguranje. Kad je auto kasko osiguran, uglavnom imas da platis fransizu, oko 300 evra otprilike, a sve ostalo ti je placeno za bilo koju nacinjenu stetu. Ako auto promeni vlasnika, mora da promeni saobracajnu u roku od mesec dana i kosta izmedju 33 i 46 po fiskalnom konju, u zavisnosti gde zivite. Pariska regija je uz neke druge najskuplja. To je na francuskoj saobracajnoj stavka P6. Imate ovde sliku saobracajne od seicenta, ima cetiri fiskalna konja, cena je na Y6. Za lagunu koja ima 110 konja, ili 6 fiskalnih, cena je bila 277 evra. Umesto da nasa drzava (politicari) razmislja(ju) na takav nacin, ona(i) samo gleda(ju) da sto vise otmu para. Najzalosnija je ona taksa za puteve!

                        Comment

                        • alexp
                          CBC Član
                          • 11.04.2010
                          • 11
                          • coka

                          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                          Originally posted by igogitar
                          @alexp
                          I ja imam isti problem. Razgovarao sam sa covjekom koji vodi jedan ovlasteni servis i on mi je reako da ne zna nista sigurno bez dijagnostike ali da je najvjerovatnije presostat u pitanju.

                          jer ces popravljati?? meni su reli za presostat da ako promenim ponovo ce crci je r je i neka mehanika istrosena. 500e je nov kompresor polovan oko 150-200e ali pitanje dokle ce raditi.

                          Comment

                          • sjstephy91
                            CBC Veteran
                            • 28.11.2010
                            • 143
                            • Beograd- Srbija

                            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                            @corect
                            Da, da to je to... A placa se jos i tehnicki preled, na svake 4-5 god za nova i 2-3 za polovna, u zavisnosti od godista, jel tako, ispravi me ako gresim???
                            RENAULT, SAAB, VOLVO >>>>>>>>>>>>>VW, BMW, FIAT

                            Comment

                            • corect
                              CBC Član
                              • 31.01.2011
                              • 14
                              • Pariz

                              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                              Originally posted by sjstephy91
                              @corect
                              Da, da to je to... A placa se jos i tehnicki preled, na svake 4-5 god za nova i 2-3 za polovna, u zavisnosti od godista, jel tako, ispravi me ako gresim???
                              Kad se kupi novi auto, drzava smatra da je tehnicki ispravan, i prvi tehnicki mora da se uradi kad auto napuni 4 godine od prve registracije. Svaki sledeci se radi na dve godine. U slucaju da neko zeli da proda auto, za kola mladja od 4 godine, tehnicki nije potreban, a za kola starija od cetiri godine, mora se posedovati tehnicki pregled mladji od sest meseci. Cena tehnickog je oko 60 evra i sastoji se od provere 116 tacaka. Od toga 66 tacaka su podlozne kontraviziti, u slucaju loseg stanja ili nefunkcionalnosti. Ostalih pedeset su samo pomenute. Za kontravizitu vam ostaje 60 dana da sredite sto ne radi. Primera radi, ako vam je pojas za vezivanje neispravan, auto nece proci tehnicki.
                              Inace, cena saobracajne za vozila starija od 10 godina je prepolovljena. Kao i kod nas.

                              Comment

                              • mobbdeepqb
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2009
                                • 383
                                • beograd

                                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                                Ljudi,da li je ovo senzor polozaja radilice?Ako jeste kako se skida,cisti.....ako nije,gde se nalazi????

                                Comment

                                Working...
                                X