CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banebg81
    CBC Veteran
    • 26.06.2008
    • 195
    • Beograd

    Re: CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?

    Bitno je da se uradi posao, a koliko košta,to si već verovatno video kada si kupovao auto. U servisnoj knjižici koja ide uz auto (uglavnom), SVE piše, kada se pregleda, ko može da pregleda, gde su ovlašćeni servisi i tu nema da boli glava. Intervali zamena delova se poštuju i sve radi SAVRŠENO, a koliko košta - opet iz početka, VIDEO SI KADA SI KUPOVAO AUTO.
    Ko vozi polovan auto, a uz to pun nekakve elektronike, ode u neki servis, koji je za taj auto, i tamo ga održava, ako mu je skupo održavanje, vrati se opet na početak ovog teksta pa vidi koliko košta NOV.
    Ako nemaš para, nema da se voziš, tako je kako je, dok su se pravili zastava - yugo SVI su mogli da se voze (ne udobno, bučno, nisu mogli da otvore prozor, pukne ručica za otvaranje vrata i dr. ) ali DA SE VOZE, a sada, ako hoćeš da se voziš najbolje je da imaš NOV auto, svako drugi polovan, isključivo od poznanika (a i to nije baš neka garancija).
    Ovo se ne odnosi na automobile starije generacije, koji nemaj mnogo elektronike, ali svi ostali, noviji, koji imaju razne FAP filtere, plivajuće zamajce, elekrično ovo ili ono, ESP, protokomere, senzore za sve i svašta i šta ti ja znam, MORAŠ DA GA VOZIŠ NA DIJAGNOSTIKU ! Košta koliko košta, ali bez toga NE MOŽE MNOGO KVAROVA DA SE POPRAVI, JEDNOSTAVNO NE MOŽE !

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      Re: CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?

      Drago mi je da je tema (ponovo) oživela. Ovaj forum broji 13400 i kusur članova. Do sada je svoj glas ovde dalo 145. Oko 1%.

      Zar to ne govori samo za sebe?

      Comment

      • Rille
        CBC Početnik
        • 16.08.2009
        • 1
        • Kruševac
        • opel kadet 1.4i; opel zafira 1.8 16v comfort

        Odgovorio sam sa da, mada vozim kadeta 1.4i 90 godište koji i nema puno elektronike, ali odgovor da iz sledećih razloga:
        slučaj br.1) pre oko 8 godina, počne meni moj kadet da štuca na leru i pri malim obrtajima, gasi se na semaforu itd...Odem kod najbližeg majstora, on kaže izvezi ga malo na auto - put i produvaj ga, guši ga gradska vožnja ( i sad se smejem na tu konstataciju, pa nije to jugo bre...), ništa ja kod svog rođenog tasta, on čovek autoelektričar ali ne radi sa kompjuterskom dijagnostikom, on kaže teraj ga tu i tu da ga pogledaju na kompjuter, jer ono što je on poglewdao sve je bilo ok...odem kod majstora, prikači ga na uređaj i kaže: komutator ( mali crni deo ispod el. bombine, pored akumulatora). Naručim taj deo, zamenim i problem odnešen kao rukom ,dakle popravljeno, i tada je ta dijagnostika koštala 20 maraka.
        slučaj br.2) pre dve godine opet auto počne da štuca, trza, gasi se, i tako nekoliko dana dok na kraju neće više ni da upali. Dodje moj tast, pogleda svećice, kablove, sve uredno, ne probija, ima lepu varnicu....kaže otišao komutator ( u ovom slučaju NISAM hteo da idem na dijagnostiku), odem kupim komutator, mislim da je bio nešto oko 20 eura, zamenim i...ništa, neće da upali. Onda je sigurno elektronska bombina, kaže tast, a ja bih ga golim rukama zadavio, al ne mogu, još nije vreme ...Odem kupim i nju, i ona je bila nešto oko 20-30 eura, više i ne pamtim...zamenimo i.. cvrc opet neće! Češka se tast, vrištim ja ( u sebi), vidim lepo ne zna čovek šta će, kaže ček da mu vidim bord-kompjuter ( ono ispod suvozačevih nogu), otvori on i skine kad on pun vode, kontakti (16 komada) sve zarđali...isostavilo se da je nekako ušla voda kroz rupu gde se kači antena za haubu, i sjebala ga skroz...odemo po auto otpadima, i na jednom, gde poznaju i cene mog tasta, da mi čovek dva bord c. da probam koji je ok, probam jedan i upaliiii iz prve...., dakle bačeno nekih 50-ak evrića nepotrebno, al bar imam dva nova dela heheh....toliko o tome, trenutno imam i opel zafiru 1.8 16v 2001. godište, i ukoliko i kada nešto bude falilo idem na dijagnostiku, pod uslovom da pronađem nešto pouzdano ovde u KŠ...toliko i pozdrav!

        Comment

        • comi 1342
          Moderator
          • 28.09.2005
          • 1126
          • NS
          • Giulietta ,PUG 106,

          I, koliko bi ti to naplatio da nije bio tvoj auto, koliko radnih sati bi potrosio prosecan automehanicar da nadje takav kvar ?
          Posle mnogo km ili godina, mnogo sklopova moze namestiti takvu muku, taj koji bi ti trazio takav kvar ne bi za leba (izvinjavam, ne radi mi apostrf i upitnik na tastaturi ) zaradio. Noviji auto, manja mogucnost takvih kvarova, iako i tu ima izuzetaka...
          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

          Comment

          • Igor_sd
            CBC Veteran
            • 23.12.2007
            • 146
            • Smederevo
            • 607 2.2 B tiptronic

            Originally posted by comi 1342 View Post
            I, koliko bi ti to naplatio da nije bio tvoj auto, koliko radnih sati bi potrosio prosecan automehanicar da nadje takav kvar? ...
            Jedan od razloga zasto nisam automehanicar. Ali da sagledamo realno:
            1. Automehanicar sa iskustvom, kome kroz radionicu prodje stotine automobila bi trebao makar malo bolji dijagnosticar od mene da bude!? Ne mogu da racunam u radne sate i moje eksperimente i izgubljene sate zbog toga sto ja nesto ne znam. Ili mogu?
            2. Automehanicar kome je to profesija, mozda ima negde u svom lomu ili ako nema, ima svog dobavljaca (novih ili polovnih) delova od koga moze da pozajmi deo, pa ako jeste naplati i plati, ako nije vrati. Bar ja u mom poslu tako funkcionisem.
            itd.
            Ono sto jeste zamka ali i rizik posla, koji ja odlicno shvatam a retko ko hoce da ga prizna i PLATI jeste sledeca situacija: Tokom dijagnostikovanja i eksperimentisanja, ostetis neki mnogo skuplji deo. Npr, na sondu osciloskopa pustis viskoki napon i ubijes na mestu ECU. A ko radi taj i gresi, ali sta u tom slucaju reci musteriji? Nista, ostavis auto, njemu besnom se izvinjavas, on vristi da sutra treba da putuje i da je do pre pola sata mogao da vozi automobil kako katko, a ti ga u sebi psujes i njega i njegovu limuzinu, i proizvodjaca i samog sebe sta ti je sve to trebalo. Pa kad ga ispratis, juris da kupis drugi ECu, pa platis flash-ovanje (ako vec to ne radis sam), i napravis i trosak i dangubu da se vratis na pocetak. U medjuvremenu se izvinjavas drugima koje si ranije zakazao...
            Ali to je, opet kazem, deo rizika poslovanja koji svako mora za sebe da prihvati.

            Comment

            • bmiillan
              CBC Senator XXL
              • 18.04.2005
              • 393
              • beograd
              • clk 200k

              tvoje razmisljanje je ispravno u smislu dovezem auto resi mi se problem i ja to platim i sve je ok. e to tako u zemlji srbiji ne funkcioniše.
              mušterija hoće da zna šta je bilo, šta je dovelo do problema, zašto to nije bilo i juče a isto je vozio, i to mogu da shvatim. ono sto ne mogu da
              shvatim i prihvatim i RAZUMEM (verovatno sam glup, iako se bavim automobilima profesionalno 25 godina) je da mušterija hoće da zna koliko sam
              ja tu zaradio, zašto sam toliko zaradio, "pa majstore ubo si tamo nešto", (pa ubodi i ti ako znaš i umeš). ne vidi lokal, radnike, iskustvo, alat (tu ne računam
              samo čekić nego i dijagnostiku i raznorazne vrste specijalnih alata, pa i osciloskope i sve ostalo što jednom servisu treba za kvalitetan rad) ali vidi kako
              je neko (po njegovom misšljenju) lako zaradio 50e. e ne može, nije on ovca za šišanje, neće niko njega da pravi ovcom i majmunom. e zbgo takvih mi je
              jeftinije da menjam ulja i filtere, i ako ocenim da je normalan da radim i sve ostalo na automobilu, a ove gore opisane otpratim da nisam je neki majstor,
              da sam priučen, da je to automobil iznad mojih mogućnosti i shvatanja. garantujem da nijedan normalan majstor za problem koji si ti imao iako potroši
              dosta vremena na rešavanje i ne uspe da ga reši neće ti naplatiti. druga je stvar da li procenjuje da može da potroši više sati (dana) i da li je rizik da
              ne popravi auto i ne naplati prihvatljiv za njega (tj. njegov džep).

              bavljenje naučno istraživačkim radom je uvek bilo skupo i neisplatljivo.

              p.s. ne znam šta mi bi jutros raspisao sam se ko isidora bjelica u kolumni
              nemoj na silu uzmi veci cekic

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                Nije valjda da ta kreatura od osobe ili osobna kreatura ima kolumnu... Ccccc... A što se ostalog tiče slažem se i ope da dodam ima tema a davno se nismo svadjali koliko majstori treba da oproste mušteriji i doplate što su se nešto navežbali na njihovom autu.
                U državi gde nema za hleba gleda se sve i gleda se da se ukine tamo gde se može, niko neće ući u neku prodavnicu u na*****ti trgovca što prodaje televizor po toliko... Zato će raspaliti po majstoru jer televizor ne zna da napravi ali majstor može postati za par minuta i onda ide-- Neće mene niko derati...

                Konkretan primer, neko sa iskustvom oko baš tog auta će u nekom kraćem vremenu doći do provere leptira. Neko sa iskustvom oko popravki će takodje doći do tog problema metodologijom eleminisanja i provere svega što može uticati na problem. Ne mislim na puko menjanje nego na mozak i potreban alat za proveru. Malo više vremena.
                I na kraju ali ne i poslednji će menjati sve redom dok ne ubodu i poprave. Tu ima više podkategorija u smislu koliko će od toga šta su menjali bezveze priznati i nenaplatiti...

                I poslednji su oni što uzmu pare a problem ostave za uspomenu.

                E sad kako vrednovati one prve to niko ne zna i može se raspravljati sve dok svemir ne postane kockast a to neki taxista dokaže u praksi.

                Za kraj, mator sam, imam opravdanje oko operacije da ne radim i polako postajem baš taj, mani me se nemam ja pojma, ti ćeš to lakše.

                Šlag na tortu je izjava na nekom forumu da smo sve ugradili ali nismo znali da naštelujemo... Možda i nismo ali smo mogli još malo vežbati no srećom rešio je neko drugi...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • clico
                  CBC Veteran
                  • 05.05.2014
                  • 161
                  • petrovac
                  • Opel

                  Igore sd
                  Npr, na sondu osciloskopa pustis viskoki napon i ubijes na mestu ECU.
                  zamolio bih te kako pustiti visoki napon kroz sondu . Jel ti i zasta sonda koristi? Sto se tice same opservacije i pristupu problemu e to ti je Visa matematika, logicno razmisljanje i sam oprez pristupu resavanja problema...Majstor moze imati Ekstremno opremljenu Radionicu sa uredjajima(diagnostikama) poslednje generacije ali ne i dovoljno iskustva!!! Zato i sluzi ovaj nas Virtualni Svet i razmena iskustava i sugestija Majstora koji su imali kosku takve vrste .Ja jos uvek koristim povremeno kada zatreba! Staru dobru Visu V1-1.83 za diag Fiat Alfa Lancia,Prelazim apropo sada na drugu temu.Examiner ih neradi ,znaci vozila do 2000 ali ih Visa ubija. Tako da sam hteo sugerisati ,da se vratim na temu,da ako si neiskusan ili nemas sugestija i pomoci a pritom bi hteo resiti problem imas dva puta!!!Prvi da ides pesaka stavku po stavku i drugi da se pomiris sa cinjenicom i shvatis da si zapao u corsokak i obratis se znanstveniku te grupacije. Nas posao se ne zasniva na nagadjanju i eksperimentima , jer je to ponekada bolno za Dzep. Sto se same Musterije tice...To ti je Brate treci padez,ako ti stoji nad Glavom i pravi se pametan,takvih je u izobilju,nagovestis mu da li je on dosao da uci Zanat ili proverava tvoje iskustvo i sposobnosti konkretno Znanje ,jer da je sposoban on bi otklonio tu kosku . E zato ga ispratis sa nagovestenjem i stavis mu na znanje da si ti Majstor a on Musterija i posaljes na par sati u setanje pre nego konstatujes dali je je****lo jos njih nekoliko pre tebe???Pa ti posle moras da Do****s ili na****s sto je ustaljeno u danasnjim vremenima.
                  Last edited by clico; 14.02.2015, 20:50.

                  Comment

                  • Igor_sd
                    CBC Veteran
                    • 23.12.2007
                    • 146
                    • Smederevo
                    • 607 2.2 B tiptronic

                    Originally posted by clico View Post
                    Igore sd zamolio bih te kako pustiti visoki napon kroz sondu
                    Na brzinu sam pisao pa sam hteo da skratim pisaniju. Imas signal generator kojim generises sta ti padne na pamet, tj. neki signal koji mislis da bi mogao da emulira signal sa nekog davaca. Imas masu predefinisanih signala, od sinusoide, cetvrtki, NF, VF, sa sve sync-om za modulaciju itd. Parametre sam definises, pa i napon. Skoro svi stariji HP su imali i 10.000V opseg, za ispitivanje lampi (elektronskih cevi) na hladno, TV ekrana... Na antenama UHF radio stanica imas isto, em visoke frekvencije, em visoke napone, i ako hoces da "upikujes" antenu kako treba, osim rezonantnosti, moras i jos svasta da proveris.
                    E taj signal koji prodje (ili ne) tuda kuda si ga pustio, "lovis" sondom tamo gde bi trebao da se pojavi, ili lovis tamo gde ne bi trebao da se pojavi. Na to sam mislio, ali nisam hteo da duzim post. Sad ispade jos duze.
                    A mislim da sam vidjao po netu i same osciloskope koji imaju generatore ili da sama sonda generise pulsni signal pa hvata "eho". Ono kad trazis na kom metru je prekinuta zica, bez da je bockas celom duzinom.
                    P.S. Nista od ovih navedenih operacija, sem pracenja postojecih signala, nisam radio na automobilu, to je iz neke druge price oko popravki TV predajnika, naveo sam samo retoricki.
                    Izvinjavam ako sam uneo zabunu.

                    Comment

                    • clico
                      CBC Veteran
                      • 05.05.2014
                      • 161
                      • petrovac
                      • Opel

                      Nista od ovih navedenih operacija, sem pracenja postojecih signala, nisam radio na automobilu, to je iz neke druge price oko popravki TV predajnika, naveo sam samo retoricki.
                      Izvinjavam ako sam uneo zabunu]
                      Kolega radioamaterizam nema nikakvih dodirnih tacaka sa Autodiagnostikom a pogotovu sa TV popravkama . U Autodiag imas simulator senzora a ne generator signala i tu skopom mozes da imeris oscilacije Digitalnih (konvertovanih signala) i Amplitude u XY i vidis proboje u datim diagramima i uporedis sa datim diagramima koji postoje u ADati Tolerance dati i programima koji su pr. namenski napravljeni za taj tip i seriju Auta... Ja te razumem sta si hteo za shodno tome da izneses ali ne uporedjuj Lampase i Hibridnu tehniku kola gde cak u nekima moras imati i antistaticku narukvicu i strogo???? uzemljenu lemilicu sa toliko niskim naponom da ga ne napucas. jer sreca pa ECU ima u vecini slucajeva Mosfet-e pa nebi trebalo da dodje do havarije ali zato kontroleri u periferijama nisu svi osigurani tako da propustom generisanih signala tipa Signal generator i traser u ovim slucajevima ne piju vodu. Za primer dacu ti da nemoj nikada Fizicki meriti Airbag Analognim Unimerom jer ti se moze desiti da se nadjes u prtljaznom prostoru vec strogo!!! Digitalnim...Pozdrav Clico.

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        Originally posted by clico View Post
                        U Autodiag imas simulator senzora a ne generator signala i tu skopom mozes da imeris oscilacije ...
                        A koja je razlika izmedju ova dva pojma?

                        Comment

                        • Igor_sd
                          CBC Veteran
                          • 23.12.2007
                          • 146
                          • Smederevo
                          • 607 2.2 B tiptronic

                          Nastavak sa druge teme, koja je zaokrenula na ovamo.

                          Originally posted by clico View Post
                          Kolega radioamaterizam nema nikakvih dodirnih tacaka sa Autodiagnostikom a pogotovu sa TV popravkama . U Autodiag imas simulator senzora a ne generator signala i tu skopom mozes da imeris oscilacije Digitalnih (konvertovanih signala) i Amplitude u XY i vidis proboje u datim diagramima i uporedis sa datim diagramima koji postoje u ADati Tolerance dati i programima koji su pr. namenski napravljeni za taj tip i seriju Auta...
                          ...Pozdrav Clico.
                          Prvo da razgranicimo, ja nisam automehanicar, niti moja struka ima ikakve veze sa tomabilima.
                          Mnoge, namenske sprave i uredjaji su radjeni bas tako kako si napisao, da simuliraju signale sa senzora i sl. I to je radjeno namenski za ciljnu grupu koja nije bas friendly sa digitalnim prenosima signala. Zato ima da izabere generaciju signala sa CKP npr, ili nesto drugo, a da pri tom ne zna ni kakav je signal u pitanju. Sta ako ja hocu da proverim kapacitivnost ili impedansu samog provodnika? Sta ako hocu da testiram provodnik na vecim od deklarisanih vrednosti?
                          Druga stvar, u Autodati i nekim drugim omasovljenim softverima sam vise puta naisao na gresku. Evo originalni softver za Peugeot i Citroen prijavljuje da je neispravno nesto sto je ispravno, tako da se ne treba 100% oslanjati na takve podatke.
                          U ostalom, svako ima svoj nacin rada, svako ima pravo da posumnja na neispravnost necega, i sam da izabere nacin kako ce da proveri sumnje.
                          Sustina mog pisanja je bila ta da (bar ja tako ocekujem) mehanicar, kada mu se pozalim na problem kaze da li moze ili ne da ga resi, da mi predoci okvirnu cenu popravke i vreme. Svi kod kojih sam isao, i rekao im sta je do sada uradjeno, nisu imali ni jedan konkretan predlog, sem :"Mozda je..."
                          I neverovatno mi je da ni ovde od ovolio velikog broja ucesnika, (sem Samardzica) niko nije imao ni jedan konkretan predlog.

                          Originally posted by Dora View Post
                          ... davno se nismo svadjali koliko majstori treba da oproste mušteriji i doplate što su se nešto navežbali na njihovom autu...

                          ... neko sa iskustvom oko baš tog auta će u nekom kraćem vremenu doći do provere leptira. Neko sa iskustvom oko popravki će takodje doći do tog problema metodologijom eleminisanja i provere svega što može uticati na problem...
                          E sad kako vrednovati one prve to niko ne zna i može se raspravljati sve dok svemir ne postane kockast a to neki taxista dokaže u praksi...
                          Pre malo vise godina, desetina godina, se znalo koji je majstor kakav. Jako cesto se za preporuke moglo cuti:"Idi kod XXXX, dobar je majstor, ako on ne resi, niko nece. Posten je i nece da te odere." I takvi majstori su od svog takvog rada imali i kucu i radionicu, i hranili porodice...

                          Ne zelim da bilo koga na neki nacin uvredim, ali vecina danasnjih majstora je pocela da se bavi tim poslom iz nuzde, imali garazu, znali po nesto osnovno i polako, samouki krenuli da razvijaju biznis. Jako je malo onih koji su zanat nasledili od oca ili proveli godine kod nekog majstora ili u servisu, pa se u jednom trenutku ohrabrili i nastavili karijeru kao privatnici.

                          Kako koga vrednovati, pa bas tako, po preporukama i po iskustvima. (licnim iskustvima, musterije umeju da budu prilicno neobjektivne i pristrasne u korist svog mezimca i svog novcanika).

                          Originally posted by bmiillan View Post
                          tvoje razmisljanje je ispravno u smislu dovezem auto resi mi se problem i ja to platim i sve je ok. e to tako u zemlji srbiji ne funkcioniše. Mušterija hoće da zna šta je bilo, šta je dovelo do problema, zašto to nije bilo i juče a isto je vozio, i to mogu da shvatim. ono sto ne mogu da shvatim i prihvatim i RAZUMEM (verovatno sam glup, iako se bavim automobilima profesionalno 25 godina) je da mušterija hoće da zna koliko sam
                          ja tu zaradio, zašto sam toliko zaradio, "pa majstore ubo si tamo nešto", (pa ubodi i ti ako znaš i umeš). ne vidi lokal, radnike, iskustvo, alat (tu ne računam samo čekić nego i dijagnostiku i raznorazne vrste specijalnih alata, pa i osciloskope i sve ostalo što jednom servisu treba za kvalitetan rad)
                          Nema sta da se shvati, prihvati ili razume. Dodjem kod majstora. Dobar dan - dobar dan! Problem taj i taj, manifestuje se tako i tako, pocelo tad, od onda uradjeno to i to. Ono sto ocekujem je da mi kaze sta hoce da radi i da mi kaze orijentaciono koliko to kosta. Ako mi, kao sto je u ovom slucaju bio jedan, kaze da hoce da skine granu i glavu motora, da proveri siceve i ventile, pa ako nije to da trazi dalje, ja se zahvalim i kazem da cu se javiti kad primim platu, a njega ubuduce zaobilazim u sirokom luku.

                          Prenecu iskustvo drugara iz Kanade. Ode u servis, pozali se da mu trese volan kada koci. Pregledaju, i kazu mu da mora da zameni prednje amortizere, solje, spone i kugle, i to ce da ga kosta xxx$. On kaze da nece to sad da radi, i naplate mu 35$ za dijagnostiku kvara.
                          Ode u drugi servis, kazu mu da mora da menja diskove i plocice kocnica. Kosta ce ga YYY$. I njima se zahvali, plati dijagnostikovanje i ode i kod treceg.
                          Treci potvrdi da su diskovi. Uradi kod treceg, osim diskova i plocica, zamenio je i kociona kljesta jer su zaglavljivala. Problem resen, kostao ga cca 1500 kanadskih dolara. Onda svom advokatu da sva tri papira, kao i racune i racun popravke. Advokat se sa prvim nagodio na cifru od 2000$, da ga ne tuzi jer je hteo da prevari musteriju. Iako sve sto je prvi naveo zaista i bilo neispravno ili poluispravno, to nije bilo uzrok problema.

                          E sad da se vratimo u Srbiju. Da mi ovde neko kaze za zamenu diskova i plocica 1500$ rek`o bi mu isto sto i svi vi, pozvao par radnji, kupio diskove i plocice i zamenio sam. Eventualno bi ako treba razradio kociona kljesta.
                          Medjutim, ako se u Kanadi dogodi saobracajna nezgoda, pa se ustanovi da sam ja sam prckao oko kocnica i da je to uzrok, ode i kuca na dobos, za kauciju da se branim sa slobode. Ako se to isto desi, a ja imam racun iz servisa koji je to radio, gde u listi pise i na sta se "pacijent" zalio, onda sam ja lepo obezbedio penzioni fond od odstete.

                          I tako dalje i tako blize, musterije su takve kakve jesu, majstori isto tako, situacija u okruzenju svima znana, nema ljutnje, lov u mutnom, pa ko kako prodje.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Premestio sam ovde sporne poruke da ima više smisla...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Igor_sd
                              CBC Veteran
                              • 23.12.2007
                              • 146
                              • Smederevo
                              • 607 2.2 B tiptronic

                              A ja gledam i cudim se gde sam i sta pisao

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                Na prethodnoj strani
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X