Re: CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?
Bitno je da se uradi posao, a koliko košta,to si već verovatno video kada si kupovao auto. U servisnoj knjižici koja ide uz auto (uglavnom), SVE piše, kada se pregleda, ko može da pregleda, gde su ovlašćeni servisi i tu nema da boli glava. Intervali zamena delova se poštuju i sve radi SAVRŠENO, a koliko košta - opet iz početka, VIDEO SI KADA SI KUPOVAO AUTO.
Ko vozi polovan auto, a uz to pun nekakve elektronike, ode u neki servis, koji je za taj auto, i tamo ga održava, ako mu je skupo održavanje, vrati se opet na početak ovog teksta pa vidi koliko košta NOV.
Ako nemaš para, nema da se voziš, tako je kako je, dok su se pravili zastava - yugo SVI su mogli da se voze (ne udobno, bučno, nisu mogli da otvore prozor, pukne ručica za otvaranje vrata i dr. ) ali DA SE VOZE, a sada, ako hoćeš da se voziš najbolje je da imaš NOV auto, svako drugi polovan, isključivo od poznanika (a i to nije baš neka garancija).
Ovo se ne odnosi na automobile starije generacije, koji nemaj mnogo elektronike, ali svi ostali, noviji, koji imaju razne FAP filtere, plivajuće zamajce, elekrično ovo ili ono, ESP, protokomere, senzore za sve i svašta i šta ti ja znam, MORAŠ DA GA VOZIŠ NA DIJAGNOSTIKU ! Košta koliko košta, ali bez toga NE MOŽE MNOGO KVAROVA DA SE POPRAVI, JEDNOSTAVNO NE MOŽE !
Bitno je da se uradi posao, a koliko košta,to si već verovatno video kada si kupovao auto. U servisnoj knjižici koja ide uz auto (uglavnom), SVE piše, kada se pregleda, ko može da pregleda, gde su ovlašćeni servisi i tu nema da boli glava. Intervali zamena delova se poštuju i sve radi SAVRŠENO, a koliko košta - opet iz početka, VIDEO SI KADA SI KUPOVAO AUTO.
Ko vozi polovan auto, a uz to pun nekakve elektronike, ode u neki servis, koji je za taj auto, i tamo ga održava, ako mu je skupo održavanje, vrati se opet na početak ovog teksta pa vidi koliko košta NOV.
Ako nemaš para, nema da se voziš, tako je kako je, dok su se pravili zastava - yugo SVI su mogli da se voze (ne udobno, bučno, nisu mogli da otvore prozor, pukne ručica za otvaranje vrata i dr. ) ali DA SE VOZE, a sada, ako hoćeš da se voziš najbolje je da imaš NOV auto, svako drugi polovan, isključivo od poznanika (a i to nije baš neka garancija).
Ovo se ne odnosi na automobile starije generacije, koji nemaj mnogo elektronike, ali svi ostali, noviji, koji imaju razne FAP filtere, plivajuće zamajce, elekrično ovo ili ono, ESP, protokomere, senzore za sve i svašta i šta ti ja znam, MORAŠ DA GA VOZIŠ NA DIJAGNOSTIKU ! Košta koliko košta, ali bez toga NE MOŽE MNOGO KVAROVA DA SE POPRAVI, JEDNOSTAVNO NE MOŽE !
Odem kupim i nju, i ona je bila nešto oko 20-30 eura, više i ne pamtim...zamenimo i.. cvrc opet neće! Češka se tast, vrištim ja ( u sebi), vidim lepo ne zna čovek šta će, kaže ček da mu vidim bord-kompjuter ( ono ispod suvozačevih nogu), otvori on i skine kad on pun vode, kontakti (16 komada) sve zarđali...isostavilo se da je nekako ušla voda kroz rupu gde se kači antena za haubu, i sjebala ga skroz...odemo po auto otpadima, i na jednom, gde poznaju i cene mog tasta, da mi čovek dva bord c. da probam koji je ok, probam jedan i upaliiii iz prve....
Comment