cekaj, zar ne poturaju one tockice kad je zadnja vuca, podignuta rucna ili kad ga kace od pozadi ?
Parking servis
Collapse
X
-
U Ulici Matice srpske danas je došlo do manjeg "sudara" u kom su učestvovali malo dostavno vozilo koje je pokupio pauk i fasada u pomenutoj ulici.
Do nepredviđene situacije je došlo kada je pauk pokušao da pokupi nepropisno parkirano vozilo, koje se po svemu sudeći zarotiralo u vazduhu i udarilo u kuću, pa je morala da interveniše i policija.
Očigledno je VW transporter bio prevelik zalogaj za pauka.
021.rsYou know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Revoltiran nekim postupcima ove lopovske firme, juce sam im poslao ovaj tekst.
Naravno, nikakav odgovor nisam dobio. Neke stvari nisam bas najbolje srocio, ali sta da radim.
Razmisljam da pokusam da zainteresujem neke novinare za ovu pricu, pa da vidim sta ce se izroditi.
Neka sugestija?
Postovani,
Obracam vam se ovim putem posto me interesuju razlozi naplate parkinga u parking zonama radnim danima od 7 do 21 i subotom od 7 do 14h, kao i cena pretplatne kartice za parkiranje za pravna lica.
Koliko sam razumeo iz informacija sa vaseg sajta, efekti uvodjenja parking zona su, citiram:
1- Jedno parking mesto koristi osam korisnika umesto jednog;
2- parking mesta su postala dostupnija većem broju korisnika;
3- smanjeno je vreme traženja slobodnog mesta sa 25 na 10 minuta;
4- dnevno se „uštedi“ preko 1000 sati nepotrebne gradske vožnje, što utiče na smanjenje potrošnje goriva, zagađenosti i nivoa buke u centru grada;
5- rešen je problem parkiranja stanara na datom području;
6- rađeno je tehničko regulisanje parking mesta i trotoari su „vraćeni“ pešacima;
7- obezbeđeno je više od 500 parking mesta za osobe sa invalitetom, čime je ispunjen i svetski standard da 5% parkirnih mesta bude rezervisano za osobe sa invaliditetom;
8- upravljanje parkiranjem dovodi do boljeg upravljanja saobraćajem u Beogradu
Od svega ovoga, mogu da primetim da su mozda jedan ili dva efekta stvarno vidljiva. Za ostale sam siguran da nemaju mnogo veze sa realnim uslovima u saobracaju.
Krenucu redom, ali prvo ono zbog cega sam uopste napisao ovaj tekst:
Zbog cega je uopste uvedena naplata od 7-21h. Razumljivo bi mi bilo da se parking naplacuje tokom radnog vremena, tj od 8 do 17h, eventualno do 18. Ovako, kada posle radnog dana, kada ljudi odu u neku posetu; s prijateljima na kafu, pozoriste, bioskop, prvo traze parking gde ce moci bezbedno da ostave vozilo, a da se ne osvrcu svaki cas na vreme. U slucaju da u toj nameri ne uspeju, parkiraju se u nekoj od zona, pa onda trce da preparkiravaju vozila kada istekne tih sat, dva ili tri. Znam da postoji veliki broj garaza, ali u tom slucaju, radije cu ostaviti vozilo kod kuce i krenuti prevozom, s obzirom na udaljenost tih garaza od meni interesantnih mesta.
Osim toga, meni licno se desavalo da mi u posetu dodju prijatelji iz inostranstva, doputuju u petak popodne, pa onda celo pre podne provodimo igrajuci se zmurke sa vasim inkasantima. Te vozilo je bilo u 2. zoni 2h, pa onda u trecoj 3h, pa onda opet u 2. 3h i tako do 14h. Ja, kao gradjanin ove zemlje to smatram UZNEMIRAVANJEM. Vikend za mene predstavlja dane odmora, a ne brige.
Razumno bi bilo naplacivati parking radnim danima kao sto sam naveo, a vikendom ne.
Zatim, da krenem po spisku:
1- Jedno parking mesto koristi osam korisnika umesto jednog;
Ovo je mozda tacno u prvoj zoni, s obzirom na ogranicenje od 1h. u ostalim zonama, prosto nije primenjljivo.
2- parking mesta su postala dostupnija većem broju korisnika;
Opet netacno zato sto veliki broj ljudi vise ne ide na posao kolima. Ne usudjuju se. Na posao sopstvenim vozilima idu uglavnom ljudi kojima se radno mesto nalazi u istoj parking zoni u kojoj je njihovo prebivaliste ili imaju obezbedjen parking u blizini svog radnog mesta.
3- smanjeno je vreme traženja slobodnog mesta sa 25 na 10 minuta;
Opet, primenjljivo samo u prvoj zoni, u ostalim apsolutno netacno.
4- dnevno se „uštedi“ preko 1000 sati nepotrebne gradske vožnje, što utiče na smanjenje potrošnje goriva, zagađenosti i nivoa buke u centru grada;
Ovo je vise necija subjektivna, nego strucna procena. Ako je ovo tacno, zeleo bih da dobijem podatke studije koja je uradjena radi ustanovljavanja ovih cinjenica.
5- rešen je problem parkiranja stanara na datom području;
Jos jedna asumpcija, koja bas nema puno potpore u realnim uslovima upotrebe parking mesta. Osim iscrtanih parking mesta, nista drugo nije uradjeno. Nebrojeno puta mi se desavalo da prosto dodjem sa puta, i nemam gde da se parkiram.
6- urađeno je tehničko regulisanje parking mesta i trotoari su „vraćeni“ pešacima;
Na ovu stavku nemam zamerki, osim toga sto su trotoari na nekim mestima nerazumno veliki, kao npr u Njegosevoj ulici gde je "izgubljeno" 40% parking mesta ogranicavanjem na iskljucivo paralelno parkiranje. Njegoseva ulica nije Knez Mihailova, ljudi prolaze, mogu normalno da se mimoilaze i na trotoaru koji je sirok oko 2 m, umesto 4m.
7- obezbeđeno je više od 500 parking mesta za osobe sa invalitetom, čime je ispunjen i svetski standard da 5% parkirnih mesta bude rezervisano za osobe sa invaliditetom;
Na ovu konstataciju nemam zamerki, osim da u nekim delovima grada ima parking mesta koja konstatno stoje prazna, zbog zloupotrebe osoba sa invaliditetom prilikom registracije vozila.
8- upravljanje parkiranjem dovodi do boljeg upravljanja saobraćajem u Beogradu
Ni na ovo nemam sta da dodam.
Takodje, jedna od stvari koja mi smeta je cena PPK (kako ih vi nazivate) za vozila pravnih lica.
Zbog cega su cene toliko visoke? Zeleo bih da dobijem odgovor na ovo pitanje. Vozila pravnih lica zauzimaju isti prostor kao i vozila fizickih lica, samo sa tendencijom da krace borave u parking zoni, posto se predpostavlja da pravno lice vise koristi vozilo tokom radnog vremena.
Pametniji popusta, ali mentalno...
Comment
-
-
Jedna od najvećih dilema među vozačima automobila u Srbiji glasi: Da li moramo da plaćamo kaznu koju nam izda "Parking servis" ili su u pravu svi oni koji tvrde da ova kompanija nema pravo da izdaje doplatnu kartu, jer ona predstavlja kaznu, a „Parking servis" nema pravo da kažnjava niti je zakonski ovlašćen za to.
vrlo su interesantni komentari citalaca pod tekstomEX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
Comment