somi u elementu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • somi_kac
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2009
    • 796
    • Kać

    #91
    Re: somi u elementu

    Ne znate ni koji sam motor nakacio, a vama je nesto smesno... Takodje ne vidim da je iko odgovorio na neko od mojih pitanja.
    Slobo, reci da nisam u pravu i ja cu se povuci!!!
    OPEL Astra 1.6i
    OPEL Kadett 1.6
    ŠKODA Favorit

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #92
      Re: somi u elementu

      Jet Thrust Stoichiometric

      i sta sad?
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • somi_kac
        CBC Senator XXL
        • 03.04.2009
        • 796
        • Kać

        #93
        Re: somi u elementu

        Ti druze ne vozis Alfu, ima ih ovde koji voze a ne znaju koji motor je u pitanju.
        OPEL Astra 1.6i
        OPEL Kadett 1.6
        ŠKODA Favorit

        Comment

        • Puzo81
          CBC Senator XXL
          • 04.08.2009
          • 687
          • Novi Sad/Prijepolje

          #94
          Re: somi u elementu

          Umoran sam druze,vugla mi teska,sutra kad ustanem i iscitam ovolk'e strane dacu svoj sud

          Comment

          • somi_kac
            CBC Senator XXL
            • 03.04.2009
            • 796
            • Kać

            #95
            Re: somi u elementu

            Originally posted by Cherokee_NS
            Ispade somi pametniji od svih konstruktora u Fiat-Alfa Romeo-Lancia koncernu.....

            Ko zna koliko miliona evra ulozenih, i on je nasao boljke uz kafu i novine
            Mene Alfa ne interesuje, nit' luk jeo nit' mirisao. Radio sam ovaj motor par puta pa znam, i to zajedno sa ljudima iz "Fiatina" i "Stojanova"...
            Elem, bice ova tema kao ona za Kadett. Pojavi se x ljudi koji se smeju zato sto auto od 75ks moze da ide 180! Elementarno i urnebesno ne znanje, jer ni konjaza ni kubikaza nisu presudni za brzinu vec menjac. Da ste videli sta sve moze Escort 1.6 IV sa nekim delovima menjaca Zetec-a, verovali bi. Bilo je tu smejanja par strana sve dok jedan decko nije popi*deo i opsovao nesto, a tema zakljucana, prerasla u "svadju". Ali dobro, nema veze ja cu da pricam u prazno, a niko na 4 strane nije dao argumentovan odgovor sem sto su mi se smejali sto sam rekao da je Alfa luskuz i greskom napisao Twinspark umesto Boxera...
            OPEL Astra 1.6i
            OPEL Kadett 1.6
            ŠKODA Favorit

            Comment

            • Gruja
              CBC Senator XXL
              • 09.02.2006
              • 614
              • Bgd
              • Alfa 75 TS

              #96
              Re: somi u elementu

              Originally posted by somi_kac
              Ti druze ne vozis Alfu, ima ih ovde koji voze a ne znaju koji motor je u pitanju.
              Prvo pricas o boxeru, pa o twinsparku pa o oba kao o jednom motoru pa onda jao zbunio si se pa drz' pa nedaj pa ford duratec pa balans vratila kod twinsparka i na kraju okacis sliku JTS motora uporno pricajuci o Twinsparku.
              Ako se ne secas ili te mrzi da skrolujes na vrh strane reci, citiracemo, nije nikakva frka...

              Originally posted by somi_kac
              Duratec i jeste za Twinspark.
              Sad od svih vas Alfista sto se smejete, ocekujem odgovor. Sta predstavljaju ova dva rolera?
              Molim vas da budete konkretni...
              Originally posted by Gruja
              Aj sad ispocetka...
              O kom motoru sad pricas?!?
              Boxer? Twinspark? Ili nesto trece....? Umesto sto zaokruzujes rolere (koji to btw nisu, to sto si zaokruzio je nesto drugo) lepo sad zaokruzi svecice... pa se javi opet da trazimo viskove i podzemne vode
              Originally posted by somi_kac
              Zaokruzio sam te dve kontra rotirajuce bregaste na twinsparku koje nemaju nikakvu primenu kod produzavanja radnog veka motora ili kod dobijanja dodatne snage. Cak sta vise, koce kais i gube snagu. To za sta one sluze, lako se eliminise, pogotovo u Srbiji, kada sipas lose gorivo.
              Drugo, idiotizam sa dve vrste svecica, zbog bolje varnice ne sluzi nicemu. Motor u trecoj fazi pri sagorevanju isti rezultat daje sa te vase dve svecice i sa jednom platinumskom.
              Trece, Alfa sportski auto. Vidim naosvajali ste se WRC-ova i uvek imate motor medju prva tri na F1, a pljujete Ford! Nemojte da se vadite DTM-ovima i tim glupostima, to niko ni ne prati.
              Originally posted by Gruja
              Ponovo:
              Koju si sliku nakacio? Koji je to motor?
              DVA puta te pitam koji si motor okacio a o kom zapravo pricas?
              Kazem ti da prebrojis svecice? (ako nisi shvatio pokusao sam da te navedem na "pravi put" )
              I?
              Kada si konacno shvatio sta si okacio onda su drugi zapravo ludi, jel' da?
              Genijalno!
              Transaxle u krvi...

              "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

              Comment

              • Gruja
                CBC Senator XXL
                • 09.02.2006
                • 614
                • Bgd
                • Alfa 75 TS

                #97
                Re: somi u elementu

                A argumentovan odgovor mozes da dobijes kad se malo konsolidujes i pocnes da pises ozbiljno...

                Znas onu narodnu "kakvo pitanje takav i odgovor"?
                Nije se ovo pretvorilo u 4 strane sprdnje eto tek tako....
                Transaxle u krvi...

                "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

                Comment

                • somi_kac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.04.2009
                  • 796
                  • Kać

                  #98
                  Re: somi u elementu

                  Pricao sam o svim Alfinim benzinskim motorima zajedno. Boxer jer se gubi kompresija na dve strane cesto neravnomerno i tesko ga je uzubiti, Twinspark jer ima duple svecice i dve bregaste (sto ima i JTS).
                  Evo vam dve bregaste, bez obzira da li je JTS ili Twinspark. Poceli ste da vredjate povodom moje izjave da imaju "dve bregaste viska", pa sam ih obelezio, bez obzira koji je tip motora a naravno da znam koji je. Oba su vasa, oba ih imaju. JTS jos i nekako razumem pa se nisam raspravljao vezano za njega, ali Twinspark nikako pa sam ih obelezio na JTS-u jer su na istom mestu kao kod onog gore pomenutog za koji smo se raspravljali.
                  Trazili ste bregaste i njihovu poziciju (na oba motora su na istoj), dobili ste, ja odgovor nisam.
                  OPEL Astra 1.6i
                  OPEL Kadett 1.6
                  ŠKODA Favorit

                  Comment

                  • somi_kac
                    CBC Senator XXL
                    • 03.04.2009
                    • 796
                    • Kać

                    #99
                    Re: somi u elementu

                    Da ne duzimo pricu, posto vidim da necu dobiti odgovor...
                    Elem, recimo da znate zasto to sluzi, a niko nije napisao, i ne verujem da cu dobiti odgovor jer je zanimljivije ismevati mene, nego doci do istine. Da li ce mi neko bar reci zasto one na Alfi stalno crkavaju, i koja je potreba da ih guraju u motor kad vec ne znaju da ih naprave kao svet?
                    Da bi smo dobili zivlji motor sa varijatorom od 10-ak ks od 150-160 konja sa komplikovanijim sklopom, dok normalna auto industrija izvlaci 200-300 na istu kubikazu. Normalni proizvodjaci su te konjaze na 2.0 imali krajem '80-ih dok vi niste znali sta je to i mislili da je 1.5IE auto. Strasno super, evo ja skidam kapu.

                    Da pocinjemo temu o Bokserima sa 1.5 motorima i dva dvogrla karburatora koji trose kao prosecan 2.0 motor, sa desetinama konja vise koji moze vise da ih iskoristi zahvaljujuci kubikazi ili ne mora?!
                    OPEL Astra 1.6i
                    OPEL Kadett 1.6
                    ŠKODA Favorit

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      Re: somi u elementu

                      Šomi,
                      Iako je ovo zezanje tema počeo si opasno da lupaš što ti inače nije strano. to što si obeležio nisu bregaste. Svaki moderniji motor ima dve bregaste, zamisli i Opel ima dve bregaste. Mislim neki praviji ne te kantice o kojima ti pričaš. Zato te svi zezaj uza dve bregaste viška, kak oda voziš ako sikenš dve JEDINE bregaste.

                      Neću da ti kažem šta si obeležio, pati se

                      Što nemaš tri čuke šta je varijator faze, a imaju ga u nekom drugom obliku opet mnoga savremenija auta sem tih kadeta kocki koje idu 240 na sat na 6000 obrtaja.

                      Inače varijator ne služi da dobije više konja, naprativ služi da ubije ponekog ali ne bih se upuštao da ti objasnim jer je to za tebe špansko selo.

                      Navedi mi sve te motore koji iz 1.8 ili 2.0 od pre 20 godina prave 200-300, biću milosrdan, navedi samo one sa 200. Ako navedeš 5 komada obećvam da te neću banovati.

                      A banovaću te iz jednog razloga, uporno savetuješ ljude oko tehničkih pitanja a stalno dokazuješ da nemaš tri čuke sa elementarnim poznavanjem motora pa čak ni internetskog...

                      Ti druze ne vozis Alfu, ima ih ovde koji voze a ne znaju koji motor je u pitanju.
                      I zbog ove rečenice, možeš da im kažeš svašta, valjaju, ne valjaju, nisu nikakve al ida ne znaju šta voze, to znači da nemaš pojma o tome i počinješ jedan rat od teme koja je šala na tvoj račun, ako nećeš šale na tvoj račun, nemoj odvaljivati gluposti.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Gruja
                        CBC Senator XXL
                        • 09.02.2006
                        • 614
                        • Bgd
                        • Alfa 75 TS

                        Re: somi u elementu

                        Dobices odgovor, naravno, sad ga jesi zasluzio, ali ipak ne u tri ujutru, posto je malo duzi

                        Krenimo od dve svecice, twinspark sistema.
                        Alfa ga upotreblajva na trkama od 1914. pa dalje tokom 20og veka do 1987 godine kada pocinje da ga ugradjuje na velikoserijska vozila.
                        Te davne 1987. kada se pojavio 2.0 twinspark sa 2 ventila po cilindru imao je 148ks.
                        Cisto da te podsetim, Ford je tada u Sijeri iz 2000 kubika imao 101ks, opel 115 (odn 130 u GSI 8v), BMW 129 itd....
                        Te sto su tada izvlacili 200 300 ili 400 konja iz dva litra nikako ne uspevam da nadjem.
                        Verujem da ces ti uspeti, slobodno ih navedi, ali ako bilo koji bude bio turbo sledi ti banana od Dorsona
                        Taj prvi TS je imao dve iste svecice po cilindru, ne veliku i malu.
                        Imao je i varijator faze, mozes misliti. I evo na mom autu radi, vec 20 godina i ko zna koliko stotina hiljada km nije ni stucuno... Ne znam kako, mozda ima nekih vila rusalki koje ga misteriozno odrzavaju u zivotu...

                        O viskovima bregastih...
                        Kao sto je vise puta ovde naglaseno, nikakve bregaste nisu u pitanju, vec kontra rotirajuca balans vratila. Sad znas kako se zovu pa mozes da ispadnes pametan negde u drustvu
                        Prvi put su se pojavila daaaavne 1904 godine, neces verovati. U moderno doba, od 1975. pa na ovamo imaju primenu u velikim serijama, sto kod automobila sto kod motorcikala, a u tacnu fiziku necu da ti ulazim. Ako te zanima kako tacno rade potrazi. Ali verujem da neces, posto znas bolje od sledecih koji su sistem koristili/ ga koriste:
                        Alfa u 2.0 ts i 2.0 JTS
                        Fiat od 1991. u 2.0 blokovima (od kojih je potekao Alfin 2.0 16v TS)
                        BMW na motorciklima
                        Ford (nikako mi neces verovati) koristio kod taunusa na V4 motoru, danas na 2,3l duratec-u
                        General Motors u Quad4 i pojedinim Ecotec motorima
                        Honda u 2,2l motoru (stari Accord i Prelude)
                        Mazda u 2,3l MZR motoru
                        Porsche u motorima za 944
                        SAAB u onim groznim B20x motorima koji ni za klinac nisu
                        VW u 2.0l tdi motoru
                        Dosta?

                        Eto, i taj nevaljali Alfin 2.0 16v TS sa tim groznim vratilima imao je 155 konja.
                        2.0 JTS imao 165.
                        Ford Duratec od 2 litra ima 145.
                        Jedini motor koji je parirao po snazi je onaj u Hondi Accord, isto 155 ks. Tako da ja zaista nemam pojma koji su to drugi koji su imali vise....


                        Sad me strasno mrzi da kucam dalje, o onom nonsensu sa trkama sto si spominjao, ali i na to ces dobiti odgovor ako prezivis Doru do tad...
                        Transaxle u krvi...

                        "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

                        Comment

                        • 230
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2007
                          • 775
                          • Semberija

                          Re: somi u elementu

                          U stvari hteo sam da napravim presek snaga BMW i Alfa Romeo automobila iste zapremine motora, a naročito pre 20 godina.
                          Onda sam shvatio da, za razliku od Alfe koja fura luksuz, BMW fura sport, i ta tabela ne bi izgledala kako treba



                          P.S.
                          Pitanje za sve koji ne žele ventile u svom autu: Ako Bugatti EB110 ima V12 60v motor, koliko ima bregastih?


                          EDIT:

                          Gruja me pretekao dok sam ja pravio tabele i brisao ih
                          155+75=230
                          VIVA LA VITA!!!

                          Comment

                          • kubura16v
                            CBC Član
                            • 22.01.2010
                            • 68
                            • KG/CA
                            • Ibiza TDI

                            Re: somi u elementu

                            Originally posted by 230
                            Pitanje za sve koji ne žele ventile u svom autu: Ako Bugatti EB110 ima V12 60v motor, koliko ima bregastih?
                            4 ?

                            Comment

                            • srdjan_p
                              CBC Senator XXL
                              • 01.12.2004
                              • 1915
                              • ZR

                              Re: somi u elementu

                              W12 tacnije mnogo bregastih

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Re: somi u elementu

                                Nije W nego V, a svakako ima mnogo

                                Ali ljudi, kako F1, pa oni uopste nemaju bregaste
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X