Ja sam rekao da je pre 20 godina bilo normalno da postoje 150-160ks motori kod raznih proizvodjaca, a danas 200-300ks. Ali vi ste opet izvrnuli kontekst moje recenice.
Hvala Gruji, nisam znao da se to zove kontra rotirajuce balans vratilo, ali znam sta ga pokrece i da crkava. Za varijator nisam rekao, jer nikad nisam ni video ni cuo da je otisao na Alfi. Mada je logicnije da ga pokrece zupcasti nego pritisci i gluposti. Samim tim je beskoristan ceo sistem kada se dobije za rezultat njegova istrajnost i konacna snaga koju postize.
Duratec 2.0 ima 170ks, Focus ST.
Ja se sa ove teme odjavljujem, vi pisite i smejte se u prazno. Istorija pokazuje ko je kakav motor imao i ko ga koristi, a ja slabo gde vidim 20-ak godina staru Alfu. Ulica i parkinzi su mera kvaliteta. Takodje sam setao po zapadu, ni tamo ih nema, ni starijih ni mladjih mada vi pisete da su kvalitetnije od Forda i tako dalje
Što se tiče izvrtanja pročitaj svoje reči ponovo..
Da bi smo dobili zivlji motor sa varijatorom od 10-ak ks od 150-160 konja sa komplikovanijim sklopom, dok normalna auto industrija izvlaci 200-300 na istu kubikazu. Normalni proizvodjaci su te konjaze na 2.0 imali krajem '80-ih dok vi niste znali sta je to i mislili da je 1.5IE auto. Strasno super, evo ja skidam kapu.
Sad mi lažemo a ti si veliki i pošten ali te niko ne razume, Kalimero...
Ja sam rekao da je pre 20 godina bilo normalno da postoje 150-160ks motori kod raznih proizvodjaca, a danas 200-300ks. Ali vi ste opet izvrnuli kontekst moje recenice.
Bolje da se odjaviš, nije više zanimljivo, drugo je kad se sezamo sa znanjem a treće je kad udaraš ispod pojasa nekog ko ne može da se brani (čitaj ne zna šta piše)...
I današnji motori sa 150-160 konja iz 1.8 ili 2.0 su malo retkost a ne pre 20 godina.
Na balansnom vratilu NEMA ŠTA DA SE POKVARI, to je teg koji se okreće pa se okreće, jedino da otpadne... Varijator služi za kultivisaniju vožnju na niskim obrtajima, uključuje se na 2100 a isključuje se na 3000 i nešto obrtaja, dakle ne utiče na snagu jer se snaga dobija na obrtajima to ti niko nije rekao. A tada on ne radi ništa. čami čekajući da pustiš gas.
Inače boljka kod starijih generacija Alfinih motora ali ti nisi čuo da se kvari i zato je ono kad muvi otkineš sve noge ona postaje gluva...
Ono što tebe buni je varijabilni usis a to je druga priča....
Sad čekamo Doru da dovriši svoj jednotaktni troipoklipni motor sa sedam bregastih, pa da krenemo u prodaju i marketing patenta braći na zapadu...
Ako je mogao Wankel može i Dora!
Džejms Wat je to davno izmislio pre mene, ne bih da plagiram a mrzi me da pravim mali parni generator A i di da nadjem 7 bregastih kad su sve strpali u Alfe, nedostatak na tržištu...
Da ne duzimo pricu, posto vidim da necu dobiti odgovor...
Elem, recimo da znate zasto to sluzi, a niko nije napisao, i ne verujem da cu dobiti odgovor jer je zanimljivije ismevati mene, nego doci do istine. Da li ce mi neko bar reci zasto one na Alfi stalno crkavaju, i koja je potreba da ih guraju u motor kad vec ne znaju da ih naprave kao svet?
Da bi smo dobili zivlji motor sa varijatorom od 10-ak ks od 150-160 konja sa komplikovanijim sklopom, dok normalna auto industrija izvlaci 200-300 na istu kubikazu. Normalni proizvodjaci su te konjaze na 2.0 imali krajem '80-ih dok vi niste znali sta je to i mislili da je 1.5IE auto. Strasno super, evo ja skidam kapu.
Da pocinjemo temu o Bokserima sa 1.5 motorima i dva dvogrla karburatora koji trose kao prosecan 2.0 motor, sa desetinama konja vise koji moze vise da ih iskoristi zahvaljujuci kubikazi ili ne mora?!
Boze... Kako ti hronicno nemas pojma a pokusavas nesto diskutovati, to je strasno! Jos ako si se stvarno druzio sa Fiatinovim i Stojanovim majstorima, te to sve "naucio" od njih, onda samo mogu reci; MAJKO MILA!!!!!! Balansirajuca vratila NE DODAJU snagu, cak sta vise, oduzimaju je. Namenjena su prigusivanju vibracija u odredjenom rasponu obrtaja.
Vuces kriticnu kolichinu neznanja i neosnovanih predpostavki sa sobom koji su tesko izlecivi! Mozda bi zelena salata pomogla...
Trenutno u radionici ima više bregastih nego komaraca, prašili su danas malo, ima oko 7 komada. Namerio sam dve na retrovizore da stavim samo da vidim koje obrtaje da ne kvare aerodinamiku jedne lepe kocke a ostatak ću smestiti negde, što više to bolje
Izvini, izgleda da sam pomešao bregaste sa komarcima...
Čega imaš sedam, bregastih ili komaraca?
Comment