Ne trisonic u Zarkovu je ostao citav. Jadno je stanje vojske sada pa tako i Vazduhoplovnog instituta u Zarkovu.
G4 je odlican avion, trenazni, lagan...
Bilo je zamisljeno da klipni avion Lasta ciji su prototipovi napravljeni neposredno pred raspad Jugoslavije u Utvi Pancevo da komande ima identicne galebu. Na ovaj nacin bi prelazak sa klipne na mlaznu avijaciju u obuci bio olaksan. Dosao rad i lasta ostala u utvi...
Sto se tice amerikanaca, bili su zainteresovani da kupe Galeb ali bez motora i elektronike. I to je rat prekinuo.
Dizajn je prekopiran tj. ukraden. Nosta lose nemislim o tome ali je to cinjenica. Cale mi je godinama radio u VTI-u tako da to znam iz 1 ruke.
U drugoj polovini 80tih zapocet je razvoj prvog pravog nadzvucnog aviona u Jugoslaviji. Prvi kazem jer neracunam orla koji je u eksperimentalnim uslovima probio zvucni zid. Nazalost i taj projekat je prekinuo raspad Jugoslavije.
G4 je odlican avion, trenazni, lagan...
Bilo je zamisljeno da klipni avion Lasta ciji su prototipovi napravljeni neposredno pred raspad Jugoslavije u Utvi Pancevo da komande ima identicne galebu. Na ovaj nacin bi prelazak sa klipne na mlaznu avijaciju u obuci bio olaksan. Dosao rad i lasta ostala u utvi...
Sto se tice amerikanaca, bili su zainteresovani da kupe Galeb ali bez motora i elektronike. I to je rat prekinuo.
Dizajn je prekopiran tj. ukraden. Nosta lose nemislim o tome ali je to cinjenica. Cale mi je godinama radio u VTI-u tako da to znam iz 1 ruke.
U drugoj polovini 80tih zapocet je razvoj prvog pravog nadzvucnog aviona u Jugoslaviji. Prvi kazem jer neracunam orla koji je u eksperimentalnim uslovima probio zvucni zid. Nazalost i taj projekat je prekinuo raspad Jugoslavije.
Comment