ADAC - Brilliance BS6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alexk
    CBC Veteran
    • 15.09.2006
    • 116
    • BGD

    #16
    ovo je strasno ko ovo kupi nek mu je bog upomoc

    Comment

    • AreOut
      CBC Senator XXL
      • 22.07.2006
      • 590
      • Zabjelo

      #17
      Zasto bi iko dao 20 soma za kinesku trakalicu?
      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #18
        Polako, ne verujem da treba jos mnogo da se ceka pa da Kina zagospodari i na tom polju.

        Comment

        • Marko001
          CBC Senator XXL
          • 09.09.2006
          • 1070
          • Belgrade

          #19
          Originally posted by AreOut
          Zasto bi iko dao 20 soma za kinesku trakalicu?
          jbg, to je auto visoke klase, velik je, ima svu mogucu opremu, luksuzan enteijer, ima proveren micubishijev motor...

          i svakako da kosta dosta da se takav auto napravi, cak i u Kini...

          ali je problem sto uopste nisu ovladali konstruisanjem i obezbedjivanjem stabilčnosti i cvrstoce karoserije, proracunavanjem deformabilnih zona... uopste pasivnom bezbednoscu, nisu jos stigli do tog casa


          tako da kad sve sagledamo mislim da je ipak ludost kupiti taj auto...

          Comment

          • AreOut
            CBC Senator XXL
            • 22.07.2006
            • 590
            • Zabjelo

            #20
            To sto ima kozu (vjerovatno studenata sa Tienanmena) ne opravdava tu cijenu. Mislim to je isto kao da das 200.000 za lux kucu u Donjem Pi.kovcu

            Btw dobar koment sa 1 bloga

            "Besides that I think this must be one of the ways they are trying to control their population."
            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

            Comment

            • Marko001
              CBC Senator XXL
              • 09.09.2006
              • 1070
              • Belgrade

              #21

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                ali je problem sto uopste nisu ovladali konstruisanjem i obezbedjivanjem stabil?nosti i cvrstoce karoserije, proracunavanjem deformabilnih zona... uopste pasivnom bezbednoscu, nisu jos stigli do tog casa

                a lekcije deli neko sa brdovitog Balkana, sa tradicijom konstruisanja automobila od.....
                koliko 0, nula.


                dajte ljudi malo ozbiljnosti, automobili se namerno lupaju i testiraju pre nego što se puste u saobra?aj.

                nije to kao kod nas da se nikada nije uradio kreš test pre, nego se na živim ljudima eksperimentiše...

                da nije možda uradjen kreš test pre prodaje nekog Zastava modela

                a Zastava pravi aute koliko godina, pardon decenija sa kreš testom na putnicima



                do sada se pokazalo da Kinezi što naume to su i sposobni da naprave.
                rade vozove i avione a ne mogu kao obi?an auto

                ovo je beše ADAC, isti onaj ADAC koji je lažirao test sa Daciom
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #23
                  PA zastavu naravno braniti ne treba niti se moze,a nisam ni pokusao, ali je cinjenica da je konstrukcija karoserije ovog brilijansa veoma losa, ma cista 0 po pitanju pasivne bezbednosti...

                  a pri tome kosta mozda 25 000 evra,a jugic kosta 3500 evra... jasno ej ko tu i koliko puta vecu pasivnu bezbednost treba da nudi. ovo e cak bezobrazluk, auto da kosta tolike pare a da se raspada i da putnici napred izginu pri 64 na sat... dok za 3500 evra ne moze se ni ocekivati neka pasivna bezbednost... cak i jedna Toyota kad je najavila pravljenje ultra jeftinog automobila rekli su da nece zadovoljiti kriterijume pasivne bezbednosti EU...

                  inace je radjen kres test zastava pre jedno 3-4 godine mislim u ceskoj i Jugo je prosao test i dobio je sertifikat da zadovoljava osnovne standarde bezbednosti i da moze da se prodaje u EU... samo su izvrsena neka poboljsnja, nekakva specijalna pena je upumpana itd...

                  i prema tome u Yugu pri tom testu putnici ne bi poginuli a on kosta 3,ili 4000 evra a ovaj kinez kosta citavih 25 000 i ljudi napred bi izginuli...

                  tada su slali i floridu na test i nije prosla (standardna verzija) pa su najavili da ce i nju ojacati kao i juga...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Kad Kinezi budu pravili ovaj model 40 godina, pro?e i on test kao i Jugo... Strpljenja malo...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Marko001
                      CBC Senator XXL
                      • 09.09.2006
                      • 1070
                      • Belgrade

                      #25
                      ma mislim da ipak preterano pljujete po Zastavi, kao sto rekoh i ne moze da se napravi auto da kosta 4000 evra a da nudi neku pasivnu bezbednost.

                      cak ni renomirane kompanije to ne mogu da naprave, kao sto je jedna Toyota, prosto je nemoguce... nemojmo da ocekujemo od zastave nesto sto ni mnogo vece i ozbiljnije kuce ne mogu da naprave. pa pogledajte koji je najjeftiniji auto sa solidnom pasivnom bezbednoscu-npr. logan i zastava 10 za oko 8000 evra, ali bas za upola te cene nemoguce je da auto ima neke zvezdice....

                      a kao sto rekoh jugo je malo ojacan i dobio je sertifikat o ispunjenosti osnovnih strandarda bezbednosti.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        inace je radjen kres test zastava pre jedno 3-4 godine mislim u ceskoj i Jugo je prosao test i dobio je sertifikat da zadovoljava osnovne standarde bezbednosti i da moze da se prodaje u EU... samo su izvrsena neka poboljsnja, nekakva specijalna pena je upumpana itd...
                        jeste radjen test, i Yugo nije zadovoljio postavljene kriterijume.
                        nije dobio sertifikat euro 4 (važe?i aktuelni) i nije dobio dozvolu prodaju u EU.
                        specijalna pena kako da ne, sa buvljaka od 250 dinara, uh šta ?ine bajke

                        prema tome u Yugu pri tom testu putnici ne bi poginuli a on kosta 3,ili 4000 evra a ovaj kinez kosta citavih 25 000 i ljudi napred bi izginuli...
                        mislim ne znam da li se šališ ili šta

                        svakodnevno putnici ginu u Jugu pri takvim sli?nim uživo testovima, kakva pri?a o bezbednosnim standardima EU i Jugu, ccc

                        šta ima veze koliko košta hrpa lima, koliko košta život

                        i ta pri?a o 25.000 ?ega, eura ?
                        koliko košta novi Mondeo, 20,000 ili Honda Akord ili sli?ni...


                        nije moja pribedba da taj Brilians valja ili ne valja, ve? da se odavde iz Srbije ima hrabrosti da sa visine pri?a o auto industriji i njenim normama/ dometima.

                        a da mi prvo konstruišemo prvi doma?i auto, napravimo ga i pošaljemo na aktuelni važe?i test pa onda poredimo domete ?

                        ili bi previše bolelo saznanje

                        svaki po?etak je težak, ništa bolje nije bio ni po?etak evropskih brendova
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Jedan pametnjakovi? je rekao da ak ose tema dovoljno dugo vodi, sigurno ?e završtiti drugim svetskim ratom i partizanima i nemcima.
                          Isto i ove ako se pri?a o bezbednosti auta dovoljno dugo, nego ?e pokrenuti temu zastave.

                          I ne, ne pljujemo dovoljno, ?ak suprotno , premalo. Da smo to radili odavno, imali bi znatno bolji vozni park. Od bivših republika samo ovde i u Makedoniji može da e vidi ovoliki broj krševa od zastave na putu a ima tu i drugih sli?nih. Da su dozvolili uvoz pa makar i tih kineza što im se podsmevate (sa pravom) sad bi imali znatno bolji vozni park i auto ne bi bio skup.

                          Cena ne opravdava javašluk i nemarnost u pravljenju automobila kao ni svest da mi živimo u 19 veku i da je taj Jugo i dalje hit auto.
                          Ako ga prave neka ga bar naprave da li?i na normalan auto po pitanju bezbednosti i svega ostalog. Ne?e biti 4000, bi?e više, ok ali ?e biti auto...
                          I kako da se to zove industrija kad napravi 1000 komada godišnje, pa ja da se malo zainatim napravio bih toliko u radionici... Oko ?ega se mi raspravljamo?
                          Petnaestominutna proizvodnja neke savremene fabrike.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Komex
                            CBC Veteran
                            • 20.10.2005
                            • 100
                            • Beograd

                            #28
                            @Marko

                            Da, yugo nije prosao, pa su ga onda ojacali... A da li stvarno verujes da sad iz fabrike izlaze ti ''ojacani'' jugici ili i dalje prodaju iste kao i ranije?

                            Comment

                            • Marko001
                              CBC Senator XXL
                              • 09.09.2006
                              • 1070
                              • Belgrade

                              #29
                              prvo nije prosao, pa ga ojacali pa je onda prosao...

                              nemam pojma da li izlaze iz fabrike, ako ne izlaze neka im je na cast...

                              u svakom slucaju neumesno je u ovom kontekstu kineski auto od 25 000 evra i jugica od 4000 strpavati u isti kosh...

                              niko nikoga ne tera da kupi juga, za 4k ne mozes ocekivati pasivnu bezbednost a za 25k bi morala biti na visokom nivou...

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                #30
                                nije bas 25k e, mada zavisi i od trzista

                                Code:
                                In Germany the Brilliance BS6 is sold for 19.00 to 23.000 euros. The Dutch prices will be around 25.000 to 30.000 euros.
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X