Ima to smisla, iskljucio ESP.
Besmislene price o automobilima
Collapse
X
-
Comment
-
-
Gledam sad neki snimak i setio sam se jednog lika iz srednjeNjegov cale je kupio pre 10ak godina neki Audi dizelas V6 par godina star, prvo nas je ubedjivao kako je taj auto kostao nov nesto tipa 50.000+e ali ga je njegov cale uzeo za nesto tipa 3-4000e jer je bio menjac nesto zaglavljen, normalno vlasnik nije hteo da se gnjavi sa popravkom a na kraju se ispostavilo da je neki glup kvar od 50e i da ide 300km/h jer je toliko graviran na sta sam ga ja ubedjivao da nema sanse jer cak i da ima snage 99% automobila je limitirano na 250km/h ali je on uporno govorio da ide 300 jer je graviran
Normalno razlog da mozda i ide tako brzo je bio i menjac koji je bio neki jako zaheban menjac posto su brzine isle sa desna na levo tj prva ti je gore desno
Jer to je neki Audi preko veze napravljen bio je za Britaniju pravljen pa ovaj nije hteo da ceka da mu naprave sa levim volanom nov pa su ga prepakovali u fabrici na levi volan ali je ostao menjac za desni
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Kad si kod menjača...
U nekadašnjem IMT-u konstruisali novi menjač za traktor. Kad su ga napravili, sklopili, montirali, traktor imao 6 brzina u rikverc i jednu za napred. Priču čuo od drugara koji je tamo radio.ex SAABotražitelj
Comment
-
-
Evo dela jednog posta od clana sa drugog foruma...
"...Kako mislis da imas istu trenutnu/prosecnu potrsnju na 140 i 160 kmh???Mozes imati i 11 brzina potrosnje se moraju razlikovati! odnosno na 160 kmh mora da trosi vise! Sve ovo sto ti pricam mozes veoma lako proveriti... Otidji na auto put (konstantno ravan da nije uzbrdo nizbrdo) zaleti auto na 100 kmh npr i probaj, na 100 kmh mozes da ga vozis 3 brzinom na 3400 rom 4 brzinom na 2500 rom i 5 brzinom na oko 2000 rpm (takav je bio menjac kod mene na stilu 1.9 mjet 8v) u kojoj god ga brizni vozio trosice oko 5 L manje vise +/- 0,2... Ajde da kazem da ce 3. brzina da trosi malko vise ali 4 i 5 isto... da imas i 6 brzinu isto bi trosio kao u petoj...
Ja sam na bravu isprobao to 4 5 6 brzina na recimo 130 kmh ista trenuntna potrosnja... Jes da ti smanjis obrtaje ali u svakom radnom taktu upucavas vise goriva da bi oslobodio istu snagu... Ako ti za 100 kmh treba recimo 40 konjskih snaga, tih ih mozes ostvariti na 3300 rpm sa nekom xxx kolicinom goriva po radnom taktu, ili na 2500 rpm sa nekom yyy kolicinom koriva ili na 2000 rpm sa nekom xyz kolicinom goriva ili na 1800 rpm sa nekom xxy kolicinom goriva...
to koliko ce ti trositi auto diktira samo potrebna snaga za ostvarivanje odredjene brzine, odnosno ona je presudna, sve drugo su zanemarivi faktori, na koje ne moze stedeti vise od 0.2-0.3 litra..."
Comment
-
-
Kako je lepo objasnio skoro pa sam pomislio da je tacnoGde si ovoga nasao majke ti, nece me mrzeti da se registrujem da se malo raspravljam.
Bio jedan slican, pricao kako mu je motor lose radio dok nije otisao kod majstora pa je 5-tom isao 120km/h na 3000 obrtaja a sada kad je sredio motor ide 120km/h na 2700 o/minTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment