aaaaaaa, znaci trotinet je zasluzan.....
Sportski automobil vs. motor
Collapse
X
-
Originally posted by skylineznas kako, i bager moze da ti pruzi osecaj koji ne moze ni jedno drugo vozilo ( probao i veruj mi na rec) iako ide max 30km/h, tako da sve ima svoje
Sve ima svoje, u pravu siEto
Comment
-
-
Na motoru mora biti dobar vozac da bi uspeo da parira brzom automobilu... Jednom prilikom me je Vuk vozio u f430 i naisli smo na tipa sa novim Gsxr1000 na Nbgd-u i znam da motor nije mogao da nas stigne na tom delu gde smo se pojurili... A Vuk mi kaze da ga motor prestize na oko 100km/h, a onda ga on opet obilazi na oko 190km/h...SEAT Klub Srbija
Comment
-
-
Nema sta da ga stize na 100
motor je brzi od 0 pa sve tamo do 250 a i posle toga je brzi od F430
Ali i u autu mora biti dobar vozac da bi se drzao s motorom.
Ko da je u ferariju od 430 konja zezanje stisnuti pun gas po graduTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by M-powerNema sta da ga stize na 100
motor je brzi od 0 pa sve tamo do 250 a i posle toga je brzi od F430
Ali i u autu mora biti dobar vozac da bi se drzao s motorom
Ti u f430 uvek mozes da napravis ubpzanje do 100 za 4 sekunde, a da bi sa motorom napravio bolje vreme ipak treba malo vise iskustva... Zasto fabrike motocikala u zvanicnoj specifikaciji ne navode ubrzanje od 0-100? Mi znamo da je ubrzanje u klasi od 1000 cm3 negde oko 3.2 sekunde ali retko koji vozac moze da postigne to vreme...SEAT Klub Srbija
Comment
-
-
Voziti auto na iberu po gradu je čista ludost, a motocikl, e to je već za psihijatriju!Kad se samo setim kako sam završavao u "parteru" zbog bakice sa cegerom na sred puta, pa zbog kombija koji se pojavio niotkud iz bočne ulice, zatim, zahvaljujući liku koji je iznenada započeo polukružno okretanje na punoj........
Znači kacigu na glavu i otvorite četvore oči (kada vozite motor) kad već nemate četiri točka!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Originally posted by TETAKOpet, normalno je da na reliju Pariz-Dakar uvek prvi na cilj stižu ,odnosno najbolje vreme prave motocikli!
Comment
-
-
Nisi u pravu, nejbolje vreme na Dakaru imaju motocikli, što znači da su i najbrži!To nema nikakve veze jer se učesnici takmiče po kategorijama!Taj sistem protiv naletanja zaista postoji jer se takmičari neprestano stižu, obilaze i opasnost od sudara je realna, pogotovo u predelima sa mnogo peska, prašine i sl.!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
top auto, top motor - auto dobija u svakoj opciji, zajebano moze biti samo kratka relacija sa startom iz mesta, ali sve preko 200m auto dobija sigurno.gde ima i krivina, auto je neprikosnoven.
realno brz auto (300+ ks), realan brz motor (litarska klasa 150+ ks)
- auto dobija uvek kada ima krivina, posebno ako je rwd ili awd.
- motor dobija pravce
svaka kola ispod 200ks ce imati problem sa bilo kakvom zujkom sem ako nije u pitanju "karting staza" ili neasfaltna povrsina.
kola ispod 100ks imaju problem sa svakim ne skuterom u svakoj opciji.
value for money, motori rules naravno, na bilo kojoj povrsini u bilo kojim uslovima.
skill trazi svaki prevoz, nemojte se zavaravati da je ista lako voziti. pravac, djene djene, to bi se moglo reci da moze svako (sem ekstremnih varijanti) ali krivine, drift, rally/cross, tu znalac dobija nooba sa dve klase losijim prevozom.
toliko, hvala na paznjiwork in progress
Comment
-
Comment