Sportski automobil vs. motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uzelac
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2006
    • 1717
    • munZe

    #46
    Ovako bi to delovalo u "formulama"

    ks/kg motorcikla > ks/kg automobila

    Prosto, motor ima ogromnu prednost u masi tj. odnosu mase i kilaze i to se ogleda u ubrzanjima.

    Ali..

    grip/masa automobila > grip/masa motorcikla

    Automobil ima prednost u krivinama, kada snaga nije toliko vazna koliko grip. "Manjak" tockova i geometrija guma motorcikla = drasticno manja povrsina prijanjanja.
    Automobili imaju valjkaste gume, imaju ih cetiri, sirina je u proseku dva puta veca. Ukupno, povrsina kojom dve gume motorcikla nalezu na asfalt je mozda i 10x manja od kontaktne povrsine cetiri "valjka" na automobilu.

    U zavisnosti od situacije, jedan od ova dva faktora odlucuju pobednika. Uz skill vozaca, naravno
    work in progress

    Comment

    • AreOut
      CBC Senator XXL
      • 22.07.2006
      • 590
      • Zabjelo

      #47
      Mislim da ste malo pristrasni, pogledajte vremena na Ringu i motori tu itekako imaju sta da traze. Pustite male vijugave staze poput one iz top geara.

      Serijski motori iz litarske klase brzi od gotovo svih auta (cak i u max brzini) koja kostaju manje od 100.000

      E sad ako se budze auta turbinama daj da stavimo turbo i na motor...i onda dobijemo metak Bas bih volio da vidim tu Supru koja ce da stane na crtu recimo turbo Blackbirdu
      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

      Comment

      • goxee
        CBC Veteran
        • 20.03.2007
        • 119
        • Beograd, Vozdovac

        #48
        Pitanje je bilo stock motor vs. tjunirani, sprtski auto
        Don't mess with da Big Dogs, if u piss like a Puppy!

        Comment

        • JaMaL
          CBC Senator XXL
          • 14.04.2007
          • 448
          • JaMaL

          #49
          prosto...

          motor uvek brzi na pravcu... svaka krivina je vec problem... tu automobili vladaju...

          na kraju krajeva sve se svodi na kolicinu KS... kod automobila je to izrazeno zbog mase i aerodinamike ali takodje prostor za pakovanje KS je veci tako da uvek mozes staviti veci motor ili turbo u auto... kod motorcikala je to zahebano jer nema mesta za v16 i ne zelis da spalis noge na turbinu na motoru... itd... a da ne pominjem koliko je zajebano voziti motor za mnogo KS brzo...

          Kod onog ghostridera imas onaj deo sa turbo hayabusom mislim... ono sto ti u**** stopalo kad das gas...

          a sto se gore pomenutog dakara tice... automobili su najbrzi... ali motori uvek prvi stignu jer najlakse idu preko neravnina i peska.. dakle imaju vecu prosecnu brzinu... automobil po ravnom je uvek brzi jer upija sitnije neravnine bolje... ali po pesku i velikim "dzombama" motor ima prednost jer je okretniji i laksi...

          secam se 88-89... paris-dakar... 406 s16... 230+ po pravcu pustinje... samo skakuce levo desno ali ide... motori, samo se sklanjaju... oni su prelaki da bi isli tom brzinom to takvom terenu... ali automobil leti... onda je malo preleteo i razvalio se sledeceg dana jer je precenio dinu ali ok... to nije poenta

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #50
            Originally posted by AreOut
            Mislim da ste malo pristrasni, pogledajte vremena na Ringu i motori tu itekako imaju sta da traze. Pustite male vijugave staze poput one iz top geara.

            Serijski motori iz litarske klase brzi od gotovo svih auta (cak i u max brzini) koja kostaju manje od 100.000

            E sad ako se budze auta turbinama daj da stavimo turbo i na motor...i onda dobijemo metak Bas bih volio da vidim tu Supru koja ce da stane na crtu recimo turbo Blackbirdu
            U principu, prosecan motor siba prosecan auto. Bolji motor je tu negde sa boljim automobilima. Vrhunski motor nema sta da trazi vs vrhunski auto.

            P.s. ni sa dva turba, motor ne moze vs quad turbo automobil. Ni po pravcu, ni po krivinama. U prevodu, ne moze se motor nadrkati koliko se moze nadrkati automobil
            work in progress

            Comment

            • AreOut
              CBC Senator XXL
              • 22.07.2006
              • 590
              • Zabjelo

              #51
              E sad sve je pitanje para, eno ti Dodge Tomahawk bez turbina, sta ide bolje od njega?
              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                #52
                Evo nekih interesantnih car vs. bike potezanja:


                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • srdjan_p
                  CBC Senator XXL
                  • 01.12.2004
                  • 1915
                  • ZR

                  #53
                  Ja sam jednom imao "trku" sa nekim motoristom, u pitanju je bila deonica puta od par km sa puno krivina, ja u mojoj bivsoj 145ici, lik na nekom osrednjem motoru(nista brzo i nadrkano...) videlo se da se primio i da je vozio onako momacki, na pravcu pored sve moje muke i teranja pun gas mi je bezao naravno ali ga sustizem u krivinama i u jednom momentu sam ga bas pritisao i lik je morao se skloni da prodjem, samo mi je pokazao rukom prvo da nisam normalan a zatim ovo

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #54
                    Mrzim da se ponavljam, ali sa npr. ZX 6 R Kawom u realnom saobraćaju na Ibarskoj ne može da mi prismrdi ni jedan automobil! Stvar je u pokretljivosti motocikla, dimenzijama, kao i odnosu snaga/težina.Dok se automobilista bude uvijao oko kamiona na putu ja ću malte ne celu relaciju prevesti po beloj liniji i pobednik se podrazumeva.
                    Pista je svakako nešto drugo!
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #55
                      Originally posted by TETAK
                      Mrzim da se ponavljam, ali sa npr. ZX 6 R Kawom u realnom saobraćaju na Ibarskoj ne može da mi prismrdi ni jedan automobil! Stvar je u pokretljivosti motocikla, dimenzijama, kao i odnosu snaga/težina.Dok se automobilista bude uvijao oko kamiona na putu ja ću malte ne celu relaciju prevesti po beloj liniji i pobednik se podrazumeva.
                      Pista je svakako nešto drugo!
                      Naravno, ali to je doktorirano i mislim da ovde niko ne prica o realnom sadrzaju, pogotovo ne u rush hour-u vec stazi ili cak "time-attack" varijanti.
                      work in progress

                      Comment

                      • AreOut
                        CBC Senator XXL
                        • 22.07.2006
                        • 590
                        • Zabjelo

                        #56
                        Kad je staza u pitanju imate Ring pa pogledajte vremena, mislim da je to najmjerodavnija staza
                        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                        Comment

                        Working...
                        X