Odg: Kako povratiti sjaj boji automobila ? Polirati ili ...
Uz redovno pranje i voskiranje 2xgodišnje neće matirati. Svojevremeno kada sam prodavao stojadina kupac koji je došao reče što mi niste rekli da je ofarban (a auto je bio ispoliran i redovno voskiran, uvek lep) nisam mu mogao objasniti pola sata pa sam ga morao najuriti. Na konkretnom primerku problem je to što se pere jednom u tri meseca, stoji na suncu, prilikom pranja koristi se mer i eto ti recepta za matiranje. Uskoro ću imati jednog yuga 1992 godište na malom dotezanju farbe, videćete kako izgleda farba na yugu starom skoro 20 god a koja je redovno održavana. E sad stradaju i skupa nemačka, francuska, japanska kola ako se ne održavaju, bez brige, i to ne samo akril već i metalik boje a tako i baza+lak boje na automobilima starim svega par godina. Jednostvno neko ne održava auto, to ga ili mrzi, ili voli neurednost, ili nema sredstava, ili je jednostavno neinformisan šta i kako. Na ovom primerku oksidacija je baš napredovala tako da se vuna za poliranje zagušila već na tako maloj površini. Naravno da kvalitetnije boje mnogo teže oksidiraju. A dešava se da npr na opelu na baza+lak bojama stradaju samo pojedini delovi npr vrata ili krilo a da ništa nije rađeno na kolima a da je svaki deo imao isti tretman kod gazde a zašto to niko ne zna.
Uz redovno pranje i voskiranje 2xgodišnje neće matirati. Svojevremeno kada sam prodavao stojadina kupac koji je došao reče što mi niste rekli da je ofarban (a auto je bio ispoliran i redovno voskiran, uvek lep) nisam mu mogao objasniti pola sata pa sam ga morao najuriti. Na konkretnom primerku problem je to što se pere jednom u tri meseca, stoji na suncu, prilikom pranja koristi se mer i eto ti recepta za matiranje. Uskoro ću imati jednog yuga 1992 godište na malom dotezanju farbe, videćete kako izgleda farba na yugu starom skoro 20 god a koja je redovno održavana. E sad stradaju i skupa nemačka, francuska, japanska kola ako se ne održavaju, bez brige, i to ne samo akril već i metalik boje a tako i baza+lak boje na automobilima starim svega par godina. Jednostvno neko ne održava auto, to ga ili mrzi, ili voli neurednost, ili nema sredstava, ili je jednostavno neinformisan šta i kako. Na ovom primerku oksidacija je baš napredovala tako da se vuna za poliranje zagušila već na tako maloj površini. Naravno da kvalitetnije boje mnogo teže oksidiraju. A dešava se da npr na opelu na baza+lak bojama stradaju samo pojedini delovi npr vrata ili krilo a da ništa nije rađeno na kolima a da je svaki deo imao isti tretman kod gazde a zašto to niko ne zna.
Comment