Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TwinTurbo
    CBC Početnik
    • 09.04.2011
    • 4
    • Pirot

    Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

    pozdrav svima na forumu...
    Hitno mi je potrebna pomoc oko centralne brave,tacnije kad zakljucam odmah se i otkljuca,sta bi moglo da bude.Unapred hvala

    Comment

    • boban1982
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2010
      • 1106
      • Batajnica
      • SAXO VTS-BIC

      Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

      To se isto desava kada ti vrata ostanu otvorena a ti pokusas da zakljucas,predpostavljam da ti glavi neka od brava,moras da utvrdis na kojim je vratima problem,probaj tako sto ces ih par puta otvoriti i zatvoriti pa ces videti nadam se.

      Comment

      • TwinTurbo
        CBC Početnik
        • 09.04.2011
        • 4
        • Pirot

        Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

        Da,upravu si za to da kada su neka vrata otvorena zakljuca i odmah otkljuca,ali kod mene se isto ponasa i kad su sva vrata zatvorena.Problem je u bravi suvozacevih vrata.Ali sta sad.??

        Comment

        • chobo13
          CBC Senator XXL
          • 01.05.2009
          • 1274
          • pozega,srbija
          • AUDI,VW

          Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

          skini bravu pa vidi sta dalje,a ako nisi bastasan za tu rabotu,oteraj nekom ko jeste i resices problem!!

          Comment

          • TwinTurbo
            CBC Početnik
            • 09.04.2011
            • 4
            • Pirot

            Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

            Mozda je i najbolje da oteram kod nekog ko se razume u te stvari da ne bi napravio jos veci problem,ali me bas interesuje sta moze da pravi problem,skinuo sam tapacir i vidim mehanizam brave ali nista nije zaglavljeno,cuo sam da i neki taster moze da pravi problem pa je mozda i u njemu problem.

            Comment

            • boban1982
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2010
              • 1106
              • Batajnica
              • SAXO VTS-BIC

              Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

              U tom mehanizmu postoji mikroprekidac koji ocitava stanje otkljucano-zakljucano,mozda je on u pitanju,ali mislim da ti to ne mozes popraviti,oteraj kod nekog,nece ti sigurno mnogo uzeti posto si vec skinuo tapacirung i pripremio teren.A mozes probati da je razradis kljucem ako imas bravu na tim vratima,poprskaj malo wd spreja u nju i probaj da je razradis,ja sam na saxu tako resio problem isto na suvozacevim vratima.

              Comment

              • TwinTurbo
                CBC Početnik
                • 09.04.2011
                • 4
                • Pirot

                Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                Najverovatnije teram kod nekog majstora.A sa Wd sam probao i nekad odradi samo jednom i onda nastavi po starom.U svakom slucaju hvala na pomoci.!

                Comment

                • silenthunters2
                  CBC Početnik
                  • 11.04.2011
                  • 7
                  • Beograd

                  Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                  Procitao sam celu temu i nisam uspeo da nadjem odgovor za svoj problem, pa cu delimichno postaviti isto pitanje koje je vec bilo ali sa dodatnim objasnjenjem koje nedostaje.
                  Kupio sam uredjaj za centralno zakljucavanje (verovatno neki kineski cim me je sve kostalo 30e). U paketu sam dobio modul, dva daljinca, i 5 kompleta motorica.
                  Sve to sam namontirao na Pezoa 405, znaci 4-vrata i gepek. Od tih 5 motora, jedan je drugaciji i to je taj peti koji ide u vozaceva vrata ako hocu da otkljucavam sva vrata kljuchem. I to sam razumeo, ali problem je sto taj motor ima 5 zica (to se pominje ovde u temi) ali nigde nije lepo objashnjeno kako se one povezuju.
                  Daljinsko otkljucavanje i zakljucavanje funkcionishe savrhseno, ali na kljuc ne radi (jer nije ni povezano).

                  Evo je slika sheme vezivanja koja je ovde vec bila u nekom od postova koja je ista kao ona koju ja imam uz uredjaj.


                  a evo i slike tih 5 zica na motoru (koji je vec ugradjen u vrata)


                  Dakle pitanje je (ako neko zna) kako sve ovo lepo i tacno povezati? Koja zica na koju zicu?
                  A drugo pitanje je, kako tacno povezati da se moze otkljucavati samo gepek?

                  Comment

                  • banekg
                    CBC Senator XXL
                    • 06.09.2010
                    • 1274
                    • Nis
                    • Toyota Carina e 2.0

                    Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                    Uz cetiri motorica koji si dobio, bi trebalo da ide i jedan kontroler, pa se onda sve vezuje kao na prvoj slici - na njoj je opisan fabricki kontroler, kao kod automobila koji vec imaju centralnu na kljuc. Inace se ti motorici, uvek prodaju u kompletu sa kontrolerom.
                    Sto se tice gepeka, on se otkljucava i zakljucava, kada i sva ostala vrata, a ako zelis da ga otvaras pomocu daljinca, onda je potrebno da imas opciju Trunk Release na daljincu i jedan Solenoid koji povlaci bravu.
                    Long Live CBC!!!

                    Comment

                    • silenthunters2
                      CBC Početnik
                      • 11.04.2011
                      • 7
                      • Beograd

                      Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                      BaneKG... nisi mi nista odgovorio, to sam vec procitao u tvojim prethodnim postovima. Na prvoj slici koju sam postavio pise da je siva za trunk release i to mi je jasno, ali ne znam gde da je vezem, kao ni onih 5 zica koje se nalaze na tom jednom, da kazem, specijalnom motoru. Znaci, imam 5 motora, jedan je sa 5 zica, zelena i purpurna pokrecu motor sta da radim sa ostale 3? ili kako da vezem da mogu na kljuc da otvorim sva vrata?

                      Comment

                      • banekg
                        CBC Senator XXL
                        • 06.09.2010
                        • 1274
                        • Nis
                        • Toyota Carina e 2.0

                        Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                        Sto se tice vezivanja, ocigledno je da nemas kontroler, potreban za vezivanje na taj nacin. Dakle, sa elementima koje posedujes, ne mozes imati i kljuc i daljinac, fali ti jedan deo, koji cu ti poslati na poklon postexpressom, ako mi budes poslao adresu na PP. Naravno, postarinu placas ti.

                        Sto se tice Trunk Relese-a - potreban ti je jedan elektro-magnet koje se kod nas u Kg-u kupuje na pijaci i kosta 1200 din. Zica Trunk release puca (-), koliko vidim na tvom uredjaju. Elektro-magnet se montira, negde pored brave, ima svoju sajlicu i deo koji se kaci na povlakicu u samoj bravi, kao i svoj nosac. Na njega se dovodi (+), i ta zica sa tvog uredjaja, koja puca (-), (licno preferiram varijantu preko releja, gde zica iz modula puca na relej, a relej salje struju ka elektro-magnetu, a na njemu je stalna masa).
                        Kada na daljincu pritisnes dugme Trunk Release, a to je obicno neko dugme za drugu namenu, ali se zadrzavanjem pritiska od par sekundi realizuje ova funkcija (vidi uputstvo), elektro-magnet se aktivira i otvara gepek - auto mora biti otkljucan.

                        Taj 5-ti motor koji imas, sluzi za otkljucavanje i zakljucavanje gepeka, i nema nikakve veze sa Trunk release funkcijom, vec se vezuje normalno, na dve zice, kao i ostali, na svim vratima, gde idu motori sa dve zice...
                        Long Live CBC!!!

                        Comment

                        • silenthunters2
                          CBC Početnik
                          • 11.04.2011
                          • 7
                          • Beograd

                          Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                          Hmm... kontroler... pa sta znam, onaj od koga sam kupio kaze da je to sve sto je potrebno i da taj model ima sve to. Ne znam sta smatras pod kontrolerom, ali mislim, nema ovaj jedan motor dzabe 5 zica. Znam da one nemaju veze sa trunk release-om, ali mora da moze da se namesti da kad okrenem kljuc on zakljucha i otkljucha sva vrata, zasto inace ima tih 5 zica, cak i da imam taj deo koji si se ljubazno ponudio da mi posaljes ne znam gde i kako njega da vezem, jer nigde u uputstvu ne pise konkretno na sta tacno idu tih 5 zica. Trebalo bi da taj motor ima taj prekidac u sebi koji na te tri zice vraca nazad struju u sistem u zavisnosti da li otkljucavamo ili zakljucavamo kljucem.
                          Sto se tiche gepeka, to mi uopste nije primarno, samo bi bilo dobro da moze da se namesti. Ali, ne znam zasto bi morao da stavljam taj neki elektromagnet kada sam vec pozadi na tu istu bravicu u gepeku ugradio motor, i povezao ga sa centralom. Zar ne bi trebalo da centrala tom sivom zicom, recimo, shalje signal posebno samo na gepek ako drzim duze taster na daljincu? Uputstvo sam citao jedno 3 dana uzduz i popreko, i sve sam razumeo, samo nisam razumeo tih 5 zica na tom motoru i kako da nateram gepek da radi odvojeno. Ako mora sa tim elektro magnetom, onda sam ja prevaren jer nisam dobio sve sto je potrebno za stavljanje uredjaja u funkciju, sto mi je jako chudno, covek prodaje to svaki dan svima ko naruci i kaze da je to sve sto je potrebno, izgubio sam njegov kontakt pa ne mogu da ga pitam sad opet sta da radim ))) Ali ako je potreban taj elektro magnet, onda odustajem od gepeka. Samo mi je glupo da vrata ne mogu da otvaram na kljuc nego samo na daljinac, sta kad mi nestane baterjija, znam, idem da kupim novu, ali jbg... ))

                          Comment

                          • banekg
                            CBC Senator XXL
                            • 06.09.2010
                            • 1274
                            • Nis
                            • Toyota Carina e 2.0

                            Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                            Taj deo koji ti ljubazno nudim, ima boje zica kao i tvoj motor sa 5 zica, i semu za povezivanje, u tvom uputstvu na prvoj slici.
                            Motor ima prekidac u sebi i taj prekidac aktivira obrtne releje u kontroleru koji ti nudim.
                            Sto se gepeka tice, onako je kako sam ti napisao, ali ti izgleda ne citas - to sto imas sluzi za otkljucavanje i zakljucavanje, a za Trunk Release ( automatsko daljinsko otvaranje vrata gepeka - to je ono sto na nekim automobilima radi mehanicko dugme, na drugim sajla, a na trecim elektrika, pa ako imas ovaj treci onda ti elektro-motor ne treba vec koristis postojeci elektricni sistem), se kupuje elektro-magnet, i niko te nije prevario.
                            Gepek ne moze da radi odvojeno, jer to nema nikakve logike, kod centralnih brava.

                            Dakle, sistem koji si kupio, je sistem cb na daljinac, i vezuje se po slici 2, a ono sto ti zelis se vezuje po slici 1, a tu ti fali element koje se na slici zove "Original Buiet-In kontroler, i to je ono sto ti ja nudim.
                            E sad, kao u onom filmu: "ako ti j majstor rekao da moz' se ubudzi, neka ti ga ubudzi on..."
                            Long Live CBC!!!

                            Comment

                            • banekg
                              CBC Senator XXL
                              • 06.09.2010
                              • 1274
                              • Nis
                              • Toyota Carina e 2.0

                              Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                              Gepek ne moze da radi odvojeno, jer to nema nikakve logike, kod centralnih brava.
                              Tj. ne treba da radi, ali moze da se ubudzi, tako sto ces peti motor vezati nezavisno od sistema na stalnu struju, a masu ce pucati preko Trunk Relesea (ili opcija preko releja, da ti ne bi bila aktivna stalna struja u motoricu), ali u slucaju da ugradis alarm to je onda neupotrebljivo.
                              Long Live CBC!!!

                              Comment

                              • silenthunters2
                                CBC Početnik
                                • 11.04.2011
                                • 7
                                • Beograd

                                Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

                                ahaaaaaaaaaa.... e pa tooooo ))) sad sam te razumeo, ustvari, trunk release je OTVARANJE gepeka, sto mene uopste i ne zanima, mene je zanimalo samo otkljucavanje, ali to je sto kazes ne moguce. Ok, ja sam mislio da to moze jer sam to vidjao na nekim novim kolima, a npr, kod mene u firmi na Reno Kangu-u ima da otkljucam ili zakljucam samo gepek, imam tri tastera na daljincu, jedan je zakljucaj sve, jedan je otkljucaj sve, drugi je otkljucaj i zakljucaj gepek samo (vozilo nema alarm, cisto da napomenem). Mada to je i logicno da ima kod vozila koje je teretno i namenjeno za prevoz robe, pa ti recimo nekad treba kad dolazis do njega samo tovarni prostor.
                                Ok, shvatio sam, za otkljucavanje na kljuc mi treba taj built-in controler, a za gepek ako bas hocu da se otvara taj elektro magnet. A za otkljucavanje gepeka posebno moralo bi da se budzi, da se pusti stalna struja na plus na motoru u gepeku i da se na njegov minus veze siva (trunk release) zica i onda kad drzim dugo otkljuca mi se samo gepek, recimo. Jasno.
                                Sad mi je jasno, ali moras da priznas da je onaj papir sto se dobija uz sve ovo jako loshe objasnjen
                                Ja sam shvatio da sve to sto onaj uredjaj nudi imam vec u tom kompletu.
                                Nista, javim ti se na PP

                                Comment

                                Working...
                                X