Ovde mozete pisati o ugradnji, iskustvima, odrzavanju i problemima vezanim za centralne brave.
Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Tags: None
- Stuck
-
-
Najbolja varijanta je uzeti alarm koji vec ima u sebi releje za centralnu bravu i to se lepo integrise u postojecu ako je ima ili se ubace motori ako je nema i vozi mishko. Te buvljacke varijante treba izbegavati, motori moze motor je motor i kosta 5-10e kako gde, a alarm najjeftiniji a da lepo radi je onaj skorpion ili kako vec sa 4 dugmeta jedno plavo drugo crveno i dva crna.
evo slika ovde:
Code:http://www.ngelectronic.8m.com/1_Scorpion.htm
-
-
Kao sto rece marek, motori (bubanj potok) su oko 300 din i skroz su ok. Skoro sve originalne saabove sam zamenio njima i imam par komada u rezervi cekajuci da crknu preostali saabovi.
Keyless entry - ili ti daljinsko otkljucavanje - 30e-40e na Bubanj potoku - za te parice dobijas dva daljinska, centralnu jedinicu (uz pratecih 30cm kablova) - cena varira od kvaliteta izrade daljinskog i kolicine tastera na daljinsko- centralne jedinice su skoro sve identicne.
Ugradio sam pre dva dana u auto uredjaj sa bubanj potoka 30e i sve radi ok.
Na daljinskom imas pojedinacne funkcije otkljucavanja i zakljucavanja, otvaranja gepeka i trazenja vozila tj. flesovanja pozicije.
Na kutiji je pisalo ULTRA LONG RANGE - citavih 5-7 metara
Centralna jedinica je zamenila modul centralne brave, i samo je trebalo umesto prekidaca na vozackim vratima staviti motor.
Za te pare sve u svemu odlicno
Comment
-
-
Evo kolega koji često putuje u Instabul kaže da su tamo alarmi od 20 eura do 120 (predpostavljam da su tu na buvljaku isti)
Pa me zanima da li bi bilo pametno uzeti nekakav za 40-50 eura
Prvenstveno me zanima zbog daljinskog zaključavanja, a alarm kao alarm me baš i ne zanima samo da se ne pali sam od sebe
Comment
-
-
Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Ako bi neko mogao da mi pomogne vezano za ugradnju centralne brave na novom kecu. Naime imao sam pre z128 i na njoj je bez problema bila centralna brava ,medjutim u ovom novom sr..u sam postavio centralnu ali sad mogu da otvorim prozor samo do pola. Da li neko ima neko resenje ili je mozda imao takav problem pa ga uspesno resio?
motorcic sam postavio isto kao i prosli put kad sam ugradjivao ,koliko sam ja uspeo da vidim taj motor i ne moze da se okrece na vise od dve strane!Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Pa na 128-ici je bilo leptir staklo ,a retrovizor na vratima(zasrafljen)
Doduse i sad mi stoji tako retrovizor.
Ma pazi kad mi staklo udara direktno na sredinu motorica,ajde da kazes da kaci nego bas po sred tako da mi u ovom slucaju milimetar-dva nista neznaci!
Probacu da motor spustim u dnu vrata,mozda ga za*ebem!Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Comment
-
-
Posto vidim da si iz NS-a ,kod vas je nedeljom pijaca na kojoj se prodaju delovi i oprema,odes tamo centralna brava je 250din.po komadu ali ukoliko nestavljas alarm moras uzeti pogonski motor(tako ga trazi ,a prepoznaces ga po tome sto ima 10-ak kablova a ovi obicni imaju 2) ,zatim uz pogonski motor dobro bi bilo da uzmes i pokretacku jedinicu kako bi imao i cntralno zakljucavanje na daljinsku komandu(dobijas i daljinac)! To je sto se tice kupovine ,vidis i sam da nije skupo PLAFON sve moze da te kosta nekih 800-1000din.
UGRADNJA:
Skines tapacirung ,na sipkicu koja okrece kvacicu(crveno-zeleno)trebas postaviti"zlatni"deo koji se srafi na dva srafica(dobijas uz motore)a ona rupa sto ti ostaje kroz nju provlacis tvoju sipkicu(isto dobijes pri kupovini) ,pricvrstis motor za vrata ali obavezno gledaj da motor bude u donjoj polovini vrata zbog otvaranja prozora. Vrlo lako i sam ces videti kada skines tapacirung ipak je domace vozilo i veoma je uprosceno!
Semu za povezivanje ces dobiti ukoliko kupis sve ono sto sam ti nabrojao ali za svaki slucaj konsultuj prodavca da nebi nesto pogresno spojio!
Nisam ti bas expertno objasnio ali tako nesto ne moze da se ispise vec moras da pogledas kad krenes da radis ali napominjem ti da je LAKO!
Nemoj odmah pri ugradnji vracati tapacirung nego sve lepo isproveravaj i obavezno srafovima koji dotezu sipkice za spustanje i podizanje stegni na mrtvo ime da nebi doslo do proklizavanja usled dugogodisnje eksplatacije!
Joj brate crkoh kuckajuci!
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
ja bih kupio fabricki sistem. sve pasuje na sraf, sve se dobija u kitu, uputstvo za ugradnju sa skicom, garancija....
proizvodjac kompleta je PES iz Surdulice, pre vise godina video sam u radnji AP Sport. cenu nemam pojma, kako je za Yuga cena delova po pravilu bagatelna i ovo nema razloga da bude posebno skupo.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Sto je najgore i najtuznije, i ti kineski, turski ili kakvi su vec koji se prodaju po pijacama bolje rade od tih domacih. Cuo sam vec nekoliko slucajeva da ljudima za zastavama crkavaju ti motorcici domace proizvodnje.
Comment
-
Comment