Efikasnost klime...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladan
    CBC Senator
    • 18.08.2005
    • 248
    • Vuko.ebina
    • e46 325i

    #16
    @Boost
    Ok, nemam problema sa temperaturom motora pa cu pretpostaviti da je ventilator dobar. Ostaje kondenzator kao sto si i rekao. Mozes li mi preporuciti neku hemikaliju (na kojoj bazi)? Ili da probam samo sa vodom pod niskim pritiskom?

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Vidi gde ima sredstvo za ukidanje mushica i insekata sa laka. Kod nas na svakoj benzinskoj.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Vladan
        CBC Senator
        • 18.08.2005
        • 248
        • Vuko.ebina
        • e46 325i

        #18
        @Brick
        ma mislio sam nesto vise u fazonu DIY. Jasno mi je da prvo treba izmeriti pritiske ali ne mogu vise da se vijam po servisima.

        @Boost
        ok hvala na pomoci.

        Comment

        • zivorad
          CBC Član
          • 14.05.2007
          • 25
          • Zajecar

          #19
          imam dva auta sa klimom. Skoda i Alfa. Alfina klima mrzne u odnosu na skodinu. Pre par dana servisirane obe, tako da je vreme rashladjivanja kabine relativno i da zavisi od modela auta, tj kvaliteta klime.

          Comment

          • greywiendog
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2006
            • 421
            • Stara Pazova

            #20
            Odgovor na pitanje koliko je potrebno da se prostorija rashladi je totalno subjektivno, jer ja na mojoj astri posle nekoliko sekundi osetim dobru razliku u odnosu na prethodno stanje, sto ce reci da se od coveka do coveka razlikuje osecaj za hladnocu! Auto mi je u garazi (najcesce) i kada krenem negde, bukvalno nekoliko sec je potrebno da se rashladi! Kada je auto na suncu, treba mu minut do dva minuta da bude bas cool! Inace kada bih odmah upalio na najjace ne bi ni toliko trebalo...
            Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Pricate o razlicitim stvarima, da li je pitanje koliko brzo dolazi do hladnog vazduha ili koliko brzo ce 300Kg u jednom autu biti ohladjeno a u drugom 100kg interijera?

              Razlike izmedju auta, razlike izmedju klima.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #22
                Originally posted by BOOST
                Halo, nezanosite se sa podatcima koje postavljam, SAAB ima priznato jednu od najboljih klima, 950gr R134a je u sistemu to je kao u jednoj kucnoj klimi 12-ici.
                nisi jedini
                e sada kod mene ako po ulasku u kabinu ukljucis automatsku klimu ona ukljucuje cirkulaciju samo vazduha u kabini,i prebacuje hladjenje na noge i soferku...mada mi se i desilo da udjem u auto i to isto uradim ali ne dolazi do prebacivanja na cirkulaciju vazduha iz kabine,sto mislim da je povezano s temperaturnim razlikama u kabini i napolju...
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Vladan
                  CBC Senator
                  • 18.08.2005
                  • 248
                  • Vuko.ebina
                  • e46 325i

                  #23
                  Originally posted by greywiendog
                  Odgovor na pitanje koliko je potrebno da se prostorija rashladi je totalno subjektivno, jer ja na mojoj astri posle nekoliko sekundi osetim dobru razliku u odnosu na prethodno stanje, sto ce reci da se od coveka do coveka razlikuje osecaj za hladnocu! Auto mi je u garazi (najcesce) i kada krenem negde, bukvalno nekoliko sec je potrebno da se rashladi! Kada je auto na suncu, treba mu minut do dva minuta da bude bas cool! Inace kada bih odmah upalio na najjace ne bi ni toliko trebalo...
                  Dok sam imao astru G ja sam sve vreme pljuvao po njenoj klimi a ona na izlazu davala 2-3*C Ispada da nisam znao da je koristim

                  Comment

                  • E_K_V
                    CBC Senator
                    • 09.05.2005
                    • 220
                    • Podgorica

                    #24
                    dobro sam naisao na ovu temu...imam isti problem...a to je nikak da provalim da li mi klima radi kako treba ili ne sobzirom da u podgorici temperature na suncu ljeti lagano prelaze 40c onda i nije cudo sto klimi treba da ohladi usijano auto...narocito u toku voznje koja citava traje maks 10min ali isto tako i na otvorenom ne mogu da postignem neke rezultate ukoliko ventilator ne upalim na 3 ili 4(max)...i jos pitanje iy ovoga shvatih da ventilator na hladnjaku ne treba da radi citavo vrijeme dok radi klima, je li tako???
                    FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

                    there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #25
                      Pa treba da radi ventilator, mora da napravi kretanje vazduha preko hladnjaka tj. kondenzatora ili kako vec se zove.

                      Na laguni ventilator radi u prvoj brzini stalno dok radi klima, samo sto je mene nesto pocelo da zeza u poslednje vreme - cim klima radi na leru, ventilator u prvih par minuta radi u prvoj brzini, i ubrzo pocinje da radi u drugoj i vrti se kao nenormalan. Otkako se to desava, pocela je klima slabije i da hladi na leru. Mada je kod mene kondenzator ostecen, odvalio mu se jedan mali deo i kapiram da je to problem.

                      Comment

                      • Vladan
                        CBC Senator
                        • 18.08.2005
                        • 248
                        • Vuko.ebina
                        • e46 325i

                        #26
                        @Car, da li si primetio slabo hladjenje na leru posle ostecenja kondenzatora?
                        Kapiram da brzina obaranja temperature zavisi od stanja istog.

                        Comment

                        • Car
                          CBC Senator XXL
                          • 07.07.2005
                          • 900
                          • Beograd

                          #27
                          Jesam, ponekad toliko lose hladi na leru da se bas primecuje razlika u temperaturi vazduha koji izlazi na resetkama, i cim pocnem da vozim vazduh je ponovo leden. Mada se desava da i na leru hladi ok, tj. ponekad se ne primecuje ta razlika u temperaturi.

                          I cim u kabini osetim da je vazduh topliji, i da to nije to, odmah i ventilator radi na drugoj brzini.

                          Uopste mi nije jasno kako se hladnjak na ovaj nacin ostetio, bukvalno mu visi jedan deo pri dnu. Nekvalitet, ocigledno.

                          Nikako da odem do servisa da pogledaju...

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #28
                            za efikasnost hladjenja, od vitalnog znacaja je vlaznost vazduha. sto je veca, to je efikasnost niza. primer za daewoo:
                            sp.temp: 28C
                            vl.vazduha: 30%
                            temp.vazduha na izlazu: 10C
                            u istim uslovima, za vlaznost 70%, vazduh na izlazu je 18C.
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • Vladan
                              CBC Senator
                              • 18.08.2005
                              • 248
                              • Vuko.ebina
                              • e46 325i

                              #29
                              18C? To mi je nesto mnogo bez obzira na vlaznost.

                              Comment

                              • nidza
                                CBC Senator XXL
                                • 16.04.2008
                                • 496
                                • nbgd

                                #30
                                Zbunjen sam za ovu vlažnost načisto. Isušivanje vazduha bi trebalo da je sporedni efekat, ne bi trebalo da ima nikakve veze sa promenom u temperaturi i efikasnosti sistema. Da bi se doneo takav zaključak test mora da se napravi u ozbiljnim laboratorijskim uslovima.

                                Sasvim je druga stvar uticaj vlažnosti na toplokrvne organizme i njihove sisteme za hlađenje, a klime se ne tiču uopšte, jer ona hladi po principu zatvorenog sistema i trošenja energije na rad kompresora.
                                Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                                Comment

                                Working...
                                X