Efikasnost klime...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    Samo kada odes u vece obrtaje, automatski se iskljucuje klima da bi motor isporucio svu snagu. Mozda je to namerno napravljeno. Jbg, desi se uletis u makazice i treba maximalna snaga a to podrazumeva da se iskljuci kompresor klime
    to je standardna funckija ECU motora ali mi je nekako 2500 rpm premalo kao limit motora odnosno max snaga.

    kod Boš ECU treba da bude pedala gasa u kontinuitetu 20 + sekundi pritisnuta tj da se traži max od motora i tek onda se isključuje kompresor.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • nidza
      CBC Senator XXL
      • 16.04.2008
      • 496
      • nbgd

      #47
      E, da, ECU digne lergas na gotovo 1000rpm kad je klima upaljena (nisam obratio pažnju kad se auto stabilizuje posle stajanja na suncu, tj. vazdušni kanali i kabina rashlade, a motor ugreje). U normalnim okolnostima ler gas je oko 850rpm.
      Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

      Comment

      Working...
      X