GOLF GTD IBER TURA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #31
    Sama pumpa ima 2 ogranicenja, mehanicko (bar bi trebala da ima i na engleskom se zove governer). On nedozvoljava da se motor prevrti. Drugo ogranicenje je sam elektroventil na ulazu u pumpu. Ako je on zatvoren nema dizela. Ako je pumpa uzrok kako je onda nastavio da radi? Sigurno si probao da ga ugasis? Kad si ga ugasio presekao si dovod nafte...
    U svakom slucaju ulje ako je potrosio uzrok nije u bos pumpi.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      a sto se tice brzine, tu se ne slazem.
      probaću da ti promenim mišljenje dodatnim argumentima.

      G2/Jetta dizel ima 54KS maksimuma, G2 1.3 benzin ima 55KS.
      benzinac ide 141km/h.

      GTD ima 70KS, osim ako nije vrlo redak model sa 80KS.

      G2 sa 90KS ima max brzinu od 169 km/h.

      G2/Jetta 1.6 benzin ima 75KS, ide okruglo 160 km/h.

      Golf = Jetta u svim motorima, isti kompletno prednji deo/aerodinamika.

      da bi išao odredjenom brzinom auto mora da savlada otpore kretanja.

      Golf 2 je veoma ne aerodinamičan auto sa velikim otporima, pa su stoga i moguće brzine adekvatne.

      nešto utiče i prenosni odnos u menjaču, ali glavni limit je snaga motora.

      zavisno od godišta, i prenosa brzine koje navodim su promenljive u + i - zavisno od tržišta i verzije 3 ili 5 vrata.
      ta razlika je 1-2 km/h, dakle ništa posebno različito.

      u to vreme, to su bile brzine za respekt u toj klasi vozila.

      većina auta te klase je imala max brzine slične pomenutim pa Golf nije nikakav izuzetak u to doba.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        Pa ako se to desi u voznji, sta je problem ubaciti stepen ili dva navise
        zavisi kolika rupa u motoru je nastala odakle se u****va ulje.
        dizel ne bi smeo da se zavrti više od oko 5500 rpm.
        kada se dogodi bilo u vožnji bilo u stajanju opisano motor nema nikakvu kontrolu obrtanja i može da se zavrti na 7000, 10,000 pa i 15,000 rpm odnosno koliko iznosi dotura novog goriva- ulja količinski pošto dizel nema ograničenje u dovodu vazduha.


        tu nema nekog pravila šta će se dogoditi, može da se ne dogodi gotovo ništa što je ravno čudu a u najgorem razvali se blok, klipovi popucaju, klipnjače probiju haubu i odlete koju desetinu metara, kvačilo se razbuca i razleti u parčiće, motor ispadne iz svojih nosača, ma čudo jedno.


        dizel u iberturi je kao mali raketni pogon, dolai vazduh i ulje kao sveže gorivo a nema ama baš nikakvog ograničenja intentizeta razvijene snage niti broja obrtaja.

        sve dok ne dodje do nestanka gorive materije ili se uguši motor zatvaranjem vazduha.

        kod dizela je problem što ima izuzetno jak potpritisak i u****va kao blesav i na leru a kamoli na obrtajima tipičnim u vožnji.

        srećna okolnost je da se dizeli prave izuzetno robusno i precizno pa su takve pojave iberture na inače ispravnom motoru gotovo nepoznate i praktično nemoguće.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          motor smo ubacili pre 1500km i od tada nije potrosio ni mrvicu ulja,znaci da je motor bio extra,samo sto sam izasao na put i dosao do 160km/h to se desilo inace vozili smo ga pre toga oko 165/kmh i nije mu nista bilo
          sada je kasno i zato ne bih da bude shvaćeno kao popovanje, motor ako je bio generalno remontovan trebalo je da se polagano uhodava i da se obavezno dihtung glave proveri-dotegne.

          takodje, i glave pogotovu na TD tim motorima su poznate da prave problem pa se menjaju pri generalnoj, osim ako nisu već zamenjene novim tipom glave motora koja je rekonstruisana i poboljšana od strane samog VWa a nudi se kao rezervni originalni deo.

          već sam pomenuo, taj motor se nije pokazao za jurcanje sa više od oko 130 km/h jer se preko toga previše termički opterećuje.

          kao bimetalni motor po tipu konstrukcije, dihtung glave je izložen "ribanju" i poznato je da lako dodje do takvog iznenadnog proboja samog dihtunga i u**** ulja iz same glave baš pri vožnji na maximumu opterećenja.

          VW je uveo posebni dihtung glave tzv metalni naknadno da ublaži rizike.
          kako je to dosta skuplji deo od početnog originalnog kod nas baš i nije omiljen pri sklapanju motora.

          ako je GTD motor iz poslednjih godina proizvodnje 91-92 manji je rizik jer je već ispravljeno puno stvari i sam motor je robusniji.

          da li je u trenutku dogadjaja ako se možeš prisetiti, skazaljka temperature motora zašla u crveno područje ?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Rocky G60
            CBC Senator XXL
            • 11.02.2008
            • 700
            • BGD - Dedinje

            #35
            vidis nisam razmisljao o tome da je moglo iz glave da u**** ulje,sve mislim da je iz kartera negde pored karika provukao,BRAVO!

            kad se ugasio auto ventilator nije radio,a kad sam mu dao kontakt skazaljka je bila od prilike kod crvenog,ustvari gde bi trebalo da bude crveno jer na ovome satu nema!

            meni je na Corradu metalni dihtung ili od kog vec materijala!

            sad da kazem nesto o brzini,moj ujak je do skoro imao G2 85god,drugi vlasnik,kupio ga u nemackoj,cesto je isao za Poljsku s njim i uvek ga je vozio pun gas tj.nekih 160km/h i nikad mu nista nije bilo,a golf nije bio GTD nego samo TD.
            a ako jugo 55 u bilo kakvom stanju ide 150-160km/h onda ga je..
            vozite vagena,noge dizite na ramena...

            Comment

            • Vlada_nbgd
              CBC Senator XXL
              • 11.09.2005
              • 1066
              • Novi Beograd/Topcider
              • ford focus sport pack

              #36
              Jugo 55 samo u potpuno ispravnom stanju ide jedva oko 145(realno,ne po satu),150-160 je misaona imenica za yuga pa jos u losem stanju.
              FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

              Comment

              • remus
                CBC Senator XXL
                • 25.12.2004
                • 695
                • Zrenjanin

                #37
                Kad je rech o yugicima,merili smo prosli put jednog po satu je iso 180 a na GPS je bilo 140 pa vi vidite razliku.
                Da ne bude da hvalim golfove,merili smo i mog inache sat je od 2-ke benzinca 1.8 GTI sa 85kW i na 100km/h laze 5 km.
                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                Comment

                • Madison
                  CBC Član
                  • 12.05.2008
                  • 86
                  • Krusevac/Bg

                  #38
                  Mislim da nisi smeo toliko da ga teras, istina je da gtd pri maximalnom opterecenju dosta nestabilan, i dosta trese, meni je pri 150 izleteo sraf od alternatora i kad sam stao na naplatnoj rampi, kais se olabavio i cvili kao nenormalan...

                  Sto se tice dileme koliko moze da ide, za gtd bez ic-a nisam siguran, ali ja sam mog najvise terao 170, a bivsi vlasnik 180( gtd sa ic-om). Naravno, morao sam da zadovoljim svoj adrenalin, ali vise ne vozim preko 140, i to samo kad preticem na auto-putu.

                  Ne slazem se sa time da golfov cajger na 100mk laze 5km, to nije tacno...Pojedine fabrike su namerno stavljale cajgere koji lazu da bi sami vozaci dobili osecaj brzine, a time koliko-toliko bili bezbedniji, ali da laze na 100km-5km, to je previse...Tu je mozda bio manji obim tocka od fabrickog.
                  Guns don't kill people. My cousin does!

                  Comment

                  • dakon
                    CBC Član
                    • 11.04.2007
                    • 31
                    • Republika Srpska

                    #39
                    Pozdrav.

                    Pročitah sad ovu temu brrr vjerujte mi da nisam znao da dizel može da napravi ovakvo .anje, još pogledah onaj video klip i na onakvom autu da se to desi ludilo čovjeće.

                    Imam jedno pitanje pošto sam vlasnik isto tako TDI Golf III limuzine, dali postoje nekakvi predznaci, simptomi ili bilo šta da bi čovjek na vrijeme otkrio da nešto nije uredu????

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #40
                      Jedini znak zamora diesela je prevelika potrosnja ulja. Prati potrosnju i to ce ti sve reci.
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • Rocky G60
                        CBC Senator XXL
                        • 11.02.2008
                        • 700
                        • BGD - Dedinje

                        #41
                        ma nema to veze sa brzinom sto mi se desilo,jer (vec sam pisao) moj ujak je imao golfa TD i od Beograda do Poljske vozi ga pun gas i nikada mu se nista nije desilo,a ja sam imao Peugeota 1.9d,vozio sam ga nekih 100km/h i isto se desilo,a znam ljude sto ceo zivot voze dizele i to s losim motorom i nikada im se to nije desilo!

                        inace nema nikakav predznak,jer mi je i na Golfu i na Peugeotu bio dobar motor,cak za ovog na Golfu moze se reci odlican!
                        vozite vagena,noge dizite na ramena...

                        Comment

                        • Rocky G60
                          CBC Senator XXL
                          • 11.02.2008
                          • 700
                          • BGD - Dedinje

                          #42
                          cale bio u servisu sa golfom,kazu da je bos pumpa bila malo vise odvrnuta i da je to jedan od mogucih uzroka,merili su kompresiju 1klip12
                          2klip12 3klip20 i 4klip22,
                          grejace je istopio na pola i rekao je da turbina ima malo nekog lufta,pa ako neko zna sta to znaci nek mi objasni ako ga ne mrzi?!
                          inace golf je u voznom stanju,malo slabije ide i pusi malo vise,ovih dana ce ga otvoriti pa cu vam javiti sta je bilo u nutra...
                          vozite vagena,noge dizite na ramena...

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #43
                            he, ja po prva dva cilindra pomisli da je benzinac
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              pa po podacima koje si dao, motor je totalno raspadnut. 12bara.
                              za bacanje.

                              GTD je za Golfove oznaka opreme. isti paket opreme kao i GT oznaka ya benzince.

                              više odvrnuta boš pumpa nabija povišenu temperaturu sagorevanja, tipični pokušaj da se bolestan motor "natera" da radi, zabluda da više dizel goriva poboljšava snagu motora i uopšte njegov rad.

                              rezultat, koji se i dogodio, po pravilu je termičko preopterećenje i razletanje motora kao što se i tebi dogodilo.

                              veći zazori motora inače na jako zagrejanoj - pregrejanoj mašini što znači manje trenja i otpora, nešto viša temp sagorevanja i eto brzine vožnje iznad mogućnosti tog motora, kratkotrajno moguće ali uvek sa nezgodnim završetkom takvog stanja.

                              metalni kompozitni dihutng glave za VW dizele i to fabrikat Erling zadovoljava željeni žešći režim vožnje. (označena je debljina rupicama)

                              klasični original VW dihtung nije na tom nivou, onaj označen zarezima po debljini.

                              generalno čim temp glave motora kod tih VW dizela predje 280C postaje kritično pa se treba truditi da temp ne predje 230-250C.

                              taj dizel motor je izveden iz atmo benzinca, i tu je početak priče o dozvoljenom trajnom opterećenju....pogotovu kod turbo dizela.

                              varijanta sa IC koja je jača za 10KS je manje rizična i manje podložna problemima ali su to veoma retki motori kod Golfova.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                #45
                                Malo lufta na turbini znaci da ima zazora na lezaju osovine turbine i da tuda prolazi ulje u motor. E sad tolika kolicina mislim da nemoze da prodje...
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X