potrošnja bi se povećala koliko ti namestiš na mehaničkom regleru boš pumpe.
snaga bi se čak i povećala, zbog +300 obrtaja mogućih nagore.
turbo je do 4,500 a atmo je do 4,800 rpm.
s tima, ako je bukvalno motor u perfektnom stanju može da se potera i do 5100-5200 rpm.
glavni razlog izmene bregaste su niži obrtaji, tu je subjektivno vrlo osetan dobitak, ranije počinje da povlači.
zapravo uz odredjeni stil vožnje, potrošnja može i da se smanji.
snaga bi se čak i povećala, zbog +300 obrtaja mogućih nagore.
turbo je do 4,500 a atmo je do 4,800 rpm.
s tima, ako je bukvalno motor u perfektnom stanju može da se potera i do 5100-5200 rpm.
glavni razlog izmene bregaste su niži obrtaji, tu je subjektivno vrlo osetan dobitak, ranije počinje da povlači.
zapravo uz odredjeni stil vožnje, potrošnja može i da se smanji.
Comment