GOLF GTD IBER TURA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #76
    potrošnja bi se povećala koliko ti namestiš na mehaničkom regleru boš pumpe.
    snaga bi se čak i povećala, zbog +300 obrtaja mogućih nagore.
    turbo je do 4,500 a atmo je do 4,800 rpm.

    s tima, ako je bukvalno motor u perfektnom stanju može da se potera i do 5100-5200 rpm.

    glavni razlog izmene bregaste su niži obrtaji, tu je subjektivno vrlo osetan dobitak, ranije počinje da povlači.

    zapravo uz odredjeni stil vožnje, potrošnja može i da se smanji.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #77
      Evo kao sto sam i najavio:

      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 361#504361

      U pitanju je upravo taj motor sa hidro glavom. Sad vidite vi sta vrtite tako brzo. Ovo moze da se vozi dugo lepo i lagano. Ako se malo pretera odma kaznjava.

      P.S. Brick u pravu si za pucanje glave izmedju ventila kod tih dizela. Svi koje smo pitali (a koji su "strucnjaci" za obradu) kazu da su te pukotine uobicajene i normalne...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • CannoN
        CBC Senator XXL
        • 15.09.2007
        • 485
        • Beograd

        #78
        Ne znam čime je taj 1.6d, gtd... kupio tolike mase?
        I još uvek ga ljudi kupuju/prodaju za meni neshvatljivo velike novce sa obzirom na realnu bezvrednost... stvarno nemam iskustva sa VW-om pa pitam dobronamerno.

        Kako sam skapirao to je jako kvarljiva roba sem ako se ne vozi penzionerski a i tada cesto crkava ali ima badava delova za jednokratnu upotrebu na svakom kiosku pa nije problem - je ĺi ta činjenica presudila da se na Balkanu pojavi fenomen obozavanja ove dizelke?

        Ono malo sto sam se vozao u G2d takođe ne ide u njegov prilog -vibracije su neverovatne, buka satkana od najgroznijih cekicanja a vučna "sila" smesna.

        Postoje rafiniraniji, brži, pouzdaniji i jeftinijii dizeli iz tog doba.

        Comment

        • remus
          CBC Senator XXL
          • 25.12.2004
          • 695
          • Zrenjanin

          #79
          Kvarljiva i jeftina roba je zato sto ljudi kupuju kineske i turske delove jer je jeftinije i onda se hvale kako je jeftino za odrzavanje... Da uzmes original delove video bi da to i nije tako jefitno. Primera radi karike za 2.0 16V original VW-ove su 11000 din,gde je tu jeftino????
          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

          Comment

          • Rocky G60
            CBC Senator XXL
            • 11.02.2008
            • 700
            • BGD - Dedinje

            #80
            jedan od najbucnijih dizela jeste,al u golfu 1 meni se unutra trese kao lud,dok u G2 nista,kao da je benz,a ide po meni GTD extra,za tu kubikazu i god proizvodnje full,mislim da je u konkurenciji jedan od naj naj,koji bi mu dizel parirao?!
            vozite vagena,noge dizite na ramena...

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #81
              G1 dizel se trese kao blesav na leru, ja sam malo podigao ler gas, vrlo malo, tako sa se manje trese ali opet mi razdrma bubrege. Sve ima svoje pozitivne i negativne strane, ali u veme kada se pojavio imao je mnogo vise pozitivnih nego negativnih, a to sto mi vozimo matore olupine je potpuno drugi padez!

              Nego Rocky sta bi na kraju sa tim motorom, jel sredjen?
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • Rocky G60
                CBC Senator XXL
                • 11.02.2008
                • 700
                • BGD - Dedinje

                #82
                motor je otvoren jedan klip je istopljen i napravio riseve na stublini,rekao sam majstoru da slika,pa cu okaciti slike!
                koje karike preporucujete da stavim?!
                vozite vagena,noge dizite na ramena...

                Comment

                • milan_g1
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2007
                  • 863
                  • Karaburma

                  #83
                  Verovatno je taj klip najvise ulja sagoreo. Jel obradjujes blok? Menjas sve klipove? Karike Mahle i ne mozes da omanes, tako su meni rekli, ako su original naravno. Ja sam skoro radio motor i stavljene su Koblenschmit, trebalo bi da su originalne ali ko ce ga znati, za sada pali
                  "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                  Comment

                  • Rocky G60
                    CBC Senator XXL
                    • 11.02.2008
                    • 700
                    • BGD - Dedinje

                    #84
                    ne znam jos sta cu s motorom da radim,najbolje bi bilo kad bi nasao nekog stranca,jer ovo ima da izadje sacuvaj boze...
                    vozite vagena,noge dizite na ramena...

                    Comment

                    • Madison
                      CBC Član
                      • 12.05.2008
                      • 86
                      • Krusevac/Bg

                      #85
                      Kad vec spomenuste karike, sutra treba da kupim, i ja cu verovatno milan_g1, samo mislim da se zovu koblershmit.
                      Inace ljudi, ukoliko vam se pokvari termostat ili termoprekidac OBAVEZNO odmah zamenite, jer je meni zbog toga pukao dihtung na glavi pa morao ceo motor da otvaram, pa kad sam vec tu, resio i karike da zamenim
                      Sto se tice motora ne trese, osim zimi kad je hladan dok se zagreje
                      Guns don't kill people. My cousin does!

                      Comment

                      • milan_g1
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2007
                        • 863
                        • Karaburma

                        #86
                        Mislim da su ipak kolbenschmidt, imas temu o mom autu kada je radjen motor





                        Pozdrav
                        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #87
                          Da uzmes original delove video bi da to i nije tako jefitno.

                          da se nadovežem, uzmite Mahle klip+karika, VW Brazil glavu motora novi tip a ne nemačku,i Elring dihtung i što se tiče tog dizela mirni ste maximalno koliko je to moguće za sva moguća iznenadjenja.

                          naravno original delovi, uz to još i boš pumpu pretresti a obavezno dizne.

                          i motor je spreman za maratonsku trku
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • CannoN
                            CBC Senator XXL
                            • 15.09.2007
                            • 485
                            • Beograd

                            #88
                            Originally posted by Rocky G60
                            jedan od najbucnijih dizela jeste,al u golfu 1 meni se unutra trese kao LUD,dok u G2 nista,kao da je benz,a ide po meni GTD extra,za tu kubikazu i god proizvodnje full,mislim da je u konkurenciji jedan od naj naj,koji bi mu dizel parirao?!

                            Mislim da su, što se tiče dizela tog doba, XUD7 i XUD9 daleko ispred svog vremena a sa VW se stvarno ne mogu porediti.

                            Evo jedan isečak iz vikipedije koji dobro ilustruje ako se već niste vozili sa njim(XUD7) u nekom francuzu:

                            The XUD7 (and XUD9) Diesel Engines were world-beating and so petrol-like that many buyers were won over by the petrol car performance combined with the diesel economy. The 205 GRD (1.8 Diesel, 59 bhp (44 kW), 78 lb·ft (105.8 N·m)), for instance, was as fast yet smoother than the 205 GR (1.4 Petrol, 59 bhp (44 kW), 78 lb·ft (105.8 N·m)), due to the engine developing peak torque at much lower rpm, while using much less fuel.


                            Kaze da su ovi dizeli osvojili kupce performansama benzinca a ekonomijom dizela... na primer benzinac iste snage kod francuza(TU3) je za nijansu sporiji, dosta vise trosi a dizel je, za neverovati sa obzirom na godiste, ugladjeniji tj. rafiniraniji od pomenutog benzinca.

                            Ovaj motor je počeo da se ugradjuje 1982 a doziveo je renesansu pocetkom devedesetih kada mu je dodata turbina.

                            Comment

                            • Madison
                              CBC Član
                              • 12.05.2008
                              • 86
                              • Krusevac/Bg

                              #89
                              Originally posted by Madison
                              Kad vec spomenuste karike, sutra treba da kupim, i ja cu verovatno milan_g1, samo mislim da se zovu koblershmit.
                              Inace ljudi, ukoliko vam se pokvari termostat ili termoprekidac OBAVEZNO odmah zamenite, jer je meni zbog toga pukao dihtung na glavi pa morao ceo motor da otvaram, pa kad sam vec tu, resio i karike da zamenim
                              Sto se tice motora ne trese, osim zimi kad je hladan dok se zagreje
                              Da se ispravim, bio si u pravi, jesu kolbenschmidt, danas sam uzeo. Dihtung glave sam uzeo od istog proizvodjaca, kao i ventile, samo sto sam usisne uzeo od naseg proizvodjaca, jer nije imao druge. Mada, za ove nase kaze da su dobri, iz Uzica su, i ista im je cena. Danas ili sutra bi trebalo da zavrsi, pa cu videti kako ide =]
                              Guns don't kill people. My cousin does!

                              Comment

                              • milan_g1
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2007
                                • 863
                                • Karaburma

                                #90
                                Ovo je meni Prolupator napisao kada sam radio motor i pitao za komentar za karike:

                                KS nije proizvodjac (karika, recimo) vec kontrolor kvaliteta. Dakle, on kupi ogromne kolicine, iskontrolise kvalitet i ako zadovoljava - prodaje se pod KS imenom. Ako je pravi KS (original) onda je vrh karika.
                                Najbolje karike pravi http://www.sm-germany.com/version-engl/ i, ako dodjes do njihovog proizvoda - zavrsio si posao...
                                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                                Comment

                                Working...
                                X