ljudi, pomagajte, inace cu da ga gurnem u reku
moja ljubav, koja me apsolutno odusevljava kao auto, ima konstantan, sad vec hronican problem
kupio sam auto sa "curenjem" pritiska izmedju izduvne grane i turbine,sto se manifestovalo enormno povecanom potrosnjom, uzasnim manjkom snage na niskim obrtajima, jako kasnim dobijanjem boost-a uz obavezno stucanje na oko 3k obrtaja, sto je na kraju rezultovalo totalnim kidanjem dihtunga

odvezao sam auto u Uzice, gde su to sredili
nakon toga je auto isao kao san
linearno vuce, lepo vuce iz niskih, a kad bez stucanja dobije boost, podivlja
medjutim, to je trajalo 7 dana, nakon cega sam ponovo poceo da cujem shishtanje, uz iste simptome u vuchi
to sam ignorisao i resio da idem u Beograd na drift training
pre nego sam krenuo, primetio sam kapanje vode ispod auta, ali mi je majstor rekao da slobodno vozim
vozeci uz konstantne probleme sa preticanjem, jer snagu imam samo na visokim obrtajima, na 100km od kuce dobijem eksploziju pod haubom nakon cega utvrdim da je puklo neko crevo od hladjenja
saznao sam da je u pitanju cev za dovodjenje vode na turbinu
odvezem auto u Uzice, gde mi srede crevo i opet srede dihtung
opet sam ja tako ziveo u blagostanju desetak dana, mozda i manje, da bi fucking dihtung ponovo popustio, naravno uz gubitak snage na niskim obrtajima i stucanjem prilikom dobijanja boost-a
ubrzo zatim sa slupao auto
limarija je sredjena pre neki dan, ali od kako sam poceo da ga vozim (onako kako reba da se vozi 200 turbo konja ), poceo sam da osecam miris rashladne tecnosti
vec sledeci dan, kad sam krenuo u Kragujevac, na pumpi mi je cev za dovod vode na turbinu ponovo pukla
da napomenem da su prilikom drugog servisa u Uzicu pazljivo obradili povrsinu izduvne grane i turbine, ne bi li bolje nalegao dihtung
epilog
3 popustanja METALNOG dihtunga i 2 pucanja cevke za dovod rashladne tecnosti
sasvim dovoljno da mi kaze da je ovo hronicni problem, uzrokovan necim, ali ne znam cime, niti znaju u Uzicu
molim sve ljude od iskustva ( posto ga ja nemam ) da mi pomognu oko trazenja uzroka, jer verujem da su ovi kvarovi samo posledica necega
EDIT: zaboravih napomenuti
katalizator je skinut, tako da je iskljuceno da on stvara neki otpor izbacivanju gasova
moja ljubav, koja me apsolutno odusevljava kao auto, ima konstantan, sad vec hronican problem
kupio sam auto sa "curenjem" pritiska izmedju izduvne grane i turbine,sto se manifestovalo enormno povecanom potrosnjom, uzasnim manjkom snage na niskim obrtajima, jako kasnim dobijanjem boost-a uz obavezno stucanje na oko 3k obrtaja, sto je na kraju rezultovalo totalnim kidanjem dihtunga

odvezao sam auto u Uzice, gde su to sredili
nakon toga je auto isao kao san
linearno vuce, lepo vuce iz niskih, a kad bez stucanja dobije boost, podivlja
medjutim, to je trajalo 7 dana, nakon cega sam ponovo poceo da cujem shishtanje, uz iste simptome u vuchi
to sam ignorisao i resio da idem u Beograd na drift training
pre nego sam krenuo, primetio sam kapanje vode ispod auta, ali mi je majstor rekao da slobodno vozim
vozeci uz konstantne probleme sa preticanjem, jer snagu imam samo na visokim obrtajima, na 100km od kuce dobijem eksploziju pod haubom nakon cega utvrdim da je puklo neko crevo od hladjenja
saznao sam da je u pitanju cev za dovodjenje vode na turbinu
odvezem auto u Uzice, gde mi srede crevo i opet srede dihtung
opet sam ja tako ziveo u blagostanju desetak dana, mozda i manje, da bi fucking dihtung ponovo popustio, naravno uz gubitak snage na niskim obrtajima i stucanjem prilikom dobijanja boost-a
ubrzo zatim sa slupao auto
limarija je sredjena pre neki dan, ali od kako sam poceo da ga vozim (onako kako reba da se vozi 200 turbo konja ), poceo sam da osecam miris rashladne tecnosti
vec sledeci dan, kad sam krenuo u Kragujevac, na pumpi mi je cev za dovod vode na turbinu ponovo pukla
da napomenem da su prilikom drugog servisa u Uzicu pazljivo obradili povrsinu izduvne grane i turbine, ne bi li bolje nalegao dihtung
epilog
3 popustanja METALNOG dihtunga i 2 pucanja cevke za dovod rashladne tecnosti
sasvim dovoljno da mi kaze da je ovo hronicni problem, uzrokovan necim, ali ne znam cime, niti znaju u Uzicu
molim sve ljude od iskustva ( posto ga ja nemam ) da mi pomognu oko trazenja uzroka, jer verujem da su ovi kvarovi samo posledica necega
EDIT: zaboravih napomenuti
katalizator je skinut, tako da je iskljuceno da on stvara neki otpor izbacivanju gasova
Comment