Evo vam potpuno objasnjenje!Citajuci prvu temu zakljucujemo da prvo odlazi dihtung na turbini,kroz tu rupu izduvni gasovi sibaju na crevo od vode i tope ga.Resenje:skinuti turbinu i celu izduvnu granu,odneti u neku masinsku radionicu,poravnati nalezuce povrsine,sa novim dihtunzima sve to vratiti nazad,staviti odgovarajuca creva za vodu!Velikim je to posao i skup.Sve je to izmedju redova napisano u mom prvom postu.Tacno je da ja pisanjem ne ulivam poverenje ali na takav nacin dolazim do saznanja ko sta zna na ovom forumu.
pomoooc!!!!!! poludecu zbog turbine
Collapse
X
-
Resenje:skinuti turbinu i celu izduvnu granu,odneti u neku masinsku radionicu,poravnati nalezuce povrsine,sa novim dihtunzima sve to vratiti nazad,staviti odgovarajuca creva za vodu!
sky daj sliku tog motora tj mesta gde se turbina spaja na izduvnu i crevo , mesto gde je puklo...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
E.pa,ako dam konkretan predlog odmah sledi pitanje:mozda nije to nego mozda nesto drugo!Iz opisa problema,nema drugog logicnog objasnjenja.Da se dopunim od malo pre,kad sam napisao da vidim ko sta zna,i da vidim koliko ja neznam!Da se vise nelazemo,svi smo na ovom forumu da nesto naucimo od drugih i onima kojima je potrebno prenesemo svoja znanja!Da cujem,zasto ne bi smela da se ravna izduvna i turbo?Mozda neko ima racionalnije resenje?
Comment
-
-
Ja bih rekao da je Brick verovatno u pravu, pomeranje turba, nedostaje ili je los nosac same turbine, neodgovarajuci srafovi koji ne kompenzuju temperaturno naprezanje, sasvim dovoljno za problem.
Odgovarajuci srafovi na granu, na flansnu, nosac turba, i tesko da ce ponovo puci. Ovo oko katalizatora, tesko da je slucaj. Dihtung nece izgoreti BAS tako brzo. Da se turbo pregrejava toliko da ti dihtunzi gore, klipovi bi ti se istopili 3x do sada da je to u pitanju. Osim toga sasvim je moguce da temperatura iz probijenog dihtunga zezne crevo vode jer ne bih rekao da to ima ikakve veze sa ovim problemom, pre ce biti da crevo jednostavno progore gasovi koji beze van dihtunga.
Comment
-
-
ako je sistem hladjenja iole zdrav u njemu nema pritiska veceg od 1bara
ako je 1 bar onda sistem curi negde.
razlog za 1+ bar je sto se antifriz siri sa povecanjem temperature a pocetni pritisak na hladnom motoru je uvek 1 bar, odnosno trenutni atmosferski pritisak na datoj nadmorskoj visini.
pricamo o zatvorenom sistemu hladjenja ako se ne varam, a kod turbo motora mora da bude zatvoren sistem.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
i da li je moguce da je Turbo Servis tako lose odradio posao, kao sto je tvoja procena za dihtung
ja sam pokusao da ti pomognem navodjenjem verovatnoce gde bi najcesce ocekivali nastanak problema.
nisam imao nameru da te umaram citanjem, izvini sto sam se uopste umesao u tvoj problem.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
neee, brick, shvatio si me pogresno
mrzim tastaturu zato sto ljudi vrlo cesto pogresno budu pogresno shvaceni
nisi me smorio duzinom texta ili necim drugim, vec potencijalnim cimanjem koje me ocekuje ako je tvoja dijagnoza tacna
nisam mislio da sad ti ocenjujes neciji rad, ali pitam tebe, sebe, ostale... da li je moguce da je turbo servis propustio tako neke ozbiljne stvari kao sto je vesanje turbine ili stavljanje neodgovarajucih brezona
sto se tice fotografisanja kvara, mog pronalazenja problema i slicnih stvari, nemoguce je jer se turbina u tako tesnom i nabijenom prostoru, te jos zatvorena zastitnim oklopima sa obe strane, da se apsolutno ne vidi
ako se potrudim, vidi se WG i to je sve, a jezivo tesko je prici tim poklopcima da bi se skinuli
razmisljam se da ih nazovem, da im kazem vasu dijagnozu, da ih nagrdim i odvezem im auto
b.t.w. - sinoc mi je ortak, koji vozi 200sx s13 rekao da su njemu stavljali zaptivnu pastu, tako da verujem da je stavljana i kod meneKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
da li je moguce da je turbo servis propustio tako neke ozbiljne stvari kao sto je vesanje turbine ili stavljanje neodgovarajucih brezona
prvi korak je dijagnoza porekla kvara.
mogucnosti je toliko da to zahteva ozbiljan pristup, pogotovu jer se radi o veoma ozbiljnim uslovima rada tog sklopa.
ja sam ti naveo najcesce mogucnosti sta se kvari, na sta je turbo sistem osetljiv ali to ne znaci da to jeste uvek tako i da je bas kod tebe.
zato sam ti predlozio da slikas da bi na taj nacin eventualno primetio promenu boje na kucistu izduvne grane ili trubine, neku prskotinu, neku anomaliju, nesto sto inace golim okom pa jos u tom nezgodnom polozaju ne mozes lako primetiti.
sto se brezona tice, po ceni koju si platio mozes da pretpostavis sta je radjeno a mozes/ mogao si da ih pitas direktno da li je stavljeno novo.
ja ne kazem da je svaki od 4 brezona koja si imao bio defektan, samo kazem da je verovatnoca rizika na tom mestu dovoljno velika da ljudi po svetu ne rizikuju mogucnost da popusti spoj pa sve ispocetka.
usteda na brezonima se placa visetruko na troskovima naknadnog rada, i narocito na troskovima neupotrebe vozila i izgubljenog vremena.
takodje i pasta je tu da olaksa zivot na tom spoju, preporuka je da se koristi.
ako vec tehnika postoji kako se turbo motori repariraju, materijal izmisljen onda ja ne vidim mesta improvizacijama nebitno na lokaciju i marku auta.
sto se tice nosaca turbinskog sklopa ja nemam pojma kako kod tebe izgleda uopste smestaj svega toga. ali znam, da svaka turbina do sada koju sam video je podosta teska kada se uzme u ruku, i da je svaka namontirana na izduvnu granu kao produzetak tj u nastavku kolektora.
masa x krak poluge meni ukazuje da nesto mora da sve to zadrzi bez vibracija na okupu, a 4 brezona i mala dodirna povrsina flansni koliko znam nije dovoljno.
mozda je kod NIssana na neki drugi nacin reseno pitanje umrtvljivanja vibracija, mozda izduvna cev posle turbine ima neki svoj nosac ka motoru / menjacu pa ona ima o tu dodatnu ulogu da pridrzava turbo.
ja to ne znam, i to moras ti da ispitas kako je fabrika predvidela u originalu, ili nadjes nekoga ko se razume u taj Nissanov motor.
ja znam kako je kod mene reseno to unakrsno pridrzavanje turbine ali to ti ne pomaze, pa te necu daviti.
takodje, pominjes crevo za vodu na turbini da puca.
i to ispitaj zasto.
npr, kod mene uopste nema creva za vodu u blizini turbine vec su svuda cevi i to debelozidne. (i za vodu i za ulje i delimicno za vazduh od kompresora). da bi to popucalo trebale bi zaista velike sile i veliki pritisci.
svaka ta cev kosta po 50-100 evra u mom slucaju, fabricki original.
mozda, ali samo mozda posto nagadjam, je kod tebe nekada neko usled problema skinuo cevi i zamenio sa crevima.
to vrsi posao ali je kratkotrajno s obzirom na uslove rada.
turbina visokog pritiska a takva je kod tebe koliko sam upucen, se pri radu zagreje- usija do crvenog zarenja- prilikom duzeg opterecenja.
moj ti je savet, da pre bilo kakvih radova utvrdis poreklo problema.
a pre toga da pronadjes i procitas fabricku literaturu, i pripremis se za posao potrage kroz dijagnostiku korak po korak celog sistema turbine i oko turbine, ukljucujuci i protok izduvnih gasova, vode i ulja.
najlaksi metod da procenis sadasnje stanje ugradjenih delova je da pronadjes fabricki katalog rezervnih delova za tvoj auto i pregledas sve part no oko turbine uz direktnu proveru na licu mesta ispod haube da li je identicno kod tebe.
tu ces naci u spisku delova i brezone i pastu i nosac ako je potrebno, i razne dihutnge za cevi, flansne i sve ostalo...onako kako je auto izasao iz fabrike.
nista sto je fabrika ugradila i tu postavila nije uradjeno slucajno i ti bi trebao da dovedes fakticko stanje auta u to stanje pri izlasku iz fabrike.
koliko to kosta, koliki je obim, koliko je lagano ili komplikovano ispod haube ili se mora vaditi motor ne znam i ne bih u to ulazio.
jedino sto znam dovoljo pouzdano iz prakse, to je da na turbo motoru nema mesta stednji u materijalu i svaka usteda se naknadno masno placa u kvarovima koji su onda daleko skuplji kada nastanu.
nevezano za marku, model, snagu motora, turbo benzin je tehnika za sebe po zahtevnosti na zilavost materijala neuproediva sa klasicnim atmo motorom.
eh da, i recimo dosta cesto je na Volvoima (za to pouzdano znam) da se pri pokusaju skidanja turbine odnosno odvrtanja matica sa brezona dogadja da brezoni puknu i ostaci koji su neupoterbljivi ostanu u glavi odnosno izduvnom kolektoru.
jednostavno zamor materijala.
praksa pre svega u SAD gde ih ima dovoljno mnogo da se pokaze kao pravilo je pokazala da je najbrze i najjednostavnije skinuti glavu motora i onda u odlicnim uslovima na radnom stolu primeniti razne metode vadjenja ostataka brezona, postavljanje novih, kucista turbine itd.
to ti navodim jer kazes da nema mesta i dobrog prilaza ispod haube pa da znas da nije neubicajeno da se takvi radovi znatno iskomplikuju za navodno jednostavan zadatak odviti- zaviti sraf/ maticu.
dovoljno je da samo 1 jedini brezon napukne ili da ne drzi dovoljno i nikada turbo nece zaptivati kako treba.
ti najbolje znas kako je kod tebe stanje, i koliko si ti spreman da ispratis potrebno dovodjenje u fabricki predvidjeno stanje.
iz opisanoga, jasno je da otprlike je velika verovatnoca da je i u slucaju Nissana za zamenu brezona potrebano izvaditi motora- skinuti glavu usled nepristupacnosti a na tebi je da procenis sta je i kako radjeno u tom servisu po obimu.
ja samo znam za vic da automehanicar kada cuje rec izduvna grana i turbo se naprasno razboli i ne prima auto
skidanje turbine i vracanje je jedan od najkomplikovanijih zadataka na i oko motora, vrlo cesto zahteva jako mnogo vremena i truda.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
sta reci na ovo detaljno i iscrpno objasnjenje sem fuuuck, bem ti turbo
zvao sam uzice
lik se setio da prvi put kad sam doterao auto imao je puknuti brezon, hmmm??? zasto li je pukao
lik se kune u to da je dihtung je prohromski od 8mm i da ne moze da pukne
do sada u svojih 15 godina iskustva nije imao slucaj odvijanja brezona
jednom kad se zasrafi, to je to
cev nisu menjali, jer je nemaju (logicno, jer je to Nissan-ova cev, a ne Garett-ova), vec su je varili
inace, oni jos 10-15 dana ne primaju vozila zbog godisnjih odmora, tako da za ovaj posao moram ja da zasucem rukave, samo mi je problem sto ne znam kom majstoru da se obratim
sto se tice vesanja turbine i toga kako je ceo sistem resen, ja mislim da mozes da zakljucis na osnovu slika iz service manual-aKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
jeli, sta mislis zasto sam prodao audi... odsluzili su oni svoje a sad da ja vadim trnje iz one rabote se ne isplati sto isto i tebi savetujem. skarabudzi to pa neka neko drugi lomi glavu i trosi pare posto kapiram da je nissan jos zahtevniji sto se dzepa tice od audija. to jedino ludi lanee i jos par alfsta seku gace i krpe **** ali pitanje je samo dokle...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
znas kako, brdo ljudi se slatko navoza i sa starijim Nissan-ima turbacima, tako da jos necu odustati
moj auto poredim sa nekom opasnom ribom
skupa za izdrzavanje, nemirna je, ne mozes uvek da racunas 100% na nju, ali taaakoo doobro se kresheKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
Comment