Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vlada64
    CBC Član
    • 05.06.2009
    • 27
    • Smederevo

    #46
    Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

    Sada sam se nesto setio u vezi zategnutosti zupcastog. Mislim da na spaneru imas jedan reper koji treba da se poklopi sa reperom na deklu kada je kajs zategnut pravilno.
    "BROJ I MERA MOJA VERA" - Moto predratnog esnafa tehnicara i inzinjera.

    Comment

    • dusan147
      CBC Senator
      • 08.03.2008
      • 287
      • Novi Sad
      • GT 1.9 JTDm 16v

      #47
      Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

      Odlično... Evo (iz eLearn) slike za uzupčavanje (4a i 4b trebalo bi da se poklope...)



      A sad sam se i ja nešto setio...
      Problem može da bude u cevi iz intecoolera koja dodiruje jedan vezni lim, pa se vibracije sa turbine, koja je spojena na izduv, a tako i na motor, prenose na šasiju, preko tog veznog lima...
      Iako je veza cevi, turbine i intercoolera izvedena preko gumenih nastavaka, vibracije mogu da se prenesu (pa čak i da dođe do pojave rezonancije) jer su cevi veoma tesno iskrojene...


      Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

      Comment

      • dusan147
        CBC Senator
        • 08.03.2008
        • 287
        • Novi Sad
        • GT 1.9 JTDm 16v

        #48
        Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

        Da ne bi bilo nedoumica i zabune evo i uputstva za zupčenje iz AutoDate 3.18. Tu se vidi da mora da se vodi računa o više stvari, a ne samo o položaju zupčanika radilice i bregaste, pa se greška lakše i napravi, posebno ako se radi bez alata za zupčenje...


        Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #49
          Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

          skoro pa da sam video vise lose nego dobro uzupcenih jtd motora,zato bas ne preporucujem zupcenje bez alata i potrebnog iskustva

          Comment

          • dusan147
            CBC Senator
            • 08.03.2008
            • 287
            • Novi Sad
            • GT 1.9 JTDm 16v

            #50
            Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

            Mislim da si u pravu. Na žalost, opuštenost, površnost, neznanje i neodgovornost u servisima je uzela maha...Ponekad se pitam ko gore zavlači mušterije, pacijente ili klijente - majstori (svih fela), lekari ili advokati?
            Ne bi mi palo na pamet da sam radim uzupčavanje, čak i ako bih imao opremu i alat (nemam ni odgovarajuće obrazovanje, ni znanje, ni iskustvo). Slike sam uzeo iz Autodate 3.18 i postavio ih u ovu temu samo u informativne svrhe.
            A sad tehnika...
            Možeš li da opišeš rad JTD motora koji nije uzupčen (to je fama koju mi niko nije objasnio precizno). Da li svaki neuzupčen JTD radi loše na isti način:
            - da li teško startuje?
            - da li trese u leru sa dosta vibracija?
            - da li radi kao traktor - "čekića"?
            - da li teško ulazi u obrtaje i slabo vuče?
            - da li pri ubrzanju ima grub i naprežući rad?
            Da li je moguće da neki od ovih simptoma nisu nimalo izraženi, pa se neuzupčenost otkriva samo vizuelnom proverom položaja zupčanika radilice i bregaste i eventualno španera...
            Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

            Comment

            • dusan147
              CBC Senator
              • 08.03.2008
              • 287
              • Novi Sad
              • GT 1.9 JTDm 16v

              #51
              Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

              U međuvremenu sam provozao Alfu na relaciji NS-NBGD-NS brzinom od 160km/h (najčešće), 180km/h (ređe) i 200km/h (retko) u 5. brzini na 3300o/min-4000o/min... Prosečna potrošnja (trip B) je bila 6.7l/100km... Da li ovo govori o uzupčenosti? Inače rad na leru je sve gori. Uočavam dva rezonatna vrha: na 840o/min (ler) i na 1050o/min.
              Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #52
                Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                - Pitaš uporno za zvuk, a rečeno ti je :
                Originally posted by Vlada64
                Ne postoji zvuk labavog i pretegnutog zupcastog. Naime zupcasti nikada ne moze da bude pretegnut jer ga spaner pomocu opruge automatski priteze. Isto tako ni nov ne moze da bude labav,vremenom moze da se istegli i da se pojedu zupci.
                Tražiš da ti neko preko kompjutera, čitajući tvoje postove, proveri ono za šta ti je opet rečeno :
                Originally posted by dusan147
                Pritisak u railu... Može li to da se proveri na Examiner-u?
                Originally posted by dieselman
                ..naravno,može svaki normalan skener
                Sve ovo navodim jer si i ti sam napisao redosled svojih poteza. Već ih znaš...već si zaključio šta treba da uradiš. Ostaje samo da to URADIŠ, a ne da uporno ponovo pokrećeš u krug istu priču...
                Originally posted by dusan147
                Ok... redosled provere je :
                a) kompersija...
                b) zupčenje...
                c) ventili (zazori, hidropodizači...)...
                d) nosači motora - na njih se vraćam iako su već svi zamenjeni novim... Ako je motor neravnomerno oslonjen (ne bih sada da idem u detalje) to može da bude gore nego ako nije oslonjen na nekom mestu...
                Da vidimo šta će biti!
                Dakle, sve te stvari se nikako NE MOGU preko Foruma rešiti.
                Moraš da odeš u servis.
                Kako uopšte misliš da ti neko preko Foruma uradi :
                Originally posted by dieselman
                ..obavezno treba proveriti zupcenje,jer i najmanje odstupanje moze da ima za posledicu grub rad i losije performanse...
                Na Forumu ćeš samo kasnije napisati šta je bio problem.

                Za onu priču oko testiranja dizni sam ti napisao 15 Avg 2009 17:23 :
                Originally posted by neshaoct
                ...Dijagnostika stanja dizni, njihovo čišćenje i ponovno čitanje parametara nije nikakva svemirska tehnologija...i ne traži mašinu od 200.000 eura...
                Čini mi se da i u to nisi hteo da veruješ sve dok 15 Avg 2009 22:22 :
                Originally posted by dieselman
                ...CR injektori nisu nikakva svemirska tehnika,vec se repariraju dosta jednostavno i uspesno...

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #53
                  Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                  Razlog zasto CR motor manje "cekica" i cuje se na leru od nekih praistorijskog VW dizela, na primer, je upravo CR tehnologija kojom se 2,3,4 ili vise "prskanja" dizela za svaki takt ubrizgavanja povecava efikasnost a smanjuje potrosnja, emisija izduvnih gasova i buka. Cinjenica da je motor glasniji pre svega ukazuje na neku vrstu problema sa ubrizgavanjem, bio to problem sa pritiskom u railu ili sa pojedinacnih diznama. Sta god da je u pitanju, vec ti je lepo receno, pravac majstor, pa redom, od dedukcije po Forumima dok ne ostane samo 1 problem - nema nista.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • dusan147
                    CBC Senator
                    • 08.03.2008
                    • 287
                    • Novi Sad
                    • GT 1.9 JTDm 16v

                    #54
                    Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                    Prvo bih želeo da se zahvalim svima koji su čitajući pažljivo moja pitanja imali strpljenja da razgovaraju o temi. Pretpostavljam da je to zato što:
                    a) imaju znanja, hoće da razmišljaju i nisu gradivo naučili napamet...
                    b) nisu u sukobu interesa (nemaju servis ili nekog u nekom servisu)
                    c) imaju entuzijazma i kolegijalnosti da pomognu bez obzira na izgubljeno vreme i činjenicu da je njihov koristan savet besplatan
                    Ovi gore spomenuti su u većini i lakše mi je da ih ne nabrajam...

                    Ovi koji nisu pomogli (na moju sreću manjina):
                    a) nisu pažljivo čitali šta pišem i šta pitam - zato ova tema ima 53 priloga - morao sam više puta da objašnjavam kada se problem pojavio i šta nije sigurno uzrok problema, bla, bla, bla... Nisam siguran da ova manjina razume sve finese iznetog problema - ali to nije razlog da se bude neprijatan...
                    b) komentarisali su moj stav o sofisticiranoj tehnologiji za dijagnostiku (ako ono nije svemirska tehnologija i ako je pojeftinilo - odlično - kupi pa počni da radiš sa njom...) Mašina koja je ispala glavna zvezda ove teme skuplja je od svega zajedno što mi kao učesnici ove teme vozimo (moja Alfa košta sada oko 5700€) - samo to uzmimo u obzir pa ćemo da budemo manje arogantni. Pri tome nisam impresioniran njenom cenom - radim sa skupljom opremom... Zato se i ne podsmevam.
                    c) nisu pisali na zadatu temu - umesto struke (mehanike) bavili su se psihologijom, sociologijom, urbanim legendama i sl. Tema je "...vibracije u leru...". Tema nije "...da li treba biti uporan..." ili "...da li treba preterivati u nastojanju da se vozilo dovede u ispravno stanje..."

                    Pre nego što sam opisao problem na ovom Forumu posetio sam dvocifren broj majstora (to košta) i kupio neke delove (isto košta) i nisam rešio problem... S obzirom na to iskustvo rešio sam da se pripremim za naredne posete - zato i ovoliko konsultacije... Na žalost na forumu se više zna nego u servisima (ovde mislim na gorepomenutu većinu). Manjina koja mi baš nije pomogla zvučala je kao neki majstori u nekim servisima... Ali to smo mi...
                    Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                    Comment

                    • Gavra
                      CBC Senator XXL
                      • 06.03.2008
                      • 2031
                      • Beograd

                      #55
                      Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                      Originally posted by dusan147
                      Pre nego što sam opisao problem na ovom Forumu posetio sam dvocifren broj majstora (to košta) i kupio neke delove (isto košta) i nisam rešio problem...
                      Majstori su radili dijagnostiku ili su citali greske sa Examinerom???

                      Delovi su zamenjeni jer su dokazano bili neispravni ili ih je Examiner uputio na to?

                      Koje su jos testove radili pre nego sto su rekli da kupis neki deo i koji ako nije problem da navedes.
                      Poslednji nek ugasi svetlo

                      Comment

                      • dusan147
                        CBC Senator
                        • 08.03.2008
                        • 287
                        • Novi Sad
                        • GT 1.9 JTDm 16v

                        #56
                        Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                        Moj problem sa vibracijama na leru nije kvar u klasičnom smislu, pa nije rađena dijagnostika zbog vibracija, već uzgred i besplatno (poznajem ljude pa neće da naplate)... Naravno da za ovaj problem nema kodova greške tipa PXXXX...
                        U Autodati 3.18 se za slučaj vibracija u leru preporučuje provera petnaestak stvari - uradio sam samo one najlogičnije i najbrže... Mogu da dam i spisak svih (tipa "da li ima goriva" itd...)...
                        Zamenjeni su nosači motora i urađena je delimična reparacija injektora, posle dijagnostike na "svemirskoj" mašini. Vizuelnim pregledom (ja uvek insistiram da budem prisutan) ustanovljeno je da remenica i PK kaiš treba da se menjaju - i to je odrađeno (ruke besplatno, delovi platno)...
                        Zamena nosača motora ne može da škodi, a posle reparacije injektora potrošnja mi se smanjila na nivo iz prospekata za Alfu... Eto i sreće u nesreći... Inače nikada ne bih ni radio dijagnostiku injektora... Da mi je neko rekao da menjam retrovizore i felne ne bih pristao.
                        Ovde sam testove radio, pre svega, sam... jer su me pojedini majstori ubeđivali da se naviknem na vibracije, a pojedini da problem postoji, ali da traži vreme i pare da se otkrije. S obzirom da mi je to ponekad (ne uvek) izgledalo kao onaj "doktor" koji je nedavno uhapšen jer je prodavao za 1200€ napravu koja leči rak, uzeo sam stvar u svoje ruke...
                        Bolje ja da razmišljam o svojim kolima besplatno (a imam izvesno tehničko obrazovanje) nego neki kvazi-pseudo-nadri expert kojem baš treba ovca da joj uzme pare ili zna gradivo napamet (štreberski) ili je bežao sa časova. Skoro sve može da se nađe na netu: delovi, procedure, momenti pritezanja, parametri... To naše majstore mrzi, a mene ne mrzi... Problem je što hoće da im bude lako i jednostavno (zamena ulja, filtera, logični kvarovi, ...), da mušterija nađe potrebni deo (inače traje danima...) i da uzmu pare. Nemaju sposobnost kreativnog razmišljanja - čast izuzecima koje čekam da se vrate sa odmora, pa da završimo ovu priču... Do tada ja na forumu pitam sve kompetentne šta da radim - kome se ne sviđa ne mora da učestvuje. Ako se ne sviđa "vlasnicima" foruma mogu da zaključaju temu...
                        Čudno mi je da ovaj (i ovakvi) problemi nisu izazov ljudima koji su iz struke (kao problem sa maticom koji je Valent Vudriga opisao u temi o ceni dijagnostičkog sata i gde ste se vas nekoliko ozbiljno izvređali)... Ne treba sad neko da kaže da mu se kreativnost budi na €uro... Ako ja mogu, u svom poslu, problem da rešim sa pola mozga i levom rukom - to ne naplaćujem (bez obzira koliko drugima treba vremena za taj problem). A ponekad mi je i zadovoljstvo da besplatno pomognem onima koji zasluže. Kad čitam ovaj forum imam utisak da sam baš zastarelih etičkih shvatanja, Ali tako je to kod nas...
                        Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                        Comment

                        • Gavra
                          CBC Senator XXL
                          • 06.03.2008
                          • 2031
                          • Beograd

                          #57
                          Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                          Originally posted by dusan147
                          pa nije rađena dijagnostika zbog vibracija, već uzgred i besplatno (poznajem ljude pa neće da naplate)...

                          Originally posted by dusan147
                          Pre nego što sam opisao problem na ovom Forumu posetio sam dvocifren broj majstora (to košta) i kupio neke delove (isto košta) i nisam rešio problem... S obzirom na to iskustvo rešio sam da se pripremim za naredne posete - zato i ovoliko konsultacije...
                          Ovo cemo kasnije.

                          Originally posted by dusan147
                          ponekad mi je i zadovoljstvo da besplatno pomognem onima koji zasluže.
                          Cime neko zasluzuje besplatno a neko da plati?

                          Originally posted by dusan147
                          Čudno mi je da ovaj (i ovakvi) problemi nisu izazov ljudima koji su iz struke
                          Sam si rekao sto je nekome izazov ,neko radi sa pola mozga i levom rukom.....ti samo jos nisi stigao do tog sto zna sta radi.

                          Koliko njih je proverilo da li trese na leru?Prva stvar je da se slozite da problema ima da bi poceli da ga trazite,onda da na osnovu iskustva majstor oseti koji deo je najcesci krivac za tu vrstu vibracije i ispita ga.Ne mora biti nista skupo ili vazno ali moze da nervira...
                          Poslednji nek ugasi svetlo

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                            Ja u mom poslu problem rešavam levim prstom ako treba da se napregnem onda upotrebim i domali prst. Ovde na forumu pomažem koliko mogu svima kojima se može pomoći i koji pomoć traže. Tražiti pomoć znači verovati stručnjaku. Ja lično smateam da forum može da pomogne mnogima i u tom smislu se i ponašam i ovde i privatno u radionici, mnoge stvari ne naplaćujem jer ih rešavam uz ona dva prsta ali iza ta dva prsta stoje godine prakse i učenja. Bez obzira na to imam još uvek onu crtu da imam zadovoljstvo kad vidim zadovoljstvo na nečijem licu ko je imao do malo pre "grdan" problem" a sad ga više odjednom nema.

                            Ne bih da ulazim u profil jer to nije korisno za ovaj forum a ni za bilo kakvu smislenu raspravu ali moram pošto ti ulaziš u profil majstora pa ću ipak reći moje mišljenje.
                            Ti ne tražiš pomoć, tražiš da ti neko potvrdi ono što ti misliš. Čovek koji "mora da vidi sve dok majstor radi" ne veruje majstoru jer on zna da će ga ovaj prevariti i zna da on to bolje zna samo eto nema čime ili mu se baš sad ne prljaju ruke. Ne znam onda zašto ideš kod tog ili bilo kog majstora. Promenio si ne znam šta od delova iako si oprezan a nisi rešio problem. Čovek te lepo pita zašto su ti delovi menjani i po kom kriterijumu, izbegavaš odgovor a znaš da oni što su "priznali" da problem postoji i rekli da to može da se popravi al ise ne zna koliko će koštati su onaj sa tarot kartama ne znam kak ose zove. Prvo te prevari pa onda kažeš punim ustima jeste onaj tamo je prevarant jer je naplatio to i to a nije uradio ništa. Ti si stručnjak na osnovu beonjača da proceniš ko je prevarant ili ne?

                            Na kraju, ne vidim šta je problem da dočekaš toga kome veruješ pa da reši stvar a da sam na njegovom mestu kad bi m idošao sa nekom listom prioriteta kako ja to da uradim, ponudio bih ti par alternativa.
                            1. Uradiš sam, naplatim ti radionicu po satu (normalna cifra)
                            2. Uradiš sam uz konsultaciju samnom, onda ide radionoca po satu plus konsultacije stručnjaka.
                            3. Kad i ako ni tako ne uradiš onda te udaljim na pristojnu daljinu da ne čujem glas i uradim sam, možeš gledati dvogledom da ti bude lakše, naplatim uobičajenu cenu popravke, ne računam maltretiranje.


                            Bez uvrede ali tema je besmislena jer ti niko ne može pomoći na ovom forumu sem saveta da te uputi kod nekog poštenog majstora ili servisera kako ko već zove. Pošto takvog već imaš onda ne vidim svrhu raspitivanja ovde.

                            Nemam ništa protiv teme neka se razvija, prostor na disku je neograničen i stoga nije problem kao što nije problem ni besmislenost teme (u ovom obimu) jer postoje i druge takve pa opet stoje pa stoje a uvek ima i nešto pametno iz njih da se nauči ko želi. Nikad ne znaš zašto je nešto dobro.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • dusan147
                              CBC Senator
                              • 08.03.2008
                              • 287
                              • Novi Sad
                              • GT 1.9 JTDm 16v

                              #59
                              Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                              Zahvaljujem se Gavri na odličnim pitanjima...
                              Po meni (ali ovo je vrlo subjektivno) neko zaslužuje da ne plati kada je svestan kakvu sam mu uslugu napravio, a za mene je to 5min posla (doduše i 25godina iskustva, ali bože moj...). A svestan je samo kad kod njega postoji znanje o složenosti problema koji mu rešavam - e na tu performansu se palim - kad neko razmišlja i kad kapira "ko je ko" i "šta se dešava" u ovom "filmu"...
                              Ja nisam siguran da ću doći do nekog kome je više izazov da reši problem nego da naplati 3 radna sata. A ako naiđem na takvog - zaslužio je da naplati te sate... Neka se javi bilo koji majstor koji je bio nezadovoljan kako ja plaćam. Zato i imam pravo da kritikujem!
                              Inače, proverili su ljudi i ustanovili da su vibracije vrlo neprijatne (nisam uobrazio da postoje vibracije). Da mi Alfa ne bi bila 2 dana u servisu, već, ako može dva sata, ja počeo ovu temu... Jel' to čudno? Meni nije.
                              Znaš šta je čudno - što ovde majstori pišu kao psiholozi, sociolozi, pravnici i ekonomisti, samo ne kao tehničari inženjeri... Ostali članovi foruma se u većini trude da pomognu...
                              Evo već dva administratora (ili moderatora) i jedan koji kaže da je bivši admin pričaju više o meni nego o problemu - pa nije ovo taj forum.
                              Do sad mi niko nije objasnio (valjda to može besplatno) kako se ponaša loše uzupčen turbodizel motor, iako sam to pitao na razne načine bar tri puta. Ako mora da se plati, recite, ako niste baš sigurni ili ne znate, ne morate ništa da kažete...
                              Ja nisam rekao da je neko prevarant - ja se samo čudim da neko može živi od posla koji baš ne zna... A to se lako ustanovi...
                              U pravu je Dora kad kaže da ne bi trebalo ulaziti u profil - obično to bude uvredljivo ili ironično. Samo sam pratio neke teme (i učestvovao u nekima) gde ljudi pričaju očigledno netačne stvari naočigled svih nas. Devet puta ne reagujem, a deseti put... Doru bih podsetio na moju temu o savijanju prohrom cevi - čega sam se tu naslušao...
                              U pravu je Dora kad kaže da hoću da mi neko potvrdi ono što mislim - do sada je to davalo dobre rezultate... A volim i da gledam kad čovek radi - ako majstor traži da ne budem tu - dobro. Ali dešavalo se da mu promaknu banalne stvari o kojima ja vodim računa, jer ja to vozim, a ne on...
                              Delovi su menjani po kriterijumu inženjerske logike - nisam stavio nove farove zbog vibracija - već nosače motora i uloške injektora. Molim da se pažljivo čita šta pišem...
                              Što se tiče ovih tarifa... Kad bih imao servis i kad bi mi došao čovek sa rešenjem i delovima, ja bih mu naplatio manje, a ne uveo sankcije... Lekar se ne buni ako je roditelj u ordinaciji kad mu pregledaju dete, kao i kada je prisutno dete kojem pregledaju roditelja u poodmaklim godinama... Kad čitam ovo pitam se da li su naši "strogi" majstori Wolfgang Amadeus Majstori ili samo majstori...
                              Forum bi trebalo da služi za razmenu iskustava i rešavanje problema, a ne za izrugivanje i vređanje... Izjave tipa "da mu ne čujem glas" i "...na pristojnu daljinu..." su dosta jake, ali ne rešavaju problem... U tom smislu molim Doru da, kad hoće da meni kaže nešto, obrati pažnju na moj ton i način izražavanja... Možda ja ne kažem stvari koje su prijatne, ali ne vređam i ne ismevam nijednu ličnost ili osobu.
                              Na kraju da pitam - ako neko dođe u tvoj servis i ne rešiš mu problem, a kola mu bila, na primer, dva dana kod tebe, šta onda?
                              Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                              Comment

                              • neshaoct
                                Banovan
                                • 18.08.2007
                                • 1754
                                • Beograd, Rakovica

                                #60
                                Re: Vibracije na leru 147 1.9 JTD 8v

                                Dušane, Vi imate Alfu 147 sa određenim problemom.
                                Dušane, Vi do sada niste bili u ''krštenom'' servisu i zato niste ni rešili problem.
                                I na ovom Forumu, kao i na Forumu Alfa Kluba postoje teme u kojima ljudi navode iskustva sa određenim servisima. Pročitajte te teme i idite u Vama najbliži servis koji je u tim temama pomenut po dobru.
                                Gotovo.

                                Ovo pisanje u krug, ponavljanje iste priče po 100 puta ne vodi ničemu. Problem koji imate na svom automobilu NIJE MOGUĆE rešiti preko Foruma.
                                Originally posted by 206
                                ...vec ti je lepo receno, pravac majstor, pa redom, od dedukcije po Forumima dok ne ostane samo 1 problem - nema nista.
                                Preporuku za servis ste već dobili.
                                Pitajte i Alfiste, dobićete i od njih.
                                Meni zaista nije jasno šta Vi sada više pokušavate sa ovom temom...koliko strana još treba da se napiše...sa kojom svrhom...
                                Originally posted by dusan147
                                ...Delovi su menjani po kriterijumu inženjerske logike...
                                A, ta logika je očigledno bila loša jer problem i dalje postoji. Dakle, dosta više sa tom logikom. Ne daje rezultate...

                                p.s. Ja nisam bivši admin...

                                Comment

                                Working...
                                X