Re: Kako voziti Dizela ?
postovao si dok sam ja pisao. moja predpostavka se obistinila. taze vozac...
... sve jedno , kapiram da mu je to prvi auto i da je taze vozac pa zato i pise ovako. elem, zaheb uglavnom nastaje kada se pravi neka teorija na bazi licne predpostavke da to nesto tako treba ili bi po logici stvari tako trebalo da bude. bilo kako bilo, nismo na istim talasnim duzinama, to je sigurno. voznju ne dozivljavamo na isti nacin i to je sigurno cak i ako na mojim naslonima za glavu sa zadnje strane nema krvi i karmina. sve jedno, ASTRAOPC je kupio relativno mlad auto i ophodi se prema njemu kao da ce ga voziti ceo zivot, sto je u neku ruku ok. ali, ocito je da nezna puuuno stvari cim moze da napise da ako se auto usporava kvacilom bespotrebno se se trosi lamela i ******** masina. ovo prvo ajde i nekako ali ovo drugo...
i jos jednom, vise citaj manje pisi jer tvoji saveti ne mogu pomoci nikome iz prostog razloga jer nemas iskustva. sto bi moj matori reko:" jos se nisi ukljucio u saobracaj". ti ovde mozes da podelis eventualno neko svoje zapazanje pa da se o tome diskutuje ali da kao veoma mlad vozac ti drzis slovo o tome kako terab da se vozi ne dizel nego auto, je vrlo neumesno jer covece ti ne znas da vozis, "juce" si seo u auto. ovo ti je prvi dizel i odkud ti znas kako njega treba voziti. jesi citao uputstvo za upotrebu ili ti je neko reko? shvati sve ovo dobronamerno... niko tebe nije napao vec si ti sebi dao malo oduska na pogresnom mestu u pogresno vreme i sa pogresnom osobom.
i jos nesto, daleko od toga da ja znam sve, najbolje i td... ali u ovom slucaju jedno je sigurno a to je da znam vise od tebe ako ni zbog cega drugo a ono zato sto sam stariji od tebe i to dobrano. na temu kocenja motorm moze se svasta procitato na netu i uglavnom su u pitanju neka teoretisanja na nacin koji se svojstven samo nama, srbima, tako da ja sve to uzimam zdravo za gotovo ili sa velikom rezervom. ono sto znam je uglavnom iz iskustva a ti je da ces se lepse, lakse i mekse zaustaviti ako prilikom kocenja i saltanja u nizu brzinu odpustanja kvacila uskladis za brzinom zaustavljanja bez zadrzavanja na toj kako to zoves vagi. a najbolje u svemu tome je ako uz sve to u odredjenom trenutku dodas medjugas. e to onda em prija motoru, jer uskladjujes njegovu brzinu sa brzinom menjaca, em lepo zvuci a i lepo izgleda. sve ovo je svojstveno benzincima jer su mogucnosti poigravanja sa obrtajima motora veci. jednostavno, tamo gde dizel zavrsava benzinac tek pocinje !
postovao si dok sam ja pisao. moja predpostavka se obistinila. taze vozac...
... sve jedno , kapiram da mu je to prvi auto i da je taze vozac pa zato i pise ovako. elem, zaheb uglavnom nastaje kada se pravi neka teorija na bazi licne predpostavke da to nesto tako treba ili bi po logici stvari tako trebalo da bude. bilo kako bilo, nismo na istim talasnim duzinama, to je sigurno. voznju ne dozivljavamo na isti nacin i to je sigurno cak i ako na mojim naslonima za glavu sa zadnje strane nema krvi i karmina. sve jedno, ASTRAOPC je kupio relativno mlad auto i ophodi se prema njemu kao da ce ga voziti ceo zivot, sto je u neku ruku ok. ali, ocito je da nezna puuuno stvari cim moze da napise da ako se auto usporava kvacilom bespotrebno se se trosi lamela i ******** masina. ovo prvo ajde i nekako ali ovo drugo...

i jos jednom, vise citaj manje pisi jer tvoji saveti ne mogu pomoci nikome iz prostog razloga jer nemas iskustva. sto bi moj matori reko:" jos se nisi ukljucio u saobracaj". ti ovde mozes da podelis eventualno neko svoje zapazanje pa da se o tome diskutuje ali da kao veoma mlad vozac ti drzis slovo o tome kako terab da se vozi ne dizel nego auto, je vrlo neumesno jer covece ti ne znas da vozis, "juce" si seo u auto. ovo ti je prvi dizel i odkud ti znas kako njega treba voziti. jesi citao uputstvo za upotrebu ili ti je neko reko? shvati sve ovo dobronamerno... niko tebe nije napao vec si ti sebi dao malo oduska na pogresnom mestu u pogresno vreme i sa pogresnom osobom.

i jos nesto, daleko od toga da ja znam sve, najbolje i td... ali u ovom slucaju jedno je sigurno a to je da znam vise od tebe ako ni zbog cega drugo a ono zato sto sam stariji od tebe i to dobrano. na temu kocenja motorm moze se svasta procitato na netu i uglavnom su u pitanju neka teoretisanja na nacin koji se svojstven samo nama, srbima, tako da ja sve to uzimam zdravo za gotovo ili sa velikom rezervom. ono sto znam je uglavnom iz iskustva a ti je da ces se lepse, lakse i mekse zaustaviti ako prilikom kocenja i saltanja u nizu brzinu odpustanja kvacila uskladis za brzinom zaustavljanja bez zadrzavanja na toj kako to zoves vagi. a najbolje u svemu tome je ako uz sve to u odredjenom trenutku dodas medjugas. e to onda em prija motoru, jer uskladjujes njegovu brzinu sa brzinom menjaca, em lepo zvuci a i lepo izgleda. sve ovo je svojstveno benzincima jer su mogucnosti poigravanja sa obrtajima motora veci. jednostavno, tamo gde dizel zavrsava benzinac tek pocinje !
Comment