U pitanju je Vectra b 2.0 Di 98 motor x20dtl 82ks... Dok nisu poceli ovi hladniji dani sa temperaturama u minusu automobil normalno palio na pola kljuca ma koliko stajao pre toga na parkingu... Kako su poceli minusi krecu i muke sa paljenjem...
Prvi put kad me izdao kresnuo kao i obicno na pola kljuca uz prethodno paljenje lampice za grejace i posle 10ak sec se ugasio... Posle toga vergla bez ikakve naznake da ce da upali... Aku star 4god posle 7-8 verglanja po minusu od po 5-6sec vec poceo da se muci...
Nakacen na punjac to isto vece i sutradan ujutru oko podne uz zamenu filtera ulja i dodavanje k2 aditiva protiv smrzavanja nafte upalio iz 5 pokusaja uz jako neravnomeran rad i dosta belog dima... Posle par minuta "slozio" i tako radio pola sata... Stari filter je na oko izgledao ok i bez naslaga parafina...
U par dana potrosio 10ak litara svezeg goriva i danas opet isto... Upalio na pola kljuca na -5, ugasio se posle 10ak sec neravnomernog rada i ni da mrdne posle toga... Vergla ali nece da upali... Kao da vergla "na suvo"...
Check Engine se ponasa normalno tj upali i ugasi se po davanju kontakta...
ED sipan na NISu...
Moje kolege takodje voze dizelase i osim jednog koji je imao slican problem na Renault Kangoo-u 1.9D nisu se zalili... Ovaj sa Renoom ga ubacio u toplu garazu i posle pola sata je kresnuo na cvrgu...
Da li je moguce da je ED u pitanju i specifican sistem goriva na ovom motoru ili da problem trazim na drugoj strani...?
Unapred hvala na pomoci kolege[emoji106]
Prvi put kad me izdao kresnuo kao i obicno na pola kljuca uz prethodno paljenje lampice za grejace i posle 10ak sec se ugasio... Posle toga vergla bez ikakve naznake da ce da upali... Aku star 4god posle 7-8 verglanja po minusu od po 5-6sec vec poceo da se muci...
Nakacen na punjac to isto vece i sutradan ujutru oko podne uz zamenu filtera ulja i dodavanje k2 aditiva protiv smrzavanja nafte upalio iz 5 pokusaja uz jako neravnomeran rad i dosta belog dima... Posle par minuta "slozio" i tako radio pola sata... Stari filter je na oko izgledao ok i bez naslaga parafina...
U par dana potrosio 10ak litara svezeg goriva i danas opet isto... Upalio na pola kljuca na -5, ugasio se posle 10ak sec neravnomernog rada i ni da mrdne posle toga... Vergla ali nece da upali... Kao da vergla "na suvo"...
Check Engine se ponasa normalno tj upali i ugasi se po davanju kontakta...
ED sipan na NISu...
Moje kolege takodje voze dizelase i osim jednog koji je imao slican problem na Renault Kangoo-u 1.9D nisu se zalili... Ovaj sa Renoom ga ubacio u toplu garazu i posle pola sata je kresnuo na cvrgu...
Da li je moguce da je ED u pitanju i specifican sistem goriva na ovom motoru ili da problem trazim na drugoj strani...?
Unapred hvala na pomoci kolege[emoji106]
Comment