Hmmm .... može biti al' ne mora da znači (po selu se priča ali nije naučno dokazano).
Ovako ili onako najveći je problem što NIS ima neformalni monopol i tu je početak i kraj (svake) priče.
Problem sa Ultra D (ali ne u vezi sa hladnoćom ... možda u stvari jer je bilo nešto pre nove godine, istih -5 ili tu negde) je imalo par mojih prijatelja (motori Euro 4 iz sredine prošle decenije, sa cca. 200k km (na satu, možda i 300) u proseku) koji su pre i toga sipali isključivo "običan" ED (iliti Dizel, drugi i nema pod tim imenom). Postoje tu razne teorije zašto i kako se to moglo desiti ALI mi nijedna nije dovoljno ubedljiva pa ih neću ni iznositi.
Da li stvarno postoji problem sa NIS dizelom, nisam baš siguran ALI je lako proveriti (ali niko neće), jednostavno promeniti pumpu (odnosno distributera).
Ovako ćemo pričati u nedogled a zima samo što nije prošla.
Kad su ovakve stvari u pitanju (maziva, gorivo ...) promentiti brend (vrstu, proizvođača ...) pa videti kako se stvari odvijaju.
Ništa lakše i jeftinije (kod goriva naročito).
P.S.
Od tužbe(Vaš komšija) teško da će imati koristi ALI treba baš to da uradi (tužbu sudu, jer od inspekcija neće imati koristi, ne samo iz mog iskustva nego iskustva mnogih, to Vam je jednostavno birokratska mašinerija koja može da stisne malog privatnika (trgovca) ali sa NIS-om i neće da se kače a kamoli da su sposobni da se sa takvima obračunaju). Jedino što mora naći dobrog (skupog) advokata koji se bavio sličnim stvarima (bar nekoliko puta) inače džaba mu trud.
Ulaganje veliko, satisfakcija neizvesna.
A NiS-ovci se ponašaju kao da su sa druge planete i totalno ignorantno kao da problem nije zajednički ("pusti boodale sa starim krševima, ko ih hebe") znajući da im ne može doakati nijedna (kobajagi) konkurencija na domaćem tržištu.
Zato, nisam protiv (njih) al', jednostavno "nevolem" (da ne ponavljam da sam jedared dobio odgovor od centrale Mobil-a u roku od 12h ... od NIS-a bi dobio možda za 12 god. ... (ko to preživi taj je pravi Hadžija)).
Ovako ili onako najveći je problem što NIS ima neformalni monopol i tu je početak i kraj (svake) priče.
Problem sa Ultra D (ali ne u vezi sa hladnoćom ... možda u stvari jer je bilo nešto pre nove godine, istih -5 ili tu negde) je imalo par mojih prijatelja (motori Euro 4 iz sredine prošle decenije, sa cca. 200k km (na satu, možda i 300) u proseku) koji su pre i toga sipali isključivo "običan" ED (iliti Dizel, drugi i nema pod tim imenom). Postoje tu razne teorije zašto i kako se to moglo desiti ALI mi nijedna nije dovoljno ubedljiva pa ih neću ni iznositi.
Da li stvarno postoji problem sa NIS dizelom, nisam baš siguran ALI je lako proveriti (ali niko neće), jednostavno promeniti pumpu (odnosno distributera).
Ovako ćemo pričati u nedogled a zima samo što nije prošla.
Kad su ovakve stvari u pitanju (maziva, gorivo ...) promentiti brend (vrstu, proizvođača ...) pa videti kako se stvari odvijaju.
Ništa lakše i jeftinije (kod goriva naročito).
P.S.
Od tužbe(Vaš komšija) teško da će imati koristi ALI treba baš to da uradi (tužbu sudu, jer od inspekcija neće imati koristi, ne samo iz mog iskustva nego iskustva mnogih, to Vam je jednostavno birokratska mašinerija koja može da stisne malog privatnika (trgovca) ali sa NIS-om i neće da se kače a kamoli da su sposobni da se sa takvima obračunaju). Jedino što mora naći dobrog (skupog) advokata koji se bavio sličnim stvarima (bar nekoliko puta) inače džaba mu trud.
Ulaganje veliko, satisfakcija neizvesna.
A NiS-ovci se ponašaju kao da su sa druge planete i totalno ignorantno kao da problem nije zajednički ("pusti boodale sa starim krševima, ko ih hebe") znajući da im ne može doakati nijedna (kobajagi) konkurencija na domaćem tržištu.
Zato, nisam protiv (njih) al', jednostavno "nevolem" (da ne ponavljam da sam jedared dobio odgovor od centrale Mobil-a u roku od 12h ... od NIS-a bi dobio možda za 12 god. ... (ko to preživi taj je pravi Hadžija)).
Comment