Ne znam da li sam bas dobro definisao naslov , ali zanima me da li recimo 1.9 JTD prilikom oduzimanja gasa , odnosno kocenjenu motorom iskljucuje dizne do nekog izjednacavanja broja obrtaja sa brzinom , stiskanja kvacila i sl . Znam da kod benzinca kad oduzmem gas dok ne padnu obrtaji na 1K5 ne ubrizgava gorivo ( alfa 156 TS i Fokus 1.6 )recimo .Znam da se kod klasicnog dizela stedi na takozvanom " leranju" na nizbrdicama ili laganog zaustavljanja po inerciji , ako JTD iskljucuje diznue takva vrsta ustede nije ostvarljiva .
Fiat JTD , automatsko iskljucenje dizni
Collapse
X
-
Fiat JTD , automatsko iskljucenje dizni
27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKATags: None
-
-
sta je "leranje" ?
"ako JTD iskljucuje diznue takva vrsta ustede nije ostvarljiva" ... sta si mislio kad si ovo napisao?
Naravno da je i ne samo JTD nego bilo koji motor sa ubrizgavanjem u cutoff rezimu kad se oduzme gas.deutsche gemacht-gut gemacht...
-
-
leranje je ona ******stina koja se praktikuje na nizbrdici, izbacis iz brzine i kotrljas se do dole. Takvima bih zabranio da imaju poster auta na zidu a ne da poseduju isti i aktivno ucestvuju u saobracaju.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Zato sam i postavio pitanje , od par nih sam cuo za ovu vrstu " STEDNJE " ali nikad nisam i nije mi padalo na pamet da se kotrljam na leru bas iz bezbednosti , pa i iz navike , cak i motor koji mi je bio cvaj takt je maltretiran kocenjem motora .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Mislio sam da cu " dobiti odgovor , cut off do koliko malog broja obrtaja ? da li na podatak o stisnutoj papucici kocnice ili kvacila kako reaguje ? Takodje me zanima ( posto nemam displej i bord potrosnje) da li orijanticiono mogu da se upravljam po nadpritisku turbine u usisnoj grani posto imam manometar za turbo ?
Ako moze neka detaljnija pomoc bio bih vrlo zahvalan .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Ako motor radi, dizne uvek prskaju gorivo, nikako mi nije jasno šta pitaš..."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Pitanje je : kada sam u voznji i oduzmem gas , posto je motor JTD on bi trebao da iskljuci dizne dok ne padne na odredjeni broj obrtaja , koliki ? znam da ECU ima informacije o stisnutom kvacilu i pritisnutoj pedali kocnice , testirano na dijagnostici , verovatno cim stisnem kvacilo da se ne bi ugasio momentalno aktivira ponovo dizne , zanimaju me parametri kad i na kako to radi ?27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Cut-off ili DFCO radi po parametru broja obrtaja i pedale gasa. Nema veza ni sa kvacilom ni sa kocnicom.
Ako su obrtaji veci od 1500 i ako je pedala gasa pustena vise od 2.5 sekunde gase se dizne za ubrizgavanje
sve dok ponovo obrtaji ne padnu ispod 1500 obrtaja.
E sad nisam siguran dali je potrebno da je motor zagrejan na odredjenu temperaturu ili nije bitna temperatura motora.
Comment
-
-
TNX , to me je otprilike interesovalo .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Na mom tajnom meniju od BC imam očitan parametar FCO (fuel cut off)
Čim pustiš pedalu gasa, on je ON.
Čim stisnem kvačilo (ima prekidač) on je OFF.
Čim stisnem pedalu gasa on je OFF.
Čim obrtaju padnu, ne znam sad tačno baš jbg, negde oko 1000, on ide na OFF.
@comi
Zavisi šta podrazumevaš pod radom motora
Da li motor ne radi, samo onda kada klipovi miruju? (da ne ulazimo u to šta ih pomera)
Comment
-
-
Htedoh reći to za kvačilo ali da ne remetim mir
Comment
-
-
Tvrdim to što sam napisao, dizne i na pedali 0% prskaju gorivo kalibrisano za održavanje ler gasa. Prskaju svaka kada na njih dođe red, (u ovom slučaju), uvek postoji paljenje goriva pred ekspanziju.
"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Ostavili ste sajt gde pisu o radu motora na leru. Sve je tacno sto su tamo napisali.
Al se ovde uopste ne raspravlja o tome.
Pokusacu da objasnim posto vidim da niste razumeli o cemu smo pisali.
Naime kad je auto u brzini sa otpustenim kvacilom motor je kruto vezan
sa tockovima. Da pojasnim ako krenete da kocite i obrtaji motora padnu
ispod lera a pritom ne stisnete kvacilo motor ce se naprosto ugasiti jer ga
niste odvojili kvacilom.
Isto tako kad idete nizbrdo tezina gura auto nizbrdo i tockovi dobijaju energiju,
pri tome guraju motor u obrtaje iako ste pustili gas. E sad je pitanje zasto bi
dizne ubacivale gorivo za odrzavanje ler gasa kad motor vec dobija veliku
kolicinu energije za okretanje. Zato ECU iskljuci dizne sve dok se ne poremete
uslovi potrebni za cutoff funkciju.
Isti takav sistem imaju i vecina karburatorskih motora (sem nasih). Recimo da
lada ima elektronsku diznu ler gasa i da se ta dizna gasi kad se koci motorom.
Comment
-
Comment