ja sam rekao da je nusprodukt iz razloga sto veci deo te toplote ode u atmosferu, ne iskoristi se.
Fiat JTD , automatsko iskljucenje dizni
Collapse
X
-
-
U principu je istina jer je i kod automobila to tako pa su dodali turbinu da bi iskoristili to što bi se inače bacilo.... Zato je turbo motor "efikasniji" jer deo bačene energije koristi za bolje iskorišćenje motora koje je u procentima još uvek jadno.
Comment
-
-
Za mene je nus produkt nesto sto nastaje,a nije potrebno u nekom procesu....u slucaju motora, imamo veliki gubitak energije koji ne umemo da iskoristimo a koja se u vidu toplote gubi.Toplota je dakle enerija,kao sto je i sunceva i kineticka reke,pa energija vetra...Last edited by TECA; 25.08.2015, 20:54.
Comment
-
-
Ajde da i ja nesto kazem posto sam pokrenuo temu u drugom pravcu doduse : kad upalim auto na leru posle dve tri sekunde izmedju interkulera i usisne grane je nadpritisak a ne vakum , kad skinem crevo koje vodi na digitalni manometar motor i dalje isto radi s tim sto osetim na cevki za crevo da duva a ne da srce . Sto se tice ventila ima na turbini ventil elektronski upravljan koji sa dodavanjem gasa otvara vise nesto i pravi veci nad pritisak .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Naravno da ce da "duva", izduvni gasovi su i dalje topli...pritisak je malo iznad atmosferskog...****na termodinamika....sto na nekima u usisu ocitava malo vakuma ima veze sa ekologijom ,a to je kod onih sto imaju elektronsku klapnu na usisu...Tvoj jtd nema,a i na ovima sto imaju bi duvalo ispred klapne...
Comment
-
-
Imam klapnu , mislio sam da je za gasenje da ne protrese , ali je manometar vezan bas ispred klapne .Inace pitanje sa pocetka teme : iskljucenje dizni ? stavio sam dijagnostiku i probao , odmah po oduzimanju gasa prekida dovod , na 1200 obrtaja pocinje da dozira oko pola smese od lera a na 1000 kao na leru , nisam pisao ni zapamtio koliko mg po ciklusu posto me je interesovalo uopsteno . Inace ler mi je na 850 obrtaja . Kada pri motornom kocenju stisnem kvacilo cim ga pipnem dozira nesto vise koji delic sekunde pa pada na kolicinu za ler , ako padne malo ispod lera sa ukopcanom lamelom u trenu pljucne vise tako da povuce i digne na hiljadarku .Ne znam da li je ovo fabricki posto mi je Gumetina napravio nove mape .27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
-
Fabricki ti je to tako,nema tu sta oko lera da dira tjuner,a i na vecini vozila je to tako,pa bio benzin ili dizel.
Koliko vidim tebe buni taj pocetak ubrizgavanja na 1200,da ali samo oko obrtaji padaju naglo a u cilju da pripremi motor za stabilan ler.Ako kocis motorom,spor je pad obrtaja i racunar nece ukljuciti ubrizgavanje do samih obrtaja za ler.Kad si u prvoj brzini,i bez gasa ce savladjivati manje uzbrdice,ima se utisak da sam dodaje gas koliko treba,kod ispravnih motora je to tako,racunar zeli zadrzati motor u radu i eto.Last edited by TECA; 01.09.2015, 18:41.
Comment
-
-
Dodao bih: ne samo kod manjih uzbrdica, nego i vecih.
Do sada nisam naisao na neku na koju se nisam ispenjao u prvoj u leru.
Radim to tako, jer mi je prva osetljiva, bukvalno na pipanje gasa, auto skace kao jarac, a druga je prebrza.
Radi se o planinskim putevima koje je uglavnom odnela voda i gde biras tacno kuda ce ti svaki tocak proci, da ne bi ostavio karter u sumi.
Comment
-
-
Niko nije dodao komentar na to koliko pritisak turbine izmedju ostalog zavisi i od ubrizganog koriva , bar kada se recimo odrzava konstantna brzina i broj obrtaja???? e sad sto se tice termodinamike , nisam masinac ali da me ubedi neko da recimo teortski motor radi na ekspanziju hemijske reakcije bez sagorevanja , odnosno bez temperature , izbaceni neki Xy gasovi pod pritiskom koji rasterecuju cilindar za novi ciklus ne bi pokretali turbinu ako je u izduvu ????27.5 god za djevrekom auta snova :
Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????
NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
Comment
-
Comment