Samodetonacija / potrošnja ulja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    koliko km kvalitetne ostre voznje tako da motor bude opterecen da bi se izbacio sav talog zavisi od kolicine natalozenog koksa, cadji i ostaloga.

    ako je motor bio totalno zapusten, u stanju da jedva radi potrebno je podosta, bar 10tak hiljada km da se motor sam od sebe procisti iznutra.

    ali, prvi rezultati bi trebalo da se oset vec posle 2-3.000km i prve zamene ulja na tih 2-3.000km (uz filter obavezno).

    sada je previse hladno napolju i motor veoma tesko ili nikada ne dostigne punu radnu temperaturu, znaci ulje na 90-100C.

    sama voda/rashldan tecnost se zagreje daleko pre nego sto se ceo motor zagreje na radnu temperaturu.

    koliko dobro ulje uspeva da cisti motor trebalo bi vec da se vidi po sadasnjem ulju posle zemene, ako detergenti rade i ciste motor ulje bi trebalo da je vec promenilo boju i da je apsorbovalo u sebe prljavstinu iz motora (da bude tamne boje).

    nezgoda je sto se koks jako cvrsto uhvati na metalne delove motora i potrebna je povisena temperatura unutar motora da koks i talog "pregori. sagori" tako da moze motor da ga izbaci kroz auspuh.

    u svakom slucaju, motor bi morao da se vec sada lakse vrti, i da se polako cisti od taloga. obirtaji nisu toliko vazni ve da motor bude opterecen tako da bi mogao dobro da se zagreje iznutra.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • acatheking
      CBC Član
      • 22.01.2005
      • 78
      • Beograd / Mirijevo

      #47
      Ok... ukapirao sam... Ipak će biti bolje da ja oteram auto na čišćenje wynns metodom. Jes da košta, ali šta da se radi.
      Samo da napomenem, da ulje nije baš toliko dobilo boju. Posle pređenih 700-800 km od zamene ulja, boja je ista kao i kada je sipano, možda malo tamnija nijansa, ništa preterano.

      @offtopic


      Primetio sam da je plastika (tačka broj 2) sa unutrašnje strane nahvatala masnoće i prljavštine. Ujedno je i usis, metalni sklop ispod nje također masan i prljav. Da li je ovo normalno ili može biti da je i sistem za ubrizgavanje prljav? Zašto je crevo (tačka 2) moralo baš tu da završi? Uljna isparenja idu direktno u taj deo, pa mi je tu nešto nelogično.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        1.Gasovi koji isparavaju iz kucista motora su vrlo kancerogeni (sadrze raznorazna hemiska jedinjenja monoxidne grupacije
        Sagorevanjem istih u cilindru se opasnost po chovechanstvo smanjuje.

        2. Moralo je tu, ili da kazem moralo pod ekonomskim nacheljima autoindustrije.
        Pored toga sto idu u motor, gasovi su evakuisani nasilno vakumom tako da je kuciste motora blago u podpritisku, sto chini da motor ima smanjene shanse da izbacuje ulje na semerinzima radilice i ostalim dihtunzima.

        Sa malo para ili bez, sve mozes da prepravish na LOSHIJE nego sto je sada.

        Sa, josh malo para, sve moze da se prepravi na bolje nogo li je
        Ali automotivna industrija nema nameru da chini ulaganja koja idu protivno nacheljima profita.
        Sto bi napravili motor koji samo radi i radi?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #49
          Vidi ti malog, klima, ABS, ovo ono
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • acatheking
            CBC Član
            • 22.01.2005
            • 78
            • Beograd / Mirijevo

            #50
            Originally posted by M-power
            Vidi ti malog, klima, ABS, ovo ono
            He, he.. ima ABS, servo... ali klimu nema.

            ...
            Ok, neću da ubijam čovečanstvo , neka se štetni gasovi dodatno "sprže"...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              A ima i prljavstine i oxidacije od soli na akuminijumskim delovima.

              Operi ga, izgleda kao 68 a ne 98 god.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • acatheking
                CBC Član
                • 22.01.2005
                • 78
                • Beograd / Mirijevo

                #52
                Ima štroke, priznajem. Pranje će doći čim putari budu prestali da "sole" ulice.
                Smem li da raspalim neki nežniji vodeni šmrk po motoru ili da sve to prepustim nekoj auto perionici?

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  STo duze so stoji gde je vecu stetu pravi.
                  Mi u Swe podignemo auto u praonicama jednom nedeljno i skinu svu so sa podvozja.

                  Auto praonici ga das, i vratis se kad ga upale i radi bez da trzaka
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    cim ti je ulje za samo 800km pocelo da menja boju znak je da dobro radi posao i da cisti vredno motor od taloga.

                    ono plasticno crevo (recirkulacije uljnih para, ili iberlauf tzv) je unutra masno jer kroz njega prolaze uljna isparenja i tako mora da bude.

                    sam sistem ubrizgavanja sa tim nema veze, vec (ne)redovnosti zamene ulja.

                    sa wynns se ciste brizgaljke pre svega a ne blok motora iznutra ali svakako nece stetiti.
                    kosta oko 30tak evra, sto i nije mnogo u odnosu na cenu popravka motora usled loseg odrzavanja.

                    kada dodje toplo vreme i motor bude mogao da se dobro zagreje jos bolje ce ulje raditi operaciju ciscenja.
                    treba malo strpljenja, ako 70.000km nije bilo odrzavanje na nivou treba neko vreme da se motor sam procisiti.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • crx
                      CBC Član
                      • 10.03.2005
                      • 38
                      • Beograd

                      #55
                      Pozdrav,
                      jel' a gdje u BG ima taj wynns

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #56
                        Nisam skoro gledao al bilo je u bolje snabdevenim radnjama. Auto sport u zickoj i mislim da sam cak video na OMV pumpama
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • bax76
                          CBC Senator XXL
                          • 07.11.2006
                          • 605
                          • BG

                          #57
                          Dragi forumasi, naleteo sam na ovaj topic, i resih da ga malo ozivim, sa novim informacijama. Nedavno sam kupio Z10 1.2 60ks (punto2). Uglavnom moj problem, i problem jos nekih vlasnika je sto se cuje to cangrljanje pri ubrzanju u nizim obrtajima, inace automobil je presao 1300km. Znaci nema reci o nekom zapustanju motora jer je sve staro 2 meseca. Sta raditi i kako voziti auto, prvih 1000km sam pazio da ne ide preko 3000 obrtaja, sad sam malo opusteniji. Da li ja smem da ga teram na 4000 obrtaja obzirom da je nov auto? Sta raditi i kako se ponasati, mnogi ljudi kazu da je sve zbog goriva. Ali glupo je da napravim neku stetu iz neznanja. Inace vozim kratke gradske relacije u guzvi oko 5 km u BG. Pozdrav.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Preporuka:

                            Sa sledecim sipanjem benzina sipaj i neki Oktan Booster, ima ga na svim benzinskim pumpama.
                            Ako je motor toliko osetljiv da mu je prilagodljivost oktanskoj vrednosti izvan dometa za nase gorivo imash samo opciju da neko ko radi chiptuning remapira paljenje.
                            Naravno ovo je vec stara dobra pricha o Zastavi i sta pustaju na trziste.

                            Dakle ako i pored sipanja Oktan Boostera nastavi da zvekece, raklamiraj servisu, ako sa Oktan Boosterom prestane, ostala ti je solucija da se pomiris sa sudbinom ili remapiranje paljenja.

                            To o voznji u niskim obrtajima dovodi do koksiranja u komori za sagorevanje.

                            1000 po sklapanju motora je vreme za zamenu ulja i za normalnu voznju, dakle teraj , nema vishe stednje , mozda je ipak samo koks u pitanju zbog rezima voznje. (mada je 1000km jako malo da se stvore neke znacajne naslage ali nisu svi motori jednako osetljivi na ovaj fenomen).
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • bax76
                              CBC Senator XXL
                              • 07.11.2006
                              • 605
                              • BG

                              #59
                              Probacu sa Octan boosterom, ali prvo cu da sipam na OMV, pominjete 1000km za zamenu ulja. Kad sam uzimao auto receno mi je da dodjem tek na 7000km, a u uputstvu pise da dodjem posle 20k, ili 1 godine na prvu zamenu ulja??? Ulje je Selenia sintetika. Sta je ovde prava mera?

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #60
                                7000-12000 grad-auttoput-kombinocano 10000km

                                Comment

                                Working...
                                X