turbina na turbo dizelu 1,5 dCi kod LOGANA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laki955
    CBC Član
    • 30.10.2007
    • 11
    • Vozdovac

    turbina na turbo dizelu 1,5 dCi kod LOGANA

    slucajno sam primetio da na izlazu iz turbine ka usisu u motor na crevu mi se pojavilo ulje. najvise je bilo ulja na selni koja se tu nalazi i koja mozda nije najbolje stegnuta. Sve je nepristupacno i ne moze da se lako pridje. Odakle ulje iz turbine, da nije to iberlauf ili odusak iz motora i uljne pare koje ulaze u turbinu i kasnije budu ubacene sa vazduhom u usis motora. Da li je to opasno sto je ulje pocelo da se razliva po selni i po celoj turbini, koja je sada zamascena. Pitam se da nije mozda probilo ulje koje podmazuje lezaj na turbini ili je to neka normalna pojava. Kontaktirao sam servis kod Starog Sajmista i receno mi je da je normalno da se zbog veceg pritiska ovlazi turbina od uljnih para iz iberlaufa. Da li neko ima iskustva sa ovim turbinama iz 1,5 dCi motora. Unapred hvala na odgovorima
  • Saby
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 408
    • Horgos

    #2
    malo procesljaj engleske forume za renault, tamo skoro svakome se desava crkavanje turbine pa interkulera pa redom, na svim dci motorima, nesto su zajebali kod tih dci motora...
    Fun starts @ 3000 RPM
    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Neznam kako se sa engleskog foruma tumaci crkavanje Intercoolera, u mom svetu je samo pucanje istog od nadpritiska moguce, zaprljanost uljem i smanjena efikasnost istog je moguca ako ulje izlazi u IC iz turbine.

      Da li je u pitanju ulje iz kompresora ?
      Da li je usis kompresora takodje nauljen? Dotakao si do iberlaufa u teoriji pa pitam.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Saby
        CBC Senator XXL
        • 25.11.2004
        • 408
        • Horgos

        #4
        tacno je pisao PUCANJE
        Fun starts @ 3000 RPM
        Alfa Romeo 146 1.8 Ts

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Ahh.. znaci jos koriste karton da prave auta

          Salu na stranu, vrlo neozbiljno u tom slucaju da IC koji treba da izdrzi neki manji pritisak kao sto je na tim motorima neuspeva da odradi posao

          Nisam gledao kako izgleda taj IC ali ce biti da je razlika u pritisku ispred-iza poprilicna sto dovodi do velikog dinamickog opterecenja na spoj celija i ulazne komore te da se tu i odvaja .
          Vidjeno kod dosta drugih neozbiljnih proizvodjacha

          Isti IC je definitivno glavni i odgovorni krivac za opterecenje turbine posto je pritisak redukovan intercoolerom a navodi se citanjem MAP vrednosti iza ICa te turbina sve vreme radi sa 0,3-0,4 Bara vecim pritiskom nego li je u plenumu

          Resenje, ako je turbina popustila, popraviti, zameniti i staviti neki krsten IC inace ajmo jovo nanovo...
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • laki955
            CBC Član
            • 30.10.2007
            • 11
            • Vozdovac

            #6
            Inace nisam primetio neku razliku u voznji. Auto Logan 1,5 dCi je zivahan i zahvalan auto. Posedujem ga skoro dve godine i sa njim sam presao 30k bez bilo kakve intervencije. To vlazzenje ulja na turbini sam slucajno video prilikom vizuelnog pregleda motora. Pitam se samo odkud ulje na sselni iz turbine. Nivo ulja u motoru je isti i ne trosi ulje. Da li da odem u servis i da pogledaju o cemu se radi?. Ovi idoti iz Integre zarobice mi auto u servisu tri dana.

            Comment

            • Car
              CBC Senator XXL
              • 07.07.2005
              • 900
              • Beograd

              #7
              Meni rekli u servisu da je svaki dci mastan na tom delu, a to sam i sam video na gomili njih.
              S tim sto oni svi po servisima pricaju da je to normalno.

              Na lagunama je kasnije renault pravio drugaciji interkuler. Bas na tim engleskim forumima ljudi pricaju da oni koji nakon crkavanja turba nisu sa novim turbom stavili i taj redizajnirani interkuler su opet imali isti problem ubrzo.

              Jedino nisam uspeo da dokucim da li je greska time potpuno ispravljena ili samo ublazena...

              @BOOST
              Kod te eventualne zamene interkulera nekim boljim, na sta treba paziti? Dimenzije ili sta? I koji uzeti, sa nekog saab-a?
              Pitam laicki, i sam vozim tog DCI, pa mozda jednog dana zatreba...

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #8
                ...a, vidim ja puni oglasi Dacia 2005, 2006 godiste...

                ''rekli u servisu da je svaki dci mastan na tom delu,..''
                Eto ga jedan od razloga...

                Comment

                • Car
                  CBC Senator XXL
                  • 07.07.2005
                  • 900
                  • Beograd

                  #9
                  Pa ja sam to video na meganima, lagunama itd. bas na daciji nisam video.

                  Comment

                  • laki955
                    CBC Član
                    • 30.10.2007
                    • 11
                    • Vozdovac

                    #10
                    Zakazao sam u ponedeljak u servisu kod Sajmista i reklamiracu im ovo zamascivanje turbine jer je vozilo jos u garanciji. Telefonon su mi rekli da je to sasvim normalno, ali vidim iz vasih odgovora da i nije ,,bass normalno,, i da vodi ka unistenju turbine. Da li da trazim zamenu nove turbine ili ce oni samo izvrsiti servis postojece.

                    Inace i nisam nesto video mnogo oglasa za prodaju Logana 1,5 dCi, a ima mnogu u taksijima u Bgd i iz razgovoru sa njima prilicno su zadovoljni ovim motorima i neki su vec presli preko 200k.

                    Comment

                    • Saby
                      CBC Senator XXL
                      • 25.11.2004
                      • 408
                      • Horgos

                      #11
                      procesljaj malo forum, ima negde tema clio 1.5 dci od drugarice, i tamo procitaj sta sve izdesavalo
                      Fun starts @ 3000 RPM
                      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        normalno je da na tom mestu ima tragova ulja. i tako je sa svakim turbom.
                        samo je pitanje kolicine, ne sme da kaplje ulje.
                        u pitanju su tragovi, ono zamasceno.

                        sama turbina nema aspolutno dihtovanje ulja i normalno je da isparenja ulja prolaze.
                        da li vozis puno na leru, i to moze biti razlog povecanja te pojave.

                        takodje, tu na usisnu stranu je mozda spojen i odvod uljnih para iza kartera, pa se sa te strane pojavljuje kondenzovano ulje. tako je na nekim autima ne znam kako je na tom DCI reseno.

                        pogledaj i kod nekoga ko ima taj auto duze vreme, kako i koliko je ulja na tom mestu da bi mogao da uporedis stanje tvoga.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • laki955
                          CBC Član
                          • 30.10.2007
                          • 11
                          • Vozdovac

                          #13
                          DA,da u pravu si Brick, na ulazu u turbinu postoji dovod uljnih para ali iz glave motora, a ne iz kartera.
                          Da li se sa njima mozda turbina podmazuje ili je to reseno na drugi nacin preko lezaja turbine?
                          Inace ulje ne curi vec je cela turbina i njena bliza okolina zamascena poprilicno. Ponovo su mi potvrdili iz vise servisa koje sam zvao da je to redovna pojava koja se ne moze izbeci kod ovih DCI motora.
                          Primetio sam da je posle ostrije voznje ova pojava manje uocljiva u odnosu na gradsku voznju gde je izrazenija.
                          Razlika u vuci i snazi motora se ne primeti i dalje je sve OK, samo neznam dokle ce tako i cime ublaziti eventualne posledice ?

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #14
                            Posledice ne mozes da ublazis, takva je konstrukcija i gotovo!!! Pomiri se sa cinjenicom, da ces u gradkojs voznji uvek imati po malo zamascenu turbinu, ali posto je to jedina posledica, mislim da nema brige!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              dovod uljnih para ali iz glave motora, a ne iz kartera
                              to ti je isto, glava i karter su direktno povezani.
                              jedna celina sto se ulljnih para tice.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X