Molim one koje imaju iskustva sa Pug-om 307 da mi pomognu. Auto nije moj, godiste je 2004, hDi sa 110 ks. Ovi u Veranu tvrde da ima FAP filter, ja mislim da nema jer je Euro 3 i da nesto hoce da ulove u mutnom. Mislim da je tek dvolitras sa 136 ks imao FAP. Da li neko ima neka saznanja? Gde bi se uopste nalazio, ja ga nisam video nigde ispod haube, jer koliko ja znam, i aditiv mora negde da se sipa, a tako nesto nisam video.. Svaka pomoc i predlog dobrodosli..
PEUGEOT 307 HDI 2004 110 KS - FAP filter !?
Collapse
X
-
Model 1.6 HDi 110 KS ima FAP kao i 2.0 HDI 107 KS, ne znam na koji si mislio od ova dva !?
Filter čestica se nalazi posle pretkatalizatora, znači gledajući iz smera izduvne grane prvo ide pretkatalizator pa filter čestica.. pa izduvni lonacPogledaj ovde kako to izgleda: PSA PEUGEOT CITROËN Particulate Filter
Rezervoar za aditiv je u rezervoaru dizel-goriva zajedno sa brizgaljkom i regulatorom. Inače, na svakih 80.000 km filter mora da se zameni. To se obavlja u okviru redovnog održavanja. Troškovi za aditiv iznose oko 100€. Kada je prazan rezervoar za aditiv, uključuje se upozorenje. Sistem prijavljuje da treba "očistiti filter goriva". Ukoliko ignorišete signal, filter čestica će se zapušiti, motor onda prelazi na pomoćni režim rada. Vožnja do servisa je još uvek moguća, ali uz smanjenu snagu.
Na ovoj stranici možete pogledati kako FAP radi: How does the FAP® (DPFS) work
2000. Peugeot 607 – prvi dizel HDi s FAP-om
2003. Lansiran RC Cup s dizel HDi motorom s FAP-om
2005. Proizveden milioniti Peugeot s FAP-om
-
-
Anti Pollution Fault (fap Filter)
--------------------------------------------------------------------------------
The PSA group FAP filter uses a special particulate fluid, (VERY toxic, and potentially carcinogenic!),there are 2 types, which one you need depends on the build code of your vehicle, (check with your dealer), they are similarly priced at approx. £19-£30 per litre! remember that if you decide to fill the tank yourself, you still need a dealer to plug the diagnostic computer into your car to tell the ECU the tank has been filled, thats why warning lights are staying on even after filling up the fluid, basically Peugeot have got you either way! even if you fill the tank yourself, and get it re-programmed on 'Diag', the car will still has to be 're-generated', this means the diagnostic computer will run the car at high revs to clean out the filter then again, you can do this yourself by thrashing the car on the motorway at a steady 70mph for 10 mins or so staying in 5th or 6th gear, If for any reason you go below 70 doing this you will need te start the process again.If after all that the "Unblock diesel filter",warning is still on you can bet the dealer will say you need a new filter. Some people have removed the filter, (some split from the CAT, some are all one piece, If yours is one piece i suggest you leave it to a dealer), and cleaning it with various detergents/steam cleaners before replacing it, and guess what? It has been fine ever since! if you buy a replacement FAP filter from a dealer, dont be surprised to find what resembles a old one PSA just overhaul them then sell them on again, I do not know what they do,they just resemble a part from a scrappy! (maybe they use the detergent/steam cleaner method!). So a bit of DIY could well save you a small fortune. REMEMBER THIS IS NOT PSA APPROVED AND COULD INVALIDATE YOUR WARRANTY.
Comment
-
-
Grupa PSA Peugeot Citroen proizvela je 500.000. vozilo opremljeno filterom za čestice od početka komercijalizacije Peugeota 607 2.2 HDI, prvog automobila u koji je u maju 2000. ugrađen FAP, koji je tada imao svetsku premijeru.
Sistem filtera za čestice promovisan je u aprilu 1999. godine, a prvo se ugrađivao u Peugeot 607, pa u Citroen C5, zatim u Peugeot 406, 307, 807 i Citroen C8.
Uvođenjem u upotrebu FAP filtera dogodilo se prvi put u istoriji automobila, da izduvni gasovi vozila koja koriste dizel gorivo sadrže neznatne količine čestica koje zagađuju okolinu.
Ovakav napredak omogućio je da dizel gorivo pored svojih poznatih karakteristika kao što su manja potrošnja goriva i neznatna emisija CO2, postigne i izuzetne performanse po pitanju emisije štetnih supstanci, koja je mnogo manja od važećih Euro standarda. Sada je šest modela iz game Peugeot i Citroen opremljeno filterom za čestice. Za dve godine taj broj trebalo bi da se poveća na jedanaest, a količina proizvedenih automobila sa ugrađenim FAP filterom treba do dostigne milion.
Na razvoju i unapređivanju ovih filtera permanentno se radi. Dok su prve generacije filtera za čestice morale da se održavaju na 80.000 kilometara, stručnjaci koji rade na razvoju pronašli su novembra prošle godine rešenje koje pomera interval održavanja, zavisno od verzije i zahvaljujući novom aditivu do 120.000 kilometara.
U 2004. godini PSA treba da plasira filter za čestice koji ne zahteva održavanje, to se postiglo razvojem potpuno nove arhitekture filtera nazvane "oktaedar", prema geometriji ulaznih kanala filtera.
Comment
-
-
Re: FAP filter i Pug 307
Ja imam baš taj pug, i IMA FAP filter. Nalazi se ispod auta, negde u predelu srednjeg auspuha. Rezervoarčić za aditiv je bliže zadnjem desnom točku, i ne sipaš ga ti nego serviser, jer mora i odgovarajuću ECU da se resetuje (jer ne postoji senzor nivoa istog, barem ne u 307-mici).
Inače 2.0HDI motori od 90KS nemaju FAP, svi od 107KS 79KW imaju (izuzeci su neke varijante od 109-110ks - 80-80.9kw do 2003-će), a svi od 136KS imaju FAP.
Comment
-
-
Originally posted by mishkomJa imam od 90i srecan sam sto imam
IZ RAZLOGA sto litar ulja za FAP filter kosta 60-65e, a staje 4lvaljda, a jos vise za 2.2
Šteta što kod nas, za razliku od većine zapadnoevropskih zemalja, nema nikakvog popusta prilikom registracije/poreza zbog toga što si "zeleniji". Doći će i to kod nas uskoro valjda...
A FAP filter možeš i sam da očistiš:
http://wbsatwestmount.blogspot.com/2007 ... ilter.html
P.S. Veruj mi 107ks vs 90ks na težinu od 1300kg je VELIKA razlika. Probao oba i bez trunke dileme kupio ovaj jači.
Comment
-
-
FAP filter ili filter cestica,sto se tice zamene ne verujem jer on opominje na malu kolicinu tecnosti ali je jos uvek ima tako da samo treba da se dolije i po mogucstvu auto provoza malo brze van grada da bi stvorio dovoljnu temperaturu da spali nagomilane cestice i to bi bilo to.
Comment
-
-
Kao sto je neko gore rekao nestalo ti je tecnosti koj ide u fap filter. Doliva se koliko se secam kod zadnjeg levog tocka.
Litar orginalne tecnosti je skup, ali mozes sipati tecnost koja ide u kamione Euro4 i Euro5. Ima da se kupi na skoro svim pumpama i daleko je jeftinija od orgonalne.
Comment
-
-
Pisanje velikim slovima na forumu se tretira kao vikanje!
Pre otvaranja novih tema proverite ako je takva tema već negde na forumu otvorena. Najjednostavnije je to napraviti korišćenjem opcije "Traži", već je bilo reči o ovom problemu u ovim temama, iste ili slične problematike:
PEUGEOT 406 2.2 HDi 98 KW - FAP filter
PEUGEOT 307 HDI 2004 110 KS - FAP filter
Kod otvaranja novog "topica" pokušajte što jasnije u naslovu "topica" napisati koja je tema, tj. nemojte da naslovi budu tipa „Pomoć“, “kako zameniti ovo“, i slično, nego npr. „Kako zameniti zvučnik na 206“
Comment
-
Comment