Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #16
    Ma kave slike i linkic pa nije to nikakva nauka!!!
    Ja sam to imao na predhodnom autu 2 godine je radilo bez problema i sto je najgore rade i dan danas ,a to je vec vise od 4 godine !
    To vise nema nikakvog smisla cena-kvalitet jer su kinezi,turci poceli tako kvalitetne stvari da rade a kostaju bagatela!!!
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #17
      Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi

      danas naleteh slucajno na ovo:
      kit se sastoji iz dva kljuca,glavnog aparata ,kablova ,itd...
      e sada ako je neko rspolozen da mi pomogne ovako da ja to sam povezem(plan za povezivnje je tu),ali ne bih onako na slepo da krenem sam da radim pogotovo ako je neko to vec radio i ima mnogo vise iskustva od mene ....
      za pocetak gde da postavim glavni prijemnik?
      auto je mazda xedos9




      hvala unapred
      miki
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        pitaj konkretno šta te mu?i.
        ako imaš shemu, sve spojiš po njoj.
        u principu imaš 2 sistema , sa 2 i sa 3 žice koje pokre?u motor brave.
        pogledaj da nemaš ve? fabri?ki kompletno sve oži?eno, centralnu bravu odavno imaju automobili serijski, zadnjih 20 godina je to uobi?ajeno, pogotovu kod japanaca.

        ako imaš centralnu bravu, samo spojiš izlaz iz prijemnika na relej centralne brave.

        prijemnik postaviš što više možeš, tj njegovu antenu a sam prijemnik negde ispod instrument table, i u?vrstiš ga da na landara.

        ako nemaš centralnu bravu i fabrika je nije predvidela pa treba da ugradjuješ motore, bušiš vrata, praviš nosa?e, provla?iš kablovsku mrežu itd... bojim se da ovako daljinski je slaba vajda od kakve pomo?i dok se ne zasuku rukavi.

        postuj shemu ako je imaš, pa da se vidi koje su ta?ke interkonekcije sa fabri?kom kablažom.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #19
          cenralnu bravu imam,ali gde se nalazi relej centralne brave i kako izgleda?plus ovaj sistem je takav da ima dodatni kanal ili za siberdah ili za prozore,tako da to dodatno komplikuje stvari...
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • dandy
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 513
            • Bijeljina-Beograd Medakovic

            #20
            posto rece da imas fabricku centralnu bravu, moj savjet ti je da ides linijom manjeg otpora s obzirom da se ne zazumijes u struju i mogla bi da bude skuplja pita od tepsije.
            Znaci sta je potrebno da uradis.
            kupi jedan motor za centralnu bravu,kosta oko 3-4e malo preradi mehanizam za otkljucavanje vozacevih vrata koji je sigurno upravljacki, tj nna njega se otvaraju i ostale brave, i spoj taj motor koji si kupio na tu bravu tako da daljincem aktiviras taj motor, koji ce da otkljuca vozaceva vrata, a automatika ce da odradi ostalo.
            mozda ce ti malo biti nezgodno da ubudzis taj drugi motor ali malo pogledaj varijante i sigurno moze da se postavi.lakse je to nego da trazis upravljacki relej na koji mozes vrlo lako nesto pogresno da spojis i spalis i konzolu i relej.
            To je inace jedini nacin za povezivanje i kod drugih automobila koji imaju fabricku centralnu bravu, ali stari sistem koji ne moze da se spoji preko konzole, tipa kadett suza i sl.
            Znaci potreban ti je stabilan + sa acu koji spajas sa konzolom, - kojispajas na sasiju i dvije zice koje izlaze iz konzole koje ces dovesti do vozaceve brave na cije krajeve spajas motor

            Nema sanse da zabrljas i sigurno ce da radi kako treba.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              gde se kod tebe nalazi relej nemam pojma, pogledaj u uputstvu od auta.
              mogu da pretpostavi da se nalazi u centrali zajedno sa ostalim relejima i osigura?ima.
              izgleda ništa posebno, kao i svaki drugi relej i obi?no ima neku oznaku, broj na ku?ištu koji pobliže objašnjava funkciju na autu.

              ako ne možeš da saznaš kakva je elektro instalacija u tvom autu, možda da pitaš /posetiš neki servis za ugradnju alarma.
              oni obi?no imaju iskustva sa raznim modelima i znaju gde treba da se potraži centralna elektro jedinica.

              što se ti?e tre?eg kanala, možeš da spojiš da ti radi šta gdo poželiš od šibedaha, do prozora, paljenja zimi auta preko daljinskog, aktiviranja muzike, svetla, automata za kafu,.... bukvalno sve što poželiš.

              tre?i kanal tzv je standardna opcija mnogih auto alarma zadnjih 10tak godina.

              u krajnjem sistem koji si kupio je neko napravio, poseti sajt, pošalji pisamce mailom, pitaj ih za baš tvoj model auta potrebne informacije.

              povezivanje je jednostavno ali moraš imati informaciju pre ugradnje da ne lutaš tj gubiš vreme pretraživanjem elektro instalacije auta.

              da pitaš za moj tip auta, dobio bi precizan odgovor (kod mene je elektro centrala u dnu centralne konzole iza pepeljare, tu su svi osigura?i i svi releji i sve je obeleženo/ozna?eno- posao od 3-4 minuta da se poveže to što želiš).

              ovako, mogu samo generalno šta se povezuje a gde je fiozi?ki u tvom autu ne mogu ti pomo?i.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #22
                brick...automata za kafu gde se toga seti...upravo sam nasao dva releja,jedan je u kutiji pod motor haubom i kontrolise svetla u kabini,slußleuchten,zentralnu bravu i el.pod.stakla...drugi sam nasaou kabini sa ostalim osiguracima i osigurac je samo za zentralnu...pokusacu ja to sve lepo da fotografisem pa ako imate volje da mi pomognete ...inace duduk nisam ,samo me do sada nije interesovalo,a u servisu gde sam kupio kosta ugradnja nekih 60 eura ali to vise nije zanimljivo...to ti je kao kad skupis komponente za audio sistem i pustis nekog drugog da ti to odradi i nastela,a mozes i sam
                hvala jos jednom...
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • dandy
                  CBC Senator XXL
                  • 09.12.2005
                  • 513
                  • Bijeljina-Beograd Medakovic

                  #23
                  ma samo to spoj sa jednim motorom kojij ces dodatno da ubacis na upravljacki motor u vozacevim vratima i nema frke, da ne komplikujes bez veze, povezi jedan motor sa vozacevim tako ce on da daje signal vozacevom a aovaj svim ostalim i nema da te boli glava

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #24
                    nazalost prijatelju tako ne radim...inace sam upravo saznao od prijatelja koji radi u mazdi da xedos9 ima "bus" sistem kablova tako da to sto imam moracu da dopunim sa jos jednim kontrolerom...tako da sam sd u potrazi za tim,danas smo prckali oko kablova i upravo to primetili...znaci ako bih uradio tako kao sto si mi ti rekao(dandy) auto bi mislio da ga neko krade..isto tako ako bih ovo sto sada imam nekako ubudzio desilo bi se sledece da bi prvo otvaranje proslo bez problema,dok bi drugo vec napravilo znak pitanja u ecu i verovatno izazvalo paljenje alarma...inace "bus" sistem poznajem iz elektroinstalacija za kucne instalacije i iskreno nisam znao da s etako nesto koristi u auto instalacijama...majstor mi rece da sada to koriste npr.mercedesi od neke 2000 godine(pri tome mislim na sisteme brava) a pogledaj xedos 9 to ima od 1993 godine...izvestavam dalje sledece subote bi trebalo da se ugradi ako dodatni deo stigne..
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • dandy
                      CBC Senator XXL
                      • 09.12.2005
                      • 513
                      • Bijeljina-Beograd Medakovic

                      #25
                      taj sistem stvarno ne znam,,,tj nisam se susretao sa njim.....
                      pa jel postoji neki prekidac u bravi koji signalizira da li se otvara preko kljuca ili drugim motorom...isto kao sto kljuc otkljuca, tako moze i motor, jedino je potrebno ukoliko postoji prekidac da se i on premosti.
                      sumnjam bas da postoji kod u kljucu i da ima senzore u bravama....mada,,,japanac je to ne bi me cudilo i da radi na misli.....
                      Na kom principu radi bus...tj kako registruje da li ga otvara ulozak brave a ne ensto drugo

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #26
                        kao sto napisah i ja sam prvi put neleteo na ovu tematiku...bus sistem znam iz elektroinstalacije ,sada trenutno ucim sta kako i gde sa bus sistemom u autima...inace kako mogu da razlikujem bus sistem od can bus sistema?za kod-kljuceve proveravam isto ,tesko jer sa raznih strana dobijam razlicite informacije...
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          nije bus sistem posebnost Mazde, koristi se još od 80tih godina u elektro sistemima.

                          pravo pitanje je da li je tvoj sistem analogni ili digitalni, i shodno tome upravlja se on/off ili logi?kim komandama.

                          ako je logika više ?eš morati da se pomu?iš- skuplje išta menjati bez pravog modula.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #28
                            nisam ni rekao da je bus sistem neka posebnost mazde,vec samo da se u dosta automobilskih imena ne ugradjuje ili se ugradjuje od skora(pri tome mislim zadnjih par godina)......kao sto rekoh ceka se modul...
                            inace da se bus sistem koristi u elektro sistemima vec sam napisao,u bivsoj firmi sam bio jedini monter koji je sefu radio kuci citavu instalaciju,dobre dve godine,dok se nismo zakacili(nije platio) a onda sam mu rekao da civijasu niko nije ostao duzan...sto znaci da jos uvek nije pronasao gresku u sistemu i nece je ni naci
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #29

                              evo ga modul,sutra se sve ubacuje,eto prilike da jos nesto naucim(koliko je to moguce matorog konja nauciti ).....
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                ah, pa to je sve analogno...ja mislio pravi bus sistem sa prozivanjem.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X