Sve o obrtomerima!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeljko79
    CBC Član
    • 12.10.2011
    • 26
    • Novi Sad

    Odg: Sve o obrtomerima!!!

    Hehe samo neka vrti jos ja moju da sredim nekako moram prepravljati semu ili celu posto je moja ista varijanta kao tvoja a treba je prepraviti za signal sa bobine hehe al bice pozz

    Comment

    • zeljko79
      CBC Član
      • 12.10.2011
      • 26
      • Novi Sad

      Odg: Sve o obrtomerima!!!

      Jel neko prepravljao nesto slicno kao moje na varijantu sa bobine nije mi jasno taj kalem unutra ima 4 izvoda a obrtomer koji sam nabavio od nekog tristaca ima 2 i radi ko sat jel ima neko neke seme ili u vezi ovog mog kakav je signal koji dobija da bih znao kako da prepravim ta 4 izvoda su kao motoric al nije motor ima onu oprugu unutra rastavljao sam ga i na te izvode ide stampana ploca ali mi je nejasno kakav signal dolazi nasao sam samo frekfenciju neku ali voltazu ne a sliku imate gore u postovima pa ako neko zna ista nek javi

      Comment

      • zeljko79
        CBC Član
        • 12.10.2011
        • 26
        • Novi Sad

        Odg: Sve o obrtomerima!!!

        Ja sam resio svoju muku i svoj problem posle 2 meseca.Mada malo ljudi ovde je spremno da pomogne.

        Comment

        • charjek
          CBC Veteran
          • 20.09.2008
          • 191
          • Sremska Mitrovica
          • Jugo

          Odg: Sve o obrtomerima!!!

          Interesuje me da li moze da se izlaz za obrtomer uzme sa alternatora i kako.Posto sam menjao tacnije majstor me zezno i ubacio mi platine a skino elektronsko paljenje i sada obrtaljka strasno brljavi.pretpostavljam da je zbog bobine koje nisu iste kod platina i elektronskog paljenja...
          Zene su zakon, a muskarci uvek traze rupu u zakonu!!!

          Comment

          • bojanjov
            CBC Veteran
            • 06.04.2009
            • 99
            • https://t.me/pump_upp
            • Fiat EVO 1.4 8V

            Odg: Sve o obrtomerima!!!

            Pozdrav svima.

            Imam Clio 1 ph3, 1200 ccm, 1998 god, motor d7f. Kompjuter Sagem Safir 35 pina.

            Pošto moja stara instrument tabla nije imala kazaljkicu temperature, kupio sam tablu sa 1.4 energy motora, i zamenio sa mojom starom, namestio temperaturu, nivo ulja i brzinomer, sve funkcioniše super.

            E sada, ja bih povezao i obrtomer na toj tabli, ako može naravno...

            Mislim da se taj obrtomer kačio ili na bombinu ili na komp, ali ja nemam izvedenu instalaciju za obrtomer koji ima dzek sa 2 buxne.

            Da li neko zna, moram li povezati na komp (koji pin signal), da li na senzoru na radilici i da li je to uopšte sa tom obrtaljkom izvodljivo , pošto na bombini nemam gde to povezati
            Last edited by bojanjov; 12.08.2012, 21:00.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Odg: Sve o obrtomerima!!!

              Nisam baš razumeo da li a staroj tabli imao obrtomer ili ne. Pretpostavljam da nije čim pitaš.

              Pre svega moraš utvrditi na novoj tabli šta obrtomer očekuje od signala i da li ima podešavanje za množilac.
              Minus sa bobine su ti obrtaji i ne mora imati džek za to predvidjen, dodaš žicu. Obrtomer mora znati sa koliko da deli ili množi impuls da bi bio pravi broj obrtaja a ti moraš znati šta očekuje da bi mogao da ga spojiš na odgovarajuće mesto.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • bojanjov
                CBC Veteran
                • 06.04.2009
                • 99
                • https://t.me/pump_upp
                • Fiat EVO 1.4 8V

                Odg: Sve o obrtomerima!!!

                Na mojoj original tabli nisam imao obrtomer, ni temperaturu. Prvenstveno zbog temperature sam stavio ovu novu tablu sa 1.4 motora.

                Oba motora su sa 1 bombinom, tako da pretpostavljam da ne postoji neki množilac....

                Na toj tabli je obrtomer bio povezan na bombini, koja ima 3 dzeka a taj treći dzek je za obrtomer samo. Ta tabla je išla u karburator i monopoint ubrizgavanja, a moj auto je ful injection valjda se tako krsti

                Da li na ovoj mojoj mogu uzeti nekako minus da povežem na obrtomer a pretpostavljam da je druga žica što treba obrtomeru + sa kontakta...?Moja bombina nije takva već je ovakva:

                [IMG] By bojanjov at 2012-08-12[/IMG]
                Last edited by bojanjov; 13.08.2012, 14:17.
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Coa123
                  CBC Član
                  • 29.04.2010
                  • 24
                  • Batajnica

                  Drugari, jel se dešavalo nekome da obrtomer ne radi, pa proradi tokom vožnje, posle, 2 ili 5, ili 25km i onda radi dok ne prenoći?
                  U pitanju je Fiat Bravo 1.6 16V.

                  Comment

                  • mupe
                    CBC Senator XXL
                    • 05.10.2006
                    • 822
                    • bg
                    • Laguna 3 GT 2.0T 205

                    Loš neki kontakt, proradi kad se zagreje, verovatno.

                    Comment

                    • Coa123
                      CBC Član
                      • 29.04.2010
                      • 24
                      • Batajnica

                      Skidanje instrument table pretpostavljam...

                      Comment

                      • mupe
                        CBC Senator XXL
                        • 05.10.2006
                        • 822
                        • bg
                        • Laguna 3 GT 2.0T 205

                        Moguće, ali možda je i neki kontakt u motornom prostoru. Možda na ecu. Ne znam.

                        Comment

                        • nesad
                          CBC Početnik
                          • 31.10.2013
                          • 3
                          • zenica
                          • bmw e34

                          obrtomijer bmw e34 525 tds

                          Kod mene obrtomijer skace dok palim auto i upali se kao dizna i auto nece da upali. Kada otkacim senzor radilice auto upali ali s povecanim obrtajima i vratim senzor i auto normalno radi. Sta moze biti problem. Senzor radilice sam mijenjaoi.

                          Comment

                          • pane962
                            CBC Početnik
                            • 14.07.2017
                            • 1
                            • Skopje Makedonija
                            • Punto 1

                            Punto 1 1.1 TypeR obrtometar 2-4-6

                            Zdravo
                            Punto ima dve elektronski bombine.
                            Obrtometar ima 4 zice,iza ima 2-4-6 pretpostavljam to je za broj cilindra (odnosno na drugi forum to je za broj bombina) kako god.
                            Sto kako gde.
                            Jedan onrtomer je pregoreo.E sad jel zato sto je bio direktno na akomulator povezan a osvetljenje je bio sa pozicije svetla.
                            Na bombine je bio povezan sa zener diode i jos nesto.
                            Ako moze redosled sto kako da se poveze da bi bio kao sto treba.
                            Pozz od Skoplje

                            Comment

                            • mikamoto
                              CBC Početnik
                              • 19.11.2019
                              • 2
                              • smederevska palanka
                              • opel korsa b 1.2

                              Opel crsa B 1,2, gde povezati zicu impulsa obrtomera

                              drugari od nedavno imam ovu korsu. Navikao sam na voznju sa obrtomerom, a ovaj auto ga nema. Imam neki obrtomer vec 20 godina i pre neki dan sam probao na tatinog Yuga sa platinama,radi. Probao na Golf 2 sa elektronskim paljenjem sa jednom bobinom i razvodnikom, radi. Sad nastaje problem, Corsa je monopoint, ima kompjuter i bobinu na glavi motora, au u nju ulazi dzek sa 4 zice: +12v, masa i dva impulsa otpora oko 200 oma iz kompa verovatno. Probao sam na obe zice, caki zajedno preko zener dioda i nista. Pozovem drugara elektricara, on mi kaze da vidim na alternatoru ima li W izlaz i tu da zakacim, ako ga nema da skinem alternator i da mu odnesem da mi on izvuce taj izvod. Tako ja i uradim, on rasturi altern. pa je btw zvao kolegu za savet , namesti on i kaze sad mora da radi. Namestim ja i cim upali kazaljka zakuca do daske, iskljucim naravno da ne crkne sat i pozovem ga. Kaze da moj alternator ne podrzava tu opciju nego da probam preko senzora radilice, kad pipnem crnu zicu, nista. Kad pipnem zutu zicu senzora, auto trokira, odmah raskacim naravno. Pozovem ga i on mi kaze da na kompu ima prazan pin na koji treba vezati impuls, ali on ne sme da se igra sa tim. Mislio sam da ugradim jos jedan senzor radilice koji bi koristio samo za obrtaljku... Ako neko ima neku ideju ili konkretno resenje molio bih za pomoc, inace sam procitao sve postove vezane za obrtaljke ne nadjoh identican problem. Unapred hvala i pozdrav iz Smed. Palanke

                              Comment

                              • sErGiO
                                Moderator
                                • 30.01.2007
                                • 2769
                                • Neko selo pored Beogr
                                • Alfa Romeo 156SW

                                Zar nema da se kupi polovna instrument tabla sa obrtomerom? To bi bila mnogo jednostavnija i elegantnija opcija. Znam da je tako kod punta, onaj koji nema obrtomer može da ima. Samo što mora u servisu da se poništi neka greška i da se podesi kilometraža na satu ako se ne varam.

                                Comment

                                Working...
                                X