Dobio sam semu...postavicu sutra posto ne mogu od gajbe da prebacim
Ima obrtaljka podesavanja za 2,3,4,6,8 cilindara probao sam u svim rezimima da vidim da li ce prestati da igra ali uvek se isto ponasa samo sto je su obrtaji ne tacni.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
eMe, ja danas povezah SpOOkyju istu takvu na koral in-a. Vezao sam dugu i kratku crvenu na plus, kao i narandzastu, na plus kontakt brave. Mase obe na minus do plusa kontakta i bobinu povezao na gornji sraf, tj. minus. Sve mu radi normalno, ista obrtaljaka...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Jao...nemoj mi to govoriti. Kako bre...isto je povezana.
Sutra cu da probam da metnem filter za br. obrtaja ako ne sljaka...vadim da vezem kod spookyja i ako ne radi idem onom da bip!
Je li njegov In injection.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Stavljen filter na sinal sa bobine i tek je onda poludeo obrtomer...duplo je pokazivao obrtaje i ludovao jos vise.
Ostavim filter i uzmem signal tamo sa razvodnika sto sam rekao kada sam prosli put uzeo da je 1 i 2 brzinu pokazivao relativno normalno i sada radi skroz. Lepo sabira obrtaje i cajger i realno pokazuje.
Ocigledno mu je prejak signal sa bobine dok je dole sa razvodnika slab sa tanke zicke. Planirali ljudi koji ih prave da niko vise nevozi starija vozila vec sva imaju digitalni signal.
PS: I vrtim se na 7 soma...nisam znao Ima konja ima konja
Ce merim veceras max. brzinu
Hvala svima na pomoci a posebno IvanuT koga sam izmaltretirao da se igramo u sred radnog vremena (njegovog i mog)
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
da li neko ima semu elektro instalacije za daihatsu charade 1.0 turbo diesel. obrtomer mi ne radi a majstori nemaju pojima da li ide na alternator ili na bosh pumpu.
Ide izvod iz alternatora,potrazi oznaku "W"
Ako nema oznaka,pogledaj instalaciju na alternatoru.Imas jedan glavni kabal deblji,tanki za pobudu lampice i taj treci isto tanak je obrtaljka.
Ako je taj sistem preko alternatora,posto prvi put cujem da moze preko Bosch pupme( to neki novi izumi )
Ne znam od kada je auto kod tebe. Ako je bio lupan, mozda je ostecena zica. Imao sam jednom takav slucaj gde je zica bila prekinuta, odnosno nagnjecena.
Alfa 33, obrtomer novije generacije (narandžaste boje su skalice) pulsira isključivo kada je u režimu "zelenog" tj od 2500 - 3000 obrtaja, što je u principu režim u kom najčešće vozim. Prvo se to retko dešavalo a sada gotovo stalno, PULSIRA, poskoči, neznam kako da objasnim, ne skoči mnogo ali se vidi.
Da li je to prvi znak da će uskoro da se pokvari?
Šta tu može da bude neispravno?
Gde to mogu da namestim tj kod koga???
Da napomenem da je obrtomer upasovan u YUGO 1.1 a izvađen iz pomenute alfe 33 i još jedna bitna stavka, bio je neispravan neki elektrolitički kondenzator i ja sam ga zamenio (dok se ne zagreje tj ne radi neko vreme nije pokazivao ispravno tj pokazivao je manje)
Da li si pazio na vrednost kapacitivnosti i probojnog napona kada si menjao elektrolitski kondenzator? Da li si obratio paznju na polaritet?
Kako znas kada pokazuje pravu vrednost?
Elektrolitski kondenzator sluzi da ispegla to skakanje i malo smiri iglu instrumenta.
Za sporiji odziv treba da je kapacitet veci a za brzi odziv manji ali ne toliko mali da skace igla.
Ne postoji nikakvo zagrejavanje. Sve to mora da radi trenutno ili ti je kapacitet preveliki pa te zato zeza.
Comment