Ovde pišite sve o ovoj tematici.
Hvala
EDIT: BaneT
Auto Daewoo Lanos 1,5, motor sa ubrizgavanjem GM grupacije. Kako sam na ranijim kolima uvek imao obromer i na njega navikao, pokusao sam da ugradim novi digitalni obromer, momak-elektricar pri ugradnji plina u kola izvadio mi zicu za signal iz ECU-a, vezali + i - polove ali obrtomer nije hteo da proradi. Posle toga probao sam da vezem jos 2 razlicita klasicna obrtomera koji rade na drugim automobilima, dakle potpuno ispravni, ali opet nista.
Predpostavljam da je problem u nivou signala iz ECU-a. Inace, za one koji mozda ne znaju, u motoru nema klasicne bobine da bi se sa nje uzeo signal vec je stopljena u bloku iz koga direktno izlaze kablovi za svecice, dakle kao kod novijih Opel Astri.
Ima li neko ideju u cemu je problem i sta bi trebalo da se uradi da bi funkcionisao obromer ?
Hvala
EDIT: BaneT
Auto Daewoo Lanos 1,5, motor sa ubrizgavanjem GM grupacije. Kako sam na ranijim kolima uvek imao obromer i na njega navikao, pokusao sam da ugradim novi digitalni obromer, momak-elektricar pri ugradnji plina u kola izvadio mi zicu za signal iz ECU-a, vezali + i - polove ali obrtomer nije hteo da proradi. Posle toga probao sam da vezem jos 2 razlicita klasicna obrtomera koji rade na drugim automobilima, dakle potpuno ispravni, ali opet nista.
Predpostavljam da je problem u nivou signala iz ECU-a. Inace, za one koji mozda ne znaju, u motoru nema klasicne bobine da bi se sa nje uzeo signal vec je stopljena u bloku iz koga direktno izlaze kablovi za svecice, dakle kao kod novijih Opel Astri.
Ima li neko ideju u cemu je problem i sta bi trebalo da se uradi da bi funkcionisao obromer ?
Comment