Pricao sam sa jednim radnikom u servisu pre oko godinu dana na tu temu.Rekao mi je da je cena oko 50 evra ali da se mogu javiti problemi pri startovanju motora kada je napolju hladno.
Ovde skoro svi noviji automobili to imaju.
Na kljucu se nalazi auto. otkljucavanje\zakljucavanje, gepek i "remote start".Pre nego sto upalis auto...kliknes na "zakljucavanje" i odmah potom pritisnes (i drzis 1-2sec) "Remote Start".Na isto dugme mozes i da ga ugasis
Naravno...ne mozes da pokrenes auto dok kljuc nije u bravi.
Ja sam video neke likove u Grckoj, na skuter su to stavili.
Nije losa fora, ostavis mu grejanje upaljeno, startujes ga sa terase i dok dodjes dole motor i kabina zagrejani. Ali mislim da posle par dana bi zatekao prazno parking mesto u mom kraju.
Ti ocigledno REC JDNU nisi procitao\razumeo iz onoga sto sma napisao.
Ili pa mozda ja nerazumljivo pisem.
Aj da probam ponovo...
Na kljucu (kao privezak) se nalazi dugme za automatsko otkuljucavanje\zakljucavanje, za otvaranje gepeka i Remote Start (dugme koje sluzi za startovanje auta).
Da bi upalio\startova auto, prvo moras da pretisnes dugme za ZAKLJUCAVANJE auta i onda da pritisnes (i drzis 1-2secunde) Remote Start, i auto se pali.Ako zelis u medjuvremenu da ga ugasi, samo ponovo kliknes na isto dugme.I te spravice funkcionisu sa daljine od 200Ff (neznam koliko je to metara - ali sasvim solidna daljina).Znaci..sa te daljine mozes da upalis auto BEZ DA KLJUIC BUDE u autu.To nisam ni napomenuo - neznam odakle ti to.
E sad..pitanje je uvek..."da li neko moze da mi udje u auto i odveze ga (ako sam ga ja na primer upalio iz kuce)".NE MOZE..jer kljuc MORA da bude u bravi (ne bravi na vratima, nego u bravi u autu) da bi auto mogo da se POKRENE\da se vozi.
svaki alarm koji ima treci radni kanal (poput Excalibura koji je naveden) moze da aktivira neki dodatni uredjaj po zelji- npr radio ili da pali motor ili svetlo u kabini sta god.
ali, za paljenje motora menjac mora da bude automatik dok sa manuelnim nije predvidjena ta funkcija (cak je i zabranjena, pise u uputstvu).
umesto tog prilicno primitivnog i rastrosnog mehanizma postoji i stacionarno grejanje (Standheizung) koje radi samostalno i kao grejac moze da zagreje kabinu i/ili motor, snage je oko 4-6kW i trosi oko 500grama goriva za sat rada (benzin ili dizel) i oko 50Wh struje+ potrosnju fabrickog ventilatora kabine.
kod nas cesto zovu "webasto" iako je to samo ime jednog od proizvodjaca Webasto, tu je i Eberspaecher i drugi.
cena, pre par godina je bez ugradnje bila oko 1.500 eura + carina+PDV.
Nsam siguran da sam razumeo...kakav kljuc?
Kakve veze ima kljuc?
Kako kakve veze ima kljuch, elektronika auta nece dopstiti paljenje sve dok se kljuch neubaci u bravu, takozvani chitach klucha (zavojnica sa mangnetnim poljem) kroz nju gurash kontakt kljuch u bravu, dakle kad ona ocita da je korektan kljuch ushao u bravu, tek potom ce ECU dati znake zivota.
Bez kljucha u bravi mozes da vuches auto po celoj USA nece upaliti. Takodje nece moci da pali na Remote bez kljuca u bravi.
Gasenje Imobilizer funkcije se moze ostvariti u auktoriziranom servisu, ali servis mora da izvesti osiguranje da je ista ugasena.
Premija na osiguranje ide na +300%.
Ajd bre osh mi reci kako pa da idem vec jednom da legnem
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment