Originally posted by karazoki
Sve o radarsko-laserskim detektorima!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mene je spasao milion puta (stari model kobre, pa posle uniden koji sam najduže i koristio, ali testirao sam noviju cobru nije loša), po gradu nisam nikad koristio zato što relativno vozim po propisima, ali na otvorenom, neke lokacije u crnoj gori i makedoniji, Irig, Ba?ka Topola E5, ?elarevo, Kovilj E5 ... redovno mi je omogu?avao da vozim 60-70-80, a ne propisanih 40, 30, 20.
Kao što policija ima detektor radar detektora, a radar detektor ima VG2, a sada i neke novije zaštite od detekcije, tako su pravi detektori imali i druge mehanizme detekcije policije, odnosno njihove opreme i frekvencija.
Da se ne nastavljaš, tvoji parking senzori su najbolja zaštita na svetu, to ne sporim.Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Znam ja sta je najbolje, ali vas ne shvatam o kakvoj vi to zastiti koju vam detektor pruza pricate?
Hoce li mi neko objasniti po kom principu to vas detektor stiti, i na koji tacno nacin on moze da "detektuje policijsku opremu i frekvencije" - konkretno mislim kako to detektor moze da otkrije radar koji se upali i daje detektabilan snop SAMO kad se upali da vas snimi?
Eto, to mi objasnite.
Moze da vas "spasi" u 1 od 20 slucajeva kada detektuje odsjaj od snimanja nekog drugog vozila. Cak i u tom slucaju kad vas, navodno, spasi, nije nista uradio - jer svejedno nisu snimali vas. Da jesu, snimili bi vas i ne postoji nista stobiste mogli da uradite, sa detektorom ili bez.
Kako i po kom principu mislite da vas spasi detektor od lidara koji vas snima direktno sa nekih 200,300 metara? Price o tome da cete zakociti kad detektor pocne da pisti pre nego sto vas lidar snimi, ostavite za obdaniste - ako je vama detektor dobio dovoljno zracenja da pocne da pisti, budite sigurni da je za isto to vreme i lidar dobio nazad sasvim dovoljno povratnog zracenja da vam izmeri brzinu.
http://video.google.com/videoplay?docid ... =antilaser
35 sekunda video klipa: vide se crtice na ekranu lidara - u trenutku kad cujete kliktanje, tada je pritisnuto dugme i zapoceta detekcija - izmerite dakle vreme izmedju pocetka kliktanja i pojave udaljenosti i brzine na ekranu, toliko je potrebno da vas izmere sa 550 metara. Slicno imate i na 2:45 sekundi istog klipa. Ako mislite da u tom vremenskom intervalu imate vremena da detektor reaguje, ukapirate da vas laser snima i dovoljno smanjite brzinu, onda u redu, sta da vam kazem...
Znam ja da je mozda jeftinije i lakse za 70-80 EUR imati lazni osecaj sigurnosti koji daje detektor, ali dajte da ne pricamo ko mala deca...?
Comment
-
-
Hajde ovako... Za pocetak pricamo samo o LIDAR uredjajima od kojih, slazem se, nema neke velike zastite osim jammera koji u velikoj meri ne rade dobro, a i jedni i drugi su skupi, plus sto su zabranjeni!
Stvar je u sledecem, ne vozis uvek van propisa, znaci cesto te snimaju a da ti vozis normalno, sto znaci da znas da te prate i da ne divljas, jer u 95% slucajeva je to ravna deonica!
Onda ako snimaju drugo vozilo, opet znas da ne pretices vec polako vozis iza i u prednosti si jer znas sta te ceka ispred!
Sledece je ako te snimaju na udaljenosti vecoj od 500 metara, verujem da tu imas koju milisekundu vise da odreagujes i naravno skrenes negde ako je moguce, plus jos dosta toga jer su oni na skoro kilometar od tebe!
To ni u kom slucaju nije 1 od 20, vec dobroh mozda 50-50 pa cak i vise sanse da se odbranis od njih, a sve ovo samo ako si normalan, ako ne jurcas svakodnevno i bez razloga, znaci u najgorem slucaju su u pitanju su korekcije od dvadesetak kilometara na cas da ti ne oduzmu dozvolu, vec da se mozda sa njima i nagodis!
Hej, pa sto puta mi se desilo da ih vidim kako stoje i ukocim skoro duplo i izvucem se sa manjom kaznom ili se nesto nagodim sa njima, znaci nije bacena para i svakako pomaze!
To je sto se tice LIDAR-a, a gde su Ka i Ku radari koji ce uskoro zameniti sve ovo?! Znaci poenta svega je postavljanje Ku radara kog ne vidis i koji te uslika kad prodjes, a bice ih u gradu i van naseljenog mesta, samo ces dobiti cestitku na kucnu adresu! To je propisana norma u EU i to ce uskoro doci i kod nas, samo je pitanje vremena! U prilog ide i cinjenica da ce se smanjiti broj ljudstva potrebnog za kontrolu saobracaja, jednostavno ce uredjaji raditi 24 casa dnevno 365 dana u godini i donositi ogromne svote novca drzavi! U tom slucaju, bojim se, jammeri su klasicno bacanje para!
Na kraju zakljucak sledi, stoji vecina ovoga sto @206 kaze, plus ovo sto sam dodao, definitivno pazljivo voziti, imati malu pomoc ovih spravica i opet sve u krug, takav je zivot..."Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Comment
-
-
Originally posted by GT... jammera koji u velikoj meri ne rade dobro
Originally posted by GTa i jedni i drugi su skupi, plus sto su zabranjeni!
Originally posted by GTTo je sto se tice LIDAR-a, a gde su Ka i Ku radari koji ce uskoro zameniti sve ovo?! Znaci poenta svega je postavljanje Ku radara kog ne vidis i koji te uslika kad prodjes, a bice ih u gradu i van naseljenog mesta, samo ces dobiti cestitku na kucnu adresu!Probaj nocu nekome sa blicem da uslikas tablice pa vidi sta se desava
Ja jedva cekam da uvedu to, jeftinije nego jammer
Sto se tice ostatka teksta, ako se ponasas u skladu sa onim sto si napisao, ne treba ti ni detektor ni jammer, pa je i sama diskusija malo bespredmetna.
Comment
-
-
Originally posted by 206.... sve sto u tom slucaju treba da uradis je da onemogucis kameru da ti uslika tablice - sto se resava uredjajem koji kosta kao osrednji detektor, ili cak reflektivnim sprejemProbaj nocu nekome sa blicem da uslikas tablice pa vidi sta se desava
Ja jedva cekam da uvedu to, jeftinije nego jammer
Sto se Lasera tice,cinjenica je da im treba manje od sekunde da izmere brzinu nekog vozila ali imao sam nekoliko puta priliku da gledam policajce kada mere laserom retko koji uspe da brzinu izmeri za manje od 2-3 sekunde(neki i vise) tako da ako ih spazis na vreme ipak imas neke sanse,meni je par puta pomoglo.Proslog leta sam stajao pored plavca koji je merio brzinu vozilima u obicnoj ulici sa dve trake.Naisao je "stojadin" sa nekih 70km/h i kada je video ovog poceo da koci i uspeo da spusti brzinu ispod dozvoljenih 40km/h pre nego sto je "upucan",cak je pandur poceo da psuje koliko se iznervirao.
Comment
-
-
Za kamere sa blicevima:
http://www.1-radar-laser-jammers-detect ... etails.php
Za kamere bez bliceva sasvim lepo ce raditi i laser jammer, i to bez ikakvih modifikacija. Kamere bez blica koriste IC svetlo umesto vidljivog spektra - isto kao i jammer, dakle cim IC kamera upali iluminator, aktivirace jammer koji salje IC svetlo nazad - ekvivalent uperene baterijske lampe u fotoaparat. Dakle, koristenje jammera protiv IC kamere ima isti efekat kao i koristenje gore navedene spravice, VF2, protiv obicnih kamera.
Jos nesto?
Comment
-
-
Originally posted by 206Hoce li mi neko objasniti po kom principu to vas detektor stiti, i na koji tacno nacin on moze da "detektuje policijsku opremu i frekvencije" - konkretno mislim kako to detektor moze da otkrije radar koji se upali i daje detektabilan snop SAMO kad se upali da vas snimi?
Neki modeli su imali ugra?en i skener policijskih frekvencija, a mogao si skener kao potpunmo legalan uredjaj da uzmeš i onda kao i sada.
Nisam u poslednje vreme prou?avao novije tehnologije, ali nekad sam se jako druzio sa radargys-ima, koji su pre bili neprikosnoveni sa savetima.
Sada se družim sa našim radarpolicajsima (popravljamo i upucavamo bar 5 komada prolasera mese?no) pa otprilike znam kako rade ure?aji, a i kako razmišljaju i sa ?im se sve sre?u u praksi policajsi, znaju vrlo dobro kad neko ima "parking senzor", ?ak i koji tip, oni sretnu dnevno preko 1000 ljudi i od svakog da pokupe po jendu novu informaciju...
Da ti ne prepri?avam nadji po kom sistemu radi VG2, odnosno šta detektuje...
Opet da ponovim najbolji i najlegalniji je tvoj parking senzor. (jeste da nema zvani?ni uvoznik i da nije atestiran u Niš i da...)Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Comment
-
-
Pa da iznesem i ja moja iskustva. Spuštam se pre neki dan niz Iriški venac (jednosmerni deo) prema Kamenici, čujem moju
praistorijsku Cobru (97 godište), ali avaj. Iako sam odmah pritisnuo kočnicu, nisam uspeo nešto da ukočim Zaustavi me čika policajac, i kaže 80km/h (ograničenje 40km). Pokaže mi i snimak digitalnom kamerom, posle izlaska iz krivine (nekih 300m) me je snimio - čim sam izašao iz krivine, odmah se pojavljuje brzina. Bio sam šokiran)) Vidim dalje na snimku kako sam usporavao, ali nema mi od toga vajde. Platio sam mandatnu kaznu.
Koriste u tim krajevima neki uređaj na stalku, a ne ProLaser koji je uobičajen za našu policiju. Mislio sam da je taj model na stalku neko staro sranje, ali sam se prevario. Za ProLaser III imam pdf brošuru, treba mu ispod sekunde da te snimi (0.3 sekunde) - teorijski, ali samo ako policajac odmah nanišani neku reflektujuću površinu - recimo tablicu.
Inače, sam sam kriv. Nisam poštovao svoje pravilo da ne vozim više od 20km/h od dozvoljene brzine. Doduše, ovo mi je prva kazna za 10 godina, a detektor me je spasao više desetina puta - prelazim oko 25 hiljada KM godišnje.Opel Vectra C 2002
Z18XE
Comment
-
Comment