@206 ne siri dezinformacije! Ja probao, sam na putu, noc, vozim 80 i kusur, znam da su tamo, ogranicenje 60, on zapisti ja na kocnicu, samo smo se pogledali u prolazu! Puta dva...
U pitanju je malo skuplji detektor...
"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
E ja da se objasnjavam na ovakav nacin, zaista ne mogu.
Mogao je SAMO da ti tolerise malo prekoracenje. Da te spasi da te ne snimi, NIKAKO. Tvrdis suprotno?
Nije problem, izvoli pa mi slobodno posalji PP da odemo jednom prilikom do prvog radara, obojica se zaletimo sa jedno 120, pa da vidimo koga ce, i da li ce, da snimi. Snimi mene, dobijes jammer. Snimi tebe, ja dobijem taj detektor, da ga izgazim na sred puta. Moze?
The difference between men and boys is the price of their toys
U trenutku kad pocne da te snima on pisti,i ti imas 2-3 sec da ukocis, licno sam doziveo,isao sam 150km/h na auto-putu, i on pocne da mi pisti.Ja ukocim na 120 i tek posle 1km stoji patrola i peca,samo su me pogledali.moje licno iskustvo majke mi.2 put na brankovom mostu ja idem 70-80 i on mi zapisti,ja ukocim na 60 kad oni stoje na kraju mosta.Znaci,ti laser radari nisu bas toliko savrseni da u pola sec javljaju brzinu...3 put nas nije spasio ja i brat, u corsi na na auto-putu 180, i on pocne da pisti,ovaj koci,koci al oces...on vec istrcao,500 m ispred i mase palicom.Dobar dan, gospodine vozili ste 140 km/h...A ogranicenje? 80 km/h...Znaci,opet da je isao 140,ukocio bi, ne bi se nista desilo...ipak kroz Beograd je malo mnogo 180...
Efektivni domet lidara za merenje brzine je oko 400m, a retko kad mere na toj udaljenosti. Sto se tice savrsenosti i merenja u pola sekunde, to nije otprilike receno, nego traje TACNO toliko. Imate gomilu klipova po netu kako izgleda merenje lidarom iz perspektive onoga ko snima - maltene u istom trenutku kada se pritisne dugme, operator dobije ocitavanje.
Ono sto ti je detektor uhvatio je odsjaj sa nekog drugog auta.
Dakle ukacite vec jednom, ako snimaju VAS direktno, nema vam spasa jer apsolutno nema vremena da na vreme reagujete. Osim toga, merenje na 400m na autoputu i na 150-200m na Brankovom, nije ista stvar.
Uslovno receno, idete 100 km/h preko mosta, detektor zapisti. Treba vam (slobodno izmerite) najmanje sekundu da uopste registrujete upozorenje i krenete da reagujete. Za kocenje sa 100 na 50 treba vam, u najboljem slucaju, 2 sekunde. Dakle u idealnim uslovima, odnosno ako ocekujete radar i spremni ste na reakciju, trreba vam 3 sekunde da smanjite brzinu.
Za to vreme ste 3x gotovi.
Dakle, ovo vec postaje malo neozbiljno, niko nije otkrio toplu vodu sa detektorima, i ja sam ih koristio dok nije postojalo bolje resenje, tako da jako dobro znam koliko je koristan, sta moze a sta ne, protiv InstantOn radara (svaki radarski pistolj) ne vrede apsolutno nista, ako snimaju direktno vas. Prvi detektor u autu sam video pre 20 i vise godina, budza od pola kile plastike koja detektuje samo klasicne radare, od njega sam koristio jedno 5 razlicitih modela, sa prosecnom dnevnom kilometrazom od najmanje 100km, tako da perfektno dobro znam kako rade, i sta mogu da urade - a sta ne.
The difference between men and boys is the price of their toys
koji je domet pro lasera??? 400 metara ako mu smeta zid!
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Ne pricaj napamet, jer ne znas koliki mu je domet i zasto sam rekao i napisao ono sto jesam.
Domet je sigurno veci od 400 metara. Efektivni domet je sasvim nesto drugo. Postavljao sam pre mesec-dva negde i proizvodjacku specifikaciju i karakteristike samog ProLasera III gde lepo pise da je efektivni i deklarisani domet do kojeg se vrsi merenje - 350 metara. I farovi na automobilu se vide sa kilometar, a osvetljavaju mozda 150 metara puta, eto ti analogija ako je tako lakse za uporedjenje.
Najbitnije od svega, posle tih 350 metara nije vise ni pitanje dometa samog lidara, vec preciznosti, posto je na toj udaljenosti laserski snop lidara oblika kruznice precnika od preko 1 metra. Iz tog razloga, u uputstvu za rukovanje samim ProLaserom i pise da se ne mere brzine na udaljenosti vecoj od 400m - ne moze se garantovati preciznost merenja odnosno verodostojnost izmerenog podatka jer je nemoguce garantovati da ste izmerili auto koji ste i ciljali.
The difference between men and boys is the price of their toys
Samo da pitam nesto, ako zandar snima auto koi se nalazi ispred mene 500 do 1000 metara dali ce neki od ovih konfekciskih anti lasera od 100-tinak evra to da detektuju.
Razumeo sam 206-ticu da ako tebe direktno snima nema sanse da gasmanjis ali koliki mu je domet u detekciji lasera na primer na ibarskoj..
Lepo vam covek objasnjava. Kad vas snimaju, oni vec imaju kilometrazu, a vi pistite i kocite. Ako snima nekog drugog, njega ce da deru. Ako svi uspore, pa onda je to bezbedan saobracaj , i ispunio se zadatak patrole.
Najsigurniji "detektor" su vozaci iz suprotnog pravca, upozoravaju na patrolu, a to znaci, radar, lidar, balon, pojasevi....
Comment