Bash sam juche neshta "chachkao" oko auta, pospremao malo... 
Nemam problema sa strujom, ali tek usput proverim i stanje baterije (accu ima onaj "indikator" stanja). Kao shto rekoh ranije, radi se o Exide X-tra seriji. Kad sam uklonio onu zashtitnu "koshuljicu" oko accu-a i malo bolje pogledao spazio sam fabrichki zhig (BMW) na njemu.
Sem toga, sam pogled na accu i podloshku na koju je montiran ne odaje utisak da se tu ishta menjalo od prvog dana
Ne mogu da tvrdim, ali se meni chini da je taj accu iz prve ugradnje, i da se vozi vec 11 "i kusur" godina
PS. Mozhda bi izbor Exide-a, obzirom na cenu, bio overkill za vecinu "standardnih" automobila i standardnih potroshacha struje u njima. Medjutim, cena ima svoje opravdanje; i ranije sam vidjao accu-e ovog brenda koji rade savrsheno i posle 10 godina upotrebe. Dakle nije samo "radni vek" u pitanju, vec i kvalitet tog rada, koji je u sluchaju Exide-a izvanredan i konstantan tokom celokupne eksploatacije. Ovo bi trebalo da uzmu u obzir naochito oni koji voze na plindzu =]

Nemam problema sa strujom, ali tek usput proverim i stanje baterije (accu ima onaj "indikator" stanja). Kao shto rekoh ranije, radi se o Exide X-tra seriji. Kad sam uklonio onu zashtitnu "koshuljicu" oko accu-a i malo bolje pogledao spazio sam fabrichki zhig (BMW) na njemu.



PS. Mozhda bi izbor Exide-a, obzirom na cenu, bio overkill za vecinu "standardnih" automobila i standardnih potroshacha struje u njima. Medjutim, cena ima svoje opravdanje; i ranije sam vidjao accu-e ovog brenda koji rade savrsheno i posle 10 godina upotrebe. Dakle nije samo "radni vek" u pitanju, vec i kvalitet tog rada, koji je u sluchaju Exide-a izvanredan i konstantan tokom celokupne eksploatacije. Ovo bi trebalo da uzmu u obzir naochito oni koji voze na plindzu =]
Comment