Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    #61
    bmw e30, 320i, M20.
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

    Comment

    • dandy
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 513
      • Bijeljina-Beograd Medakovic

      #62
      velika sansa je da je otisao kontakt na plovku,,,,to provjeri prvo jer ako ima 40 l to je skoro pun rezervoar, tj 2/3 rezervoara i kada dobije kontakt ide desno ali recimo kada se usled voznje smanji nivo ili poveca gubi kontakt,,,ako se to desava kad ubrzavas ili usporavas sigurno je do toga,,,kad skines plovak vidjeces na pokazivacu imaju kao male zicice e moguce da su se one vremenom malo pojele pa gube kontakt

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #63
        Ma sigurno ti flesira ins. tabla, na hrvatskom bmw forumu sam citao da je cest problem sa nepravilnim pokazivanjem temperature i goriva, ne kupuj novu tablu, skini staru i zameni sve elektrolite i bateriju za inspection i miran si sledecih 15 godina. U stvari, kad nadjem tacno sta savetuju Hrvati, dopunicu.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Arsa
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2007
          • 345
          • Nis
          • MBw210, BMW e32

          #64
          Treba mi shema za povezivanje pumpe

          Treba mi shema za povezivanje potapajuce pumpe za 1.8 benzinski motor od golfa II. Naime, skinuo sam pumpu i sad ne znam gde ide plus a gde minus, znam na pumpi ali ne znam na konektoru jer su kablovi bili losi pa sam ih promenio al' sam velika ****** pa nisam zapamtio koja je gde isla?!
          da napomenem, konektor ima tri zice, jedna je valjda zuta a dve su crvene, sad sam i to zaboravio!

          Comment

          • deki74
            CBC Veteran
            • 03.02.2008
            • 139
            • Beograd

            #65
            Jedna od te tri bi trebalo da je tanja od ostalih ako je tako onda ona ide na davac kolicine goriva a ove dve deblje bi onda trebalo da su plus i minus s tim sto je kod nemaca braon boja minus a crvena ili crna plus

            Comment

            • Arsa
              CBC Senator XXL
              • 25.09.2007
              • 345
              • Nis
              • MBw210, BMW e32

              #66
              Tacno prijatelju, majstor mi je odradio povezivanje ali hvala u svakom slucaju!!! Zeznuo sam se malo, bilo je dve tanke a ne jedna!

              Comment

              • 0megA
                CBC Član
                • 03.08.2008
                • 42
                • Beograd

                #67
                Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                Da i ja izlozim svoj problem
                Auto Daewoo Nexia 1997 god. 1.5 motor
                Do pre nedelju dana nisam imao problema sa pokazivanjem nivoa goriva.
                Medjutim od pre neki dan u toku voznje mi kazaljka padne na nulu ali lampica se ne pali
                Otisao sam na pumpu sipao 10tak litara i kazaljka je pokazala da je rezervoar pun do maximuma (sto nije) i tako mi je nekoliko dana kazaljka setala od praznog do punog i sl da bi mi od danas totalno otkazala i stoji konstatno na nuli tj ne pokazuje ama bas nista niti hoce da se mrdne imalo...

                Jel ovde u pitanju plovak ili elektirika ili i jedno i drugo?

                Comment

                • GTX
                  CBC Senator XXL
                  • 13.09.2008
                  • 422
                  • Subotica
                  • Nexia 1.5 16v

                  #68
                  Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                  Da bi se kvar tacno utvrdio,mora se izmeriti otpor reostata na plovku (da li se menja linearno kad se pomera plovak).Kod Nexie,sijalica za rezervu nema veze sa plovkom jer je pali poseban element (ne znam kako se to zove) koji izgleda kao burence.I kod ostalih Daewoo-a je isti princip.Mozda su samo korodirali kontakti na plovku,ispod auta.Uglavnom,auto mora na dizalicu ili kanal da bi navedene stvari mogle da se provere.

                  Comment

                  • 0megA
                    CBC Član
                    • 03.08.2008
                    • 42
                    • Beograd

                    #69
                    Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                    Znaci da ga prvo teram kod elektricara?

                    Comment

                    • GTX
                      CBC Senator XXL
                      • 13.09.2008
                      • 422
                      • Subotica
                      • Nexia 1.5 16v

                      #70
                      Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                      Da.Sta god da je u pitanju,spada u elektricarski deo.

                      Comment

                      • TheWickerMan
                        CBC Senator XXL
                        • 11.09.2007
                        • 791
                        • DE
                        • AR Giulietta TCT

                        #71
                        Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                        Punto mk1 1.2 benzinac... kao i kod svakog Punta,dok je pun rezervoar sve je ok,ne pomera se kazaljka mnogo... medjutim ispod pola rezervoara u ostrijim krivinama nivo se poveceava i smanjuje u zavisnosti od krivine,da bi se posle 3-5 sekundi vratilo na normalno... e sad,znam da je to do konstrukcije rezervoara,ali da li postoji nacin da se kazaljka "otromi",tj,da ne reaguje tako brzo na promenu...meni je gorivo uvek oko pola jer vozim na TNG najcesce,ali opet zna da nervira... Mozda neko dodavanje kondenzatora?

                        Comment

                        • aivan
                          CBC Senator
                          • 28.02.2006
                          • 247
                          • Bograd, Mirijevo

                          #72
                          Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                          Mislim da svi pokazivaci vec imaju kondenzator, bas zbog tog problema koji si opisao. Mozda je tvoj riknuo (ne razumem se u elektriku pa ne znam kako se manifestuje ako kondenzator otkaze).
                          Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                          Comment

                          • TheWickerMan
                            CBC Senator XXL
                            • 11.09.2007
                            • 791
                            • DE
                            • AR Giulietta TCT

                            #73
                            Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                            Moguce,ali koliko sam video,na vecini je isti problem... tako je mozda to fabricki nedostatak ili je svima kondenzator popustio...

                            Comment

                            • banekg
                              CBC Senator XXL
                              • 06.09.2010
                              • 1274
                              • Nis
                              • Toyota Carina e 2.0

                              #74
                              Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                              Ako nema kondenzator, onda mora da ima mehanicki stabilizator na samom plovku.
                              Long Live CBC!!!

                              Comment

                              • kikan
                                CBC Početnik
                                • 02.10.2010
                                • 5
                                • loznica

                                #75
                                Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

                                namesti mehanicki stabilizator od jugica i problem resen

                                Comment

                                Working...
                                X